***********:Kapıya bak Grace. Birileri sana bir şey bıraktı.
Grace:Siz kimsiniz? Ve bunu nereden biliyorsunuz?
**********:Ben sadece aracıyım. İnan bana benimde bir fikrim yok. Sadece kapıya bakman gerektiğini söylediler.
Grace:Kim söyledi ve sevgili aracı kim olduklarını,aynı zamanda sizi kim olduğunuzu söylemezseniz sizi şikayet ederim. Buna hakkım olduğunu biliyorsunuz.
**********:Söylememem konusunda yemin etmeseydim söylerdim ama yemin ederim ki söyleyemem. Sende şu şeyi al ve bir daha konuşmayalım olsun bitsin. Sadece al.
Bahsedilen kutuyu bulmak için kapıya doğru yöneldim. Doğruyu söylemem gerek oldukça merak ediyorum fakat korkmuyor da değilim. Ama sakin ol Grace,kim sana ne yapmak isteyebilir ki?
Kapıyı açtıktan sonra önümde duran küçük dikdörtgen şeklindeki zarfa baktım. Etrafa bakındıktan sonra zarfı elime aldım ve içeriye girip sessizce kapıyı kapatıp merdivene oturdum.
Yavaşça zarfı açtıktan sonra içindeki şeye baktım. Bir Rihanna konser biletiydi ve üstelik en önden idi. Böyle bir hediyeyi bana gönderebilecek birini tanımadığım için bir ad veya başka bir şey bulmaya çalıştım. Şansıma zarfın içinde bir de not vardı.
Rihanna... Hangimiz onu sevmeyiz ki? Orada güzel eğlen Grace,sanki yanında ben varmışım gibi...
Bilinmeyen Numara
Meraklanmaya başladım. Ciddiyim bunu bana gönderen ve notun üzerine Bilinmeyen Numara yazan kişi her neredeyse onu bulmam gerek. Bu güzel ve ürkütücü şeyi hazırlayan kişiyi...
Telefonumun aniden ötmesi ile yerimden fırladım. Telefonu elime aldığımda bir mesaj olduğunu gördüm. Normalde pek açmak istemeyebilirdim çünkü okuldan birkaç salak olurdu fakat bu sefer önemliydi. Bu, o çocuk olabilirdi.
Bilinmeyen Numara:Evet,o benim.
Bilinmeyen Numara:Umarım hediyemi beğenmişsindir Grace.
Bilinmeyen Numara:Cidden bunun için çok uğraştım.
Grace:Kim olduğunu söyle bana.
Bilinmeyen Numara:Hayır.
Bilinmeyen Numara:Söyleyemem fakat ipucu verebilirim.
Grace:Bekliyorum.
Bilinmeyen Numara:Sana senden daha yakınım.
Bilinmeyen Numara:Her an yanındayım.
Grace:Ashley?
Grace:Bunu yaptığını biliyordum.
Grace:Kızım biletleri nereden buldun?
Grace:Ve cidden BİLİNMEYEN NUMARA olayı ne?
Bilinmeyen Numara:Hayır,bilemedin.
Bilinmeyen Numara:Bir ipucu daha vermem gerek.
Bilinmeyen Numara:İyiliğim için
Bilinmeyen Numara:Erkeğim
Grace:Baba bu aldığım en iyi hediye.
Grace:Fakat akşam yemeğinde verebilirdin
Grace:Yani buna gerek yoktu
Bilinmeyen Numara:Baban değilim
Bilinmeyen Numara:Ve ipuçlarına gerek yok
Bilinmeyen Numara:Zaten bulamayacaksın
Bilinmeyen Numara:Yarın iyi eğlenceler
İlk defa böyle bir hikaye yazıyorum. Umarım beğenirsiniz sjkg. AY LUV YU xxxxx