-Yazarın Ağzından-
Bir Ay Sonra
Bütün son sınıf öğrencilerini bir mezuniyet heyecanı sarmıştı. Herkes mükemmel giyinmenin ve bütün gözlerin onda olmasının derdindeydi ve haklılardı da. Hayatlarının ilk ve son mezuniyet töreniydi bu.
Grace tekrardan aynada kendine baktı. Giydiği pudra rengi,uzun ve göğüs dekolteli elbisesiyle dalgalar halinde salık bıraktığı saçları ile güzel görünüyordu. Zaten o hiçbir zaman çirkin gözükmezdi... Bunu kendisi de biliyordu.
Dudağındaki elbisesiyle uyumlu olan ruju son bir kez tazeledikten sonra kendinden emin bir gülümsemeyle aşağıya indi ve ailesine kendini gösterircesine etrafında döndü. "İşte ben geldim!" dedi dönmeye devam ederken.
Bayan Parker kızının bu denli güzel ve naif bir genç kız olmasına inanamayarak gözyaşlarını tutamamıştı. Elini ağzına koydu ve kızını hayran hayran izlemeye devam etti...
Ve Bay Parker'a gelirsek... Kızını ilk kucağına aldığı gün biliyordu onun böyle güzel bir kız olacağını. Çocukluğundan beri küçük kızının ileride ne çok can yakacağı hakkında düşünür ve hüzünlenirdi. Kızının ondan başkasına ait olmasını istemezdi çünkü... Sonsuza kadar Parker kalacaktı o...
-----------------------------------------------------------------------------------
Brooklyn kendinden bir yaş büyük sevgilisinin mezuniyet töreni için kiraladığı Audi a8 arabasını Skylar'ın ailesinin evlerinin önünde durdurdu ve mutlu gecesi için onu almaya eve doğru adımlarını atmaya başladı.
Kapıyı çalmaya başladığında kalbi çokça çarpmaya başlamıştı çünkü kız kardeşinin bugün nasıl hazırlandığını görmüştü. Eğer Skylar'da onun gibi çok hazırlandıysa çok güzel olmuştu.
Kapıyı Skylar açtığında giydiği mor elbisesi ile Brooklyn'in gözlerini kamaştırmıştı. Skylar peri kızı gibiydi... Minik Brooklyn...