Bütün bir gündür karşımda yiyişen Justin ve Denissa ikilisine maruz kalmıştım. Cidden canımı sıktıklarını düşünüyorlarsa yanılıyorlardı çünkü artık umursamıyordum.
"Yeni bir şeyler buldum sanırım." diye yanıma koşarak gelen Richard'a doğru döndüm. Şu an öğle yemeğindeydik ve kızlarla beraber her zamanki oturduğumuz yerde yemeğimizi yiyorduk. Kızlar derken,aramıza Richard da eklenmişti.
"Ne buldun?" dedim ona doğru bakarak. Benim çaprazım ve Ashley'nin yanındaki sandalyeye oturdu ve konuşmaya başladı.
"Maskot hakkında öğrendiğim başka bir bilgi daha var. Her gece Long Beach'e gidiyor ve orada bir sahilde bir şeyler yapıyor. Ne yaptığını bilmiyorum fakat sinyal orada gözüküyor. Yani bulmak için oraya gidebiliriz." dedi Richard ve yemeğini yemeye başladı.
"Bu yeri daha çok araştıramaz mısın? Nasıl bir yer olduğunu falan." dedim ona medet uman gözlerle bakarak.
Kafasını olumlu anlamda salladı ve "Yani araştırabilirim. O zaman sana haber veririm ve gideriz." dedi ve kızlara döndü. "Sizde gelebilirsiniz değil mi?" diye sorduğunda hepsi kafalarını salladılar.
Onlar yemeklerini yemeye devam ederken ben çantamdan gelen ses ile telefonuma mesaj geldiğini anladım. Çantamı açtım ve mesaj bölümüne tıkladım.
Justin:Kıskandırmaya çalıştığını biliyorum
Grace:O kızı gözümün önünde sömürürken kıskandırmaya çalışan sendin
Grace:Richard gayet arkadaşım ve hiçbir amaç gütmüyorum
Justin:Dün yaptığın rezaletten sonra bana karşı bir şey hissetmediğini mi söylemeye çalışıyorsun?
Grace:Dediğim gibi Bieber
Grace:İstediğini anla ama ben artık senden yoruldum
Grace:Cidden beni üzmekten sıkılmamış gibi duruyorsun fakat artık üzülmüyorum
Justin:Seni üzmeye çalışmadım Parker
Justin:Sen bilmediğim bir herifin yanına gittin
Justin:Hemde beni bırakarak
Grace:Sende beni dinlemeden beni aldatmaya gittin
Grace:Ama bak ben bitirdim
Grace:Neden sevgilinle zaman geçirmek yerine bana yazıyorsun ki?
Grace:Sanırım düşünüyorsun,özlüyorsun ve onun yerinde benim olmamı istiyorsun
Grace:Ona baktığında beni görmeye çalışman üzücü
Grace:Ama acıyı hisseden sensin
Grace:Benim içim rahat
Justin:Ona baktığımda seni değil başka birilerini görmeye çalışıyorum
Justin:Belki de senin bunu bilmemen üzücüdür?
Grace:Umursamıyorum ki üzüleyim
Grace:Kızı bir çöp gibi kullanıyorsun ve sonunda onun da sonu diğerleri gibi olacak
Justin:Yani senin gibi...
Grace:Hayır
Grace:O benim kadar şanslı değil çünkü senin yüzüne tükürecek cesareti bulamayacak
Justin:Sen buldun mu yani?
Bu sözleri üzerine oturduğum yerden kalktım ve ona doğru ilerlemeye başladım. Yüzüme sırıtarak baktığında bende ona sırıtarak karşılık verdim ve "Arkadaşınızın biraz önce merak ettiği bir şey vardı." dedim masadakilere bakarak ve devam ettim "Şimdi huzurlarınızda ona bunu göstermem gerek.". Herkes meraklı bir şekilde bana bakarken Justin'e iyice yaklaştım. Bu görüntü Denissa'nın hoşuna gitmemişe benziyordu çünkü yerinden kalkmaya çalıştı fakat Justin onu oturması için kolundan tuttu ve yerine oturttu. Bende onların sessiz anlaşması bittikten sonra Justin'in suratına merak ettiği şekilde tükürdüm ve bizim masamıza doğru ilerledim.
"BENİM HER ŞEYE CESARETİM VARDIR BİEBER. BENİ SAKIN KÜÇÜMSEMEYE KALKMA!"
Ay sanırım biraz kısa oldu özür dilerim fakat şu an acayip mutluyum. 200 okunma sayısına ulaştık <3 <3. SİZİ SEVİYORUUUM xxxx