Justin'le gideceğimiz Beyoncé konserine hazırlanmak için aynanın karşısına geçtim ve giymek istediklerime bakmaya başladım. Beyaz bir ceket,siyah bir büstiyer ve pembe bir şortta karar kıldıktan sonra onları dolabımdan çıkardım ve giyinmeye başladım.
Takılarımı takıp,ayakkabılarımı da giydikten sonra saçlarımı havludan kurtardım ve kurutmaya başladım. Justin'in gelmesine çok fazla bir vakit kalmadığı için saçımı doğal bir şekilde bırakmak zorundaydım fakat akşam olduğu içinde ıslak saçlarım yüzünden hasta olmayı kabullenemezdim.
Ben saçlarımı kuruturken içeriye giren Skylar,Melissa ve Ashley üçlüsünü görünce kurutma makinesini durdurdum. Uzun bir zamandır görüşmediğimiz için onları özlemiştim ve bu yüzden Justin gelinceye kadar onlarla hasret giderebilirdim. Ama ya ıslak saçlar?
"Kanada tatili nasıldı?" dedi Skylar ve yatağıma oturdu. "İyiydi." dediğimde ise inanmamış gibi baktı.
"Ne kadar iyiydi?" diyerek söze bu sefer Ashley girdi. Ve bende kafamı salladım ve "Gerektiği kadar. Bir tatil kadar iyiydi." dedim.
Kızlar kafalarını salladılar ve bu yüzden de inanmadıklarını anladım. Bende Justin gelinceye kadar onlara bütün olanları anlattım.
--------------
"İyi eğlenceler!" dedi annem ben Justin'in arabasına doğru ilerlerken. Ona doğru el salladım ve siyah Audi A8'e bindim.
"Nasılsın bebeğim?" dedi Justin bana doğru uzanıp beni öptüğünde. Bende gülümsedim ve "İyiyim,sen?" dedim. Kafasını bana bakarak olumlu anlamda salladıktan sonra "Sandığından çok daha iyi." dedi ve arabayı çalıştırmaya başladı.
"Beyonce konserine gittiğimize inanamıyorum!" diye bağırdı Justin kahkaha atarak. "Sonunda onu görebileceğim ha?" diye ekledi. Onun bu tatlı sevinçlerine karşılık bende gülüyordum.
"Kesinlikle!" dedim ve dudağımı ısırdım. "Beyonce bu gece çok yanımızda olacak Bieber. O kadar yakınımızda ki beni bırakıp ona gitmenden korkuyorum." dedim. Bu sözlerim onu güldürmüştü.
"Asla böyle bir şey yok sevgilim. Sonsuza kadar beraberiz. İsterse Selena Gomez (koymasam olmazdı kjdskf -yazar) olsun. Yine de seni bırakmayacağım." sözlerini bitirdikten sonra elimi tuttu. Bu sözleri üzerine gülümsedim.
"Zaten öyle olmalı." dedim.
---------
"Tarihin en iyi konseriydi!" diye bağırdım ve Justin'e doğru atlayarak sarıldım. "Çok teşekkür ederim sana sevgilim." ben yanaklarını öperken Justin gülüyor,diğerleri ise kendi hallerinde takılıyorlardı. Diğerleri dediğim Chaz,Ryan,Alfreado ve Chaz'in sevgilisi Victoria, Ryan'ın sevgilisi İsabella ve Alfredo'nun sevgilisi Kourtney.
"Biliyorum." dedi ve yüzümü ellerinin arasına aldı. "Beyonce'yi gördük Grace. Gözlerimizin önündeydi." bu sözleri üzerine ikimizde çığlık attık ve tekrardan sarıldık. Şu an onunla oyun oynadığım için derin bir vicdan azabı çekiyorum fakat bunu düşünmemem gerek. Eğer düşünürsem her şey ortaya çıkar. Bir şekilde belli ederim.
"Seni seviyorum." dedim ve o da aynı şekilde karşılık verdi. Bu cidden vicdan azabı demekti. Teşekkürler hayat.