Bölüm 43

51 2 0
                                    

Daniel'in Ağzından

        "Bize oyun oynadığını anlamayacak kadar aptal olmamanı beklerdim." dedim karşımda oturan Justin'e. Zeki bir çocuk olduğunu sanardım.

        "Oynamıyor." dedi kararlı bir şekilde. "Sadece aramızı bozup ilişkimizi bozmaya çalışıyorsun. Sana acıyorum." dedi.

         "Ne ilişkisinden bahsediyorsun sen acaba? Kız ikimizle birlikte kafan almıyor mu?" dedim ve kafasına vurdum. "Madem inanmıyorsun o zaman al da oku şu mesajları." dedim ve telefonumu önüne attım. Arkama yaslandım ve okumasını izlemeye başladım.

          "Bunun o olduğunu nereden bileceğim?" diye sordu 5 dakika sonra. Yarım ağızla gülümsedim ve "Ara." dedim. Dediğimi yaptı ve numarayı aramaya başladı. Birkaç saniye sonra telefon açıldığında arkama iyice yaslandım.

Grace'in Ağzından

          "Alo bebeğim?" dedim telefonu açtığımda. Daniel aramıştı ve büyük ihtimalle buluşmak isteyecekti. Duş aldığım için şanslıydım.

          "Bebeğim mi?" diyen sesi ilk önce dinledim. Olanları idrak ettiğimde ise içimi kaplayan korkuyla yatağa oturdum.

           "J-Justin sen misin?" dedim kekeleyerek. Renkten renge girdiğimi hissedebiliyordum.

          "Evet." dedi karşıdaki ses. "İnanmak istememiştim. Yapmayacağını düşünmüştüm ve sen... her şey kahrolasıca bir yalandı değil mi? Bana baktığında,güldüğünde ya da her şeyde... sen benimle oynadın." sesinin titrediğini hissettim. O duygusal bir çocuktu bunu biliyordum fakat güçlü duruyordu. Bunu yapması,ağlayacakmış gibi olması kalbimi acıttı.

           "Açıklama yapmama izin vermeni istiyorum senden. Nerede olduğunuzu söyleyin geleyim ve konuşalım olur mu?" gözlerimi kapadım ve cevap vermesini bekledim. Aradan geçen uzun bir süre sonra onay sesi alınca sevinçle ayağa kalktım ve hazırlanmaya başladım.

            Herkese merhabalarrr!!!!!!!!!!!!! Sanırım bir sonraki bölüm final olacak baştan söyleyeyim dedim :) Yani kitapta yapılacak başka bir şey pek bulamadım o yüzden yapacak bir şey yok.

            Bu arada finalde neler olmasını istiyorsanız bunu ya mesaj olarak ya da yorum olarak bekliyorum. Bu hafta cuma hepsini birleştirip bir şeyler yapacağım. Finali hep beraber yazalım istedim ve tekrardan hepinizi seviyorum.

           Justin Fanfiction'lara tabisi devam edeceğim hatta bir tanesi şu an yapım aşamasında :D Bu pek değil de diğeri sanırım benim hayatımdan çok fazla şey içerecek ama hepsi de aynı olmayacak. Diğer kitabı da bütün bölümlerini tamamlayınca yayınlayacağım. 

            GÜNÜNÜZ İYİ GEÇSİİİN

MASKOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin