Capitolul 4

55 12 1
                                    

Se auzeau paşi pe coridor, dar au scăpat uşor, deoarece persoana care umbla după stingere era doar un recrut care căuta sediul medical.
- A fost pe aproape. spuse Hixey îndreptându-şi atenția către Pierce. Chiar si în întuneric se putea observa foarte clar cât de atrasă este Hix de acest tip.
Au continuat să patruleze holurile în cea mai mare liniste.
- Deci, Pierce, spuse Kindra încercând să vobească în şoaptă, spune-mi mai multe despre Abis.
Auzind cele spuse, zâmbetul lui pierise si se instaurase frica.
- Păi...acum nu vă pot dezvălui mai multe. De-aia am propus să explorăm. Vă voi aduce la cunoştința mai multe la momentul potrivit.
- Bine, cum spui tu, zise Hix încercând să nu scape un chiot care să o dea de gol în legătură cu atracția pe care o simțea.
Drumul fusese liniştit şi niciunul nu scoase vreo vorbă de teamă să nu se bage în belele.
Ajunseseră la capătul unui hol de la parter. Părea că nimeni nu mai trecuse pe acolo în ultimele zile.
- Acum, ce o să vă arăt demonstreaza câtă încredere am în voi, iar dacă am să ajung în Abis...să aveți grijă cu cine veți împărtăşi asta...
Si atunci împinse uşa, iar în fața noastră se întindea o sală imensă cu multe calculatoare si un ecran urias...
- O doamne! exclamă Kindra înspăimântată.
Ecranul surprindea o arie din Abis. Se pare că erau controlați de camere.
- Deci dacă spun sau fac ceva greşit sunt pedepsiți? zise Hix uitându-se la ecranul care înregistra niste imagini cu câțiva tineri.
- Oh nu,nu! Camerele înregistrează doar video, nu şi audio. zise Pierce.
- Deci asta înseamnă că şi noi suntem înregistrați CHIAR ACUM! țipă Kindra cât să se facă auzită.
- Pierce! spuse Hixey frurioasa, de ce nu ne-ai spus? Îți dai seama în ce ne-am băgat??
- Fetelor, stați liniştite, zise Pierce calm și destul de bucuros, toată lumea se află în compartimente. Mai puțin un paznic care stă la poartă. Mâine, mă voi strecura si voi şterge înregistrarea.
- Aşa sa faci , că altfel jur ca- zise Kindra, dar este oprită de Hixey.
- Ia uitați-vă! spuse Hixey făcându- le semn către ecranul gigantic.
Erau patru tipi, care observaseră camera. Cel mai înalt dintre ei, era ținut de ceilalți cât să apuce să o distrugă. Ar fi trebuit să fie camuflată şi să nu atragă atenția. Se pare că au fost deştepți baieții. Din câte se puteau observa din trăsaturile celui care se pregătea să spargă obiectivul, avea nişte ochii albaştri strălucitori şi un păr negru ca smoala. Kindra nu îşi putu lua ochii de la el. Nu doar pentru că era simpatic, ci pentru că se vedea pe chipul lui dorința de a lupta si de a scăpa din Abis.
- Cine e tipu'...dacă ştii? întrebă Kindra fără să îşi ia ochii de pe monitor.
- El este Ryker Cadwell! spuse uitându- se cu o oarecare admirație la el.
- Cum de îl cunoşti, dacă este deja în Abis? întrebă Hixey surprinsă de răspunsul lui.
- Nu este un nume aleatoriu...crezi că aş stii numele fiecărui neînsemnat din Abis? zise Pierce.
- Din moment ce îl cunoşti pe al lui, înseamnă ca este ştiut pentru ceva, zise Kindra curioasă şi dornică sş cunoască răspunsul.
- Baiatul ăsta a reuşit în doar cinci luni să ajungă la rangul 2. Este spaima celor de aici şi credeți-ma, nimeni nu aşteaptă ziua în care el va trebui să dea proba.
- Deci , acum ca am ajuns la subiectul Abis...ai de gând să ne zici mai multe?zise Kindra deja nemaiputând să îşi stăpânească curiozitatea atipică.
- Este un loc, secționat pe mai multe arii.Este mereu întuneric, urât, mai pe scurt este o altă variantă a Iadului. Iar pentru a ajunge la ranguri , trebuie să îndeplineşti câte douăzeci şi cinci de probe sângeroase. Ce constau în mai multe "meciuri" în care trebuie să te lupți să supraviețuieşti împotriva unuia care vrea să te omoare, împreuna cu echipa ta de trei oameni.
- Şi ăsta ce câştigă dacă ne omoara? întrebă Kindra absorbită de spusele lui .
- Dacă poate omorî timp de un an, câte o sută cincizeci de supraviețuitori , atunci îşi câştigă automat un loc în Academie, asta fiind ultima lui şansă. Există mult mai multe lucruri de spus, dar nu am de unde să ştiu toate informațiile.
- Înțeleg, mulțumesc oricum. Eşti singurul care a vrut până acum să treacă de barieră şi să ne spună puțin mai multe, zise Kindra îndreptându-se către un raft cu documente.
După ce se îndepărtase îndeajuns de mult, Pierce o apucă pe Hixey de mână şi o trase într- un colț.
- De ce e vă interesează atât de multe despre locul ala? zise Pierce cu o grimasă îngrijorată.
- Păi vrem să ştim în ce loc vom ajunge dacă vom pierde.
- Sper că nu vreți să pierdeți intenționat proba pentru a merge acolo...nu?
- De ce am face-o? Nu am venit aici ca să fim torturate şi obligate să luptăm până ne dăm duhul, zise Hixey iritată de spusele lui.
- Înțelege că dacă o veți face, nu am cum să va protejez din partea asta a ecranului! țipă Pierce fără să realizeze că poate fi auzit de cei care dorm.
- Nu o vom face, apăru Kindra din spatele prietenei sale, şi plus...de unde ştii tu ca nu vei pierde mâine? spuse abordând o privire suspicioasă.
- Nu ştiu asta e problema care mă face să vreau să nu fi venit aici, zise nervos de remarca Kindrei.
- Uite la ce mă gândesc, zise Kindra începând să se plimbe prin încăpere, eşti nepotul fondatoarei. De ce nu ar încerca ea să facă în aşa fel încat să câştigi şi să scapi basma curată?
- Kindra gata, adăugă Hixey, uite unde ne-a adus! Dacă ar fi fost rău intenționat până acum am fi fost deja duse. Gandeşte ce zici!
- Ma gandesc, analizez , dar se pare că tu nu. Hix , nu vreau să mă cert , dar am ales să venim aici cu un scop: şi acela este să câştigăm indiferent de consecințe.
- Cine a zis că eu sau Conan nu am vrea? Ne-am băgat în asta, iar acum tot ce vreau este să ieşim împreună, teferi.zise Hixey privind-o pe Kindra fix în ochi.
Au plecat toți trei imediat dupa discuție. Era prezentă o tensiune semnificativă între ei. Kindra privea în gol în timp ce mergea, ieşind din transă destul de greu. Hixey privea tot înainte , scoțând uneori câte un oftat, iar Pierce era stânjenit de faptul că pierduse parțial încrederea fetelor.
Kindra se oprise la o poză înrămată în care erau prezenți toți cei care făceau parte din Academie, sau asta era inscripționat acolo.
Înainte ca Hixey să apuce să deschidă uşa, Pierce o luase de talie şi o întoarse uşor de el. Erau foarte atât de aproproape unul ce celălalt,încât respirațiile li se puteau confunda. O sărutase uşor si dulce pe buze, nelăsându-i prilej de a riposta. După îi ură succes, îndepărtându-se şi dispărând în întuneric. Hixey ramase stană de piată în fața uşii.
Într-un final, intraseră amândouă în compartiment pentru a se odihni înainte de marea probă.

Următoarea zi , echipa lor avea să intre a paisprezecea. Echipamentele erau diferite față de cele purtate cu o zi înainte : un tricou verde, ca de armată; o pereche de pantaloni negrii , puțin bufanți , o vestă neagră , o pereche de ghete şi un rucsac cu cele trebuincioase , în caz că nu supraviețuieşti.
Kindra şi Hixey erau foarte emoționate. Mai puțin Conan , care fusese binedispus încă de la începutul zilei.
Ajunseseră în sala principală unde trebuiau să îşi aştepte rândul.
- Simt că mai am puțin si mor. zise Hixey, nu cred că facem asta.
- Nici eu nu mai pot. Parcă vreau să se termine mai repede şi să ajung odată în rahatul ăla de Abis, zise Kindra albă la față.
- Cum adică? Vrei să pierzi lupta? Vrei să te duci la moarte sigură? zise Hixey îngrijorându-se mai tare decât era.
- Hix, stii şi tu că nu avem vreo şansă! Aproape toți recruții s-au antrenat toată viața lor!
- Da , dar eu încă sper să reuşim. Vreau să descopăr ce e lumea asta. Vreau să văd cum au stat oamenii ăştia ascunşi în tot acest timp.
Amândouă aşteptaseră aproximativ şase ore pentru a intra la probă.
- Hixey O' Conor, Kindra Archer şi Pierce Hughes! Intrați în cinci! anunțase o supraveghetoare.
Stăteam toți trei în fața salii în care trebuia să luptăm. Era o arena împrejumită cu sticlă pentru a se vedea dinafară cum decurge bătălia.
- Să o facem, spusera cei trei în cor şi intrară pe uşă!

Hey tuturor! Sper ca vă place mica noastră cărticică! Aşteptăm sugeştii şi comentarii! Există o mică steluță acolo jos care ne motivează! O puteți apăsa dacă vreți⬇⬇
😋Indi&Didi😋

Distribuție:
Cara Delevingne-Kindra Archer
Lily Collins-Hixey O'Connor
Cody Saintgnue-Conan Hall
Jonathan Whitesell-Pierce Hughes

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum