-Academie-
Cei doi se cufundau încet în apa adâncă și limpede a bazinului.Corpurile lor pluteau încet,asemenea norilor pe cer.Se simțeau,ușori,se lăsau fermecați de adâncul în care se avântau.Ajunși pe fundul baziunului,se priveau în ochi,vârful picioarelor stând pe gresia rece.Părul aprins al fetei colora apa,răsfirându-se în șuvițe.Pentru o secundă putea să jure că lângă ea nu se afla Quinton,ci Pierce.Sentimentul îi aducea aminte de el.Presiune,dar în același timp libertate.
Buzele li se lipiră tandru,fără să se desprindă,nelăsând ca apa să pătrundă printre ele.Și-au luat ușor avânt de pe fundul bazinului,mișcându-și membrele alternativ.Ajunși la suprafață,își continuară sărutul,de data aceasta cu mult mai pasional.Buzele lor se mișcau în același ritm,asemenea bătăilor inimii.Respirau greu și încercau să rămână la suprafață.Mâna lui Quinton îi atinse încet obrazul,apoi ceafa,trăgând-o pe Hixey cât mai aproape.Mâinile îi ajunseră în părul său ud.În acel moment Hixey și-l imagină pe Pierce și continuă sărutul cu dorință și pasiune,alipindu-și încet piciorul de al băiatului.Ajunseră lângă una dintre marginile bazinului.Hixey statea cu spatele lipit de margine,iar mainile lui Quinton coborau de-alungul corpului ei.De la nivelul coapselor,acestea ajunseră până la jumătatea piciorului.I-l ridică la nivelul său și începe să-l sărute.Hixey își mișca mâinile prin părul acestuia,zâmbind.Se opriră pentru câteva secundă,rămânând fără aer.Se priveau în ochi și Hixey tresări încet,tot acest timp gândindu-se la Pierce.
Din acel moment a realizat că trebuie să-l uite pe Pierce.Nimic și nimeni nu se compara cu Quinton.Ea îl iubea și el o iubea,mai mult decât ar fi putut să o iubească Pierce.
Se plimbau pe aleile din campus,uzi din cap până-n picioare,în costume de baie,nepăsători de cei ce îi priveau cu dispreț sau confuzie.
Dintr-o dată,gândurile le fură spulberate de Maggie ce se îndrepta cu viteză spre ei.Părul îl flutura în aer și tot ce avea pe ea era un costum de baie și un poncho subțire,ce plutea asemenea părului ei în timp ce alerga.Ajunsă în fața celor doi,se opri,respirând sacadat.
-Ați aflat și voi de petrecere?
-Ce petrecere?întreabă Hixey nedumerită.
-Veniți!Repede!Înainte să înceapă!
Aceștia o urmăriră pe Maggie până la Frăția 44.Lăsau dâre se apă în urma lor și întorceau capete curioase.Ajunși în subsol,lumini și fumuri pluteau în aer.Muzică răsuna,iar majoritatea studenților stăteau adunați în jurul unui bazin improvizat,a cărei apă era complet neagră.Toți erau în costume de baie și numărau împreună.
-5!4!
Muzica s-a oprit.
-3!2!
Luminile s-au stins,iar pielea colorată neon a adolescenților era singura ce spărgea întunericul.
-1!
Spumă neon a țâșnit din tavan,muzica a început să răsune în întreaga încăpere și toată lumea a sărit în piscină,inclusiv cei doi ce au fost aruncați de ceilalți.Quinton încerca să se uite după Hixey,fiindu-i teamă ca nu cumva să se piardă.Acesta se distra de minune,sărind în sus,jucându-se cu spuma.Au început să se bată între ei cu clăbucul fosforescent,cufundându-se în apa neagră ca smoala.Quinton era deasupra lui Hixey,fiind gata să o împroaște cu spumă.Aceasta se apropie și-l sărută,făcându-l să renunțe la planul său,însă luă un pumn de clăbuc și i-l împrăștie prin păr.Râzând de faptul că a fost tras pe sfoară,Quinton își luă revanșa.Se băteau cu spumă,până când muzica se opri și luminile se aprinseră.Toată lumea se opri din ce făcea și se holba în direcția scărilor.Angela se uita cu dispreț și furie la cei prezenți.Cumva aflase despre subsol,ceea ce însemna că printre ei se afla un turnător.
-Afară!Acum!!urla Angela,toată roșie.
Câțiva băieți și două fete,printre care și Maggie fură invitați în biroul Angelei,ei fiind fondatorii văgăunii.Toată lumea ieși afară,unii furioși,alții tulburați de evenimentul precedent.
-Oare ce le vor face?se întreba Hixey îngrijorată.
Dar fu surprinsă că vorbea singură.Stătea nedumerită prin mulțime,căutându-l pe Quinton cu privirea,însă acesta era de negăsit.Începu să-l strige,deja devenind speriată de dispariția subită a băiatului.
Studenții fură trimiși în casele lor,însă Hixey nu se încumeta să plece nu-l găsea pe Quinton.
Un profesor se apropie și-i spuse:
-Domnișoară,am spus la casele voastre!
-Nu-mi găsesc prietenul!
-Numele.
-Edwin Quinton.
-Hmm,domnul Quinton,mda.Probabil că n-ar mai trebui să fii prietenă cu el?
-Adică?întrebă Hixey nedumerită.
-S-ar putea să nu-l mai vezi prea curând.spuse și se îndreptă spre un grup de studenți ce refuzau să plece.
Hixey rămase stană de piatră.Quinton era unul dintre fondatori și nu-i spusese niciodată,probabil pentru protecția ei.El o cunoștea pe Maggie și pe toți ceilalți.Știa de acel loc,știa de salonul se tatuaje,știa de petrecere și totuși a refuzat să spună pentru siguranța lui Hixey.
Ajunsă în camera sa,se trânti în pat,oftând.Batrix dădu buzna în cameră,uitându-se fix în ochii lui Hixey,nervoasă.
-Unde naiba ai fost toată ziua??Te-am căutat peste tot!
-De ce?S-a întâmplat ceva?
-Da,s-a întâmplat!Normal că s-a întâmplat!Și ce mama naibii ți-ai făcut la păr??Și unde ai fost??
Hixey evită să îi dezvăluie secretul despre subsol,așa că îi răspunse sec.
-Cu Quinton.
-Păi!Cât timp ai fost tu cu Quinton,eu mi-am petrecut timpul în camera calculatoarelor.Am primit niște semnale din partea celor din Abis.S-a filmat tot.Un băiat a folosit aparatul nostru pentru a crea un sistem de boxe,lumini și alte lucruri.L-a dezmembrat și i-a folosit piesele!!
-Sună a ceva ce ar face Pierce,această situație fiind la capătul listei cu lucrurile de care era îngrijorată în acel moment.
-Acum nu te mai interesează sau ce?Nu-i mai putem contacta..cred.
-Uite,o să vedem noi mâine,ok?Am nevoie de o gură de aer.
Ieși din clădire,căutând să-și limpezească gândurile.
-Hixey!se auzi o voce șoptind.
Din spatele unei clădiri o privea Maggie,înspăimântată.Hixey se apropie de ea,îngrijorată.
-Hixey,nu avem suficient timp!Ce trebuie să știi este că TU ești cea care poate face dreptate.Găsăște persoana care ne-a făcut asta,e tot ce-ți cer!Și fă-o să plătească!Ne vor trimite în Abis,Hixey..
-Și pe Quinton?
-Rămâne de văzut.El nu a fost cu noi de la început,s-a alăturat grupului de curând.Poate avea o șansă.
-O să fac tot ce pot să găsesc făptașul!Îți promit,Maggie!Iar dacă și Quinton va ajunge în Abis,va regreta că v-a trădat mai mult ca orice!
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...