-Academie-
Fata privea confuză spre ecranul întunecat al calculatorului.Litere se înlănțuiau,de la stânga la dreaptea în șiruri.
Ochii i se micșorară și își mușca buza de jos,concentrându-se.Își dădu la o parte șuvițele ce-i atârnau pe față și-și puse coatele pe birou.
-Veronica...Harold...Nume..
Diferite nume derulau pe ecran,fără sens.Hixey privea tastatura prăfuită și-și misca ochii peste fiecare buton.Se mulțumi să își miște degetele la întâmplare peste butoane,cu ochii închiși.Degetul i se opri pe butonul "8".Apăsă cu grijă și se dădu înapoi surprinsă.
Sediul 8
O altă listă apăru pe ecran,de data aceasta în ordine alfabetică.Era în continuă modificare.Nume apăreau și dispăreau la un interval de 2 secunde.
-Hm..trebuie să aibă un scop..
Reflectă asupra ideii de clasificare și cu agilitate,tastă cuvântul "Abis".O nouă parolă era cerută de către sistem.Trebuia să fie ceva important.
-Ah..gândește,Hixey.
După câteva încercări,îi veni în minte ceva ce fusese învățată de la bun început.
"S-U-P-R-A-V-I-E-T-U-I-T-O-R-I"
-Bingo!
O nouă listă apăru,însă primul nume zărit fu în capătul listei:Ryker Cadwell.Apăsă pe numele băiatului.Videoclipuri apărură unul după altul,din viața recrutului.
Hixey descoperi că era vorba despre noul proiect al Academiei.
Roșcata realiză că tocmai reușise să intre în sistemul Academiei,ceea ce îi oferea un imens avantaj.Palmele îi erau ude,iar ochii îi sclipeau și trădau emoție și satisfacție.Hixey selectă fișierele și apăsă cu teamă butonul "Delete".
"Suneți sigur că doriți ca fișierele să fie șterse?"
"Da."Toate numele se evaporară de pe ecran,iar Hixey răsuflă ușurată.Privea spre celelalte ecrane,apoi prin cameră.Pe unul dintre rafturi stătea o cameră de filmat.Se smuci de pe scaunul vechi spre raft.Apucă camera și răsturnă una dintre cutii,luând un cablu.
Conectă camera la calculator și apăsă "Record".Imaginea fetei apăru pe unul dintre ecrane.
-Hei..începu aceasta emoționată.Mă numesc Hixey O'Connor și m-am săturat să fiu ținută captivă.Nu aș putea să mă plâng,știind în ce situație vă aflați.Tot ce vă pot spune este să aveți încredere în voi și să luptați până la capăt.Folosiți-vă aptitudinile.Nu degeaba ați fost aleși.Sunteți cu toții niște luptători!Am reușit să șterg fișierele cu amintirile voastre,dar dacă cumva se vor afișa..nu priviți.Treceți nepăsători,nu...Hixey avea lacrimi în ochi,amintindu-și de prietenii ei...nu priviți ecranul.A și Kindra,Pierce,aveți încredere în voi și promiteți-mi că veți lupta până la capat.Vă iubesc!Roșcata privi în gol,șocată de ce tocmai se întămplase.Respria sacadat și se ținea strâns de mânerele scaunului,gândindu-se.Nimic nu avea sens.Ce era camera asta?De ce se aflau aici toate aceste informații?În zona de pedeapsă?Cineva controla lucrurile...de aici.
Gândurile îi fură întrerupte de un țipăt.Țipătul lui Maggie.
Hixey sări de pe scaun și se ghidă cu ajutorul sunetelor spre prietenii săi.Ajunsă în dreptul ușii,rămase stană de piatră.
-Fugi,Hixey!urlă Quinton zbătându-se în brațele unui om mascat ce-l imobiliza.
Aceasta privea spre ei,incapabilă să se clintească.
-Acum!!țipă băiatul și mai tare.
Roșcata se trezi din transă,tremurând.Un bărbat se repezi spre ea,însă Hixey reuși să se smucească spre ușa de la intrare.Corpul i se mișca necontenit.Fiecare mușchi i se contractase.Alerga cum n-a făcut-o niciodată.Trase cu putere de clanță,însă aceasta nu se clintea.Se dădu câțiva pași înapoi și fugi spre geamul ușii,gata să se arunce.
Pielea ei fină făcu contact cu sticla rece.Mâinile îi erau înfășurate în jurul capului,pentru a-l proteja.Corpul îi căzu pe pământul rece înconjurat de cioburi.Ochii strâns închiși se deschisera cu teroare.
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...