Capitolul 11

38 10 1
                                    

Academie•
Ieșiseră din încăperea întunecată înainte să fie văzuți.
-Poate că ar trebui să ne eliberăm puțin mintea și așa vom găsi soluția.sugeră Quinton încrezător.
-Mda..poate.răspunse Hixey gânditoare.
-Haide să-ți arăt dinnou bombele colorate.Le-am perfecționat.
-Sigur..răspunse Hixey tot îngândurată.
Observând că prietena sa nu reușea să se calmeze,îi luă fața între mâini,se uită fix în ochii ei și fu gata să o sărute,însă emoțiile îl copleșeau,așa că se mulțumi să o încurajeze:
-Uite,dacă vrei să găsești soluția,trebuie să fii...
Acesta nu apucă să termine propoziția,că Hixey îl îmbrâțișă strâns,lipsa ei de putere făcându-l pe Quinton să chicotească.Arătau ca o pietricică pe lângă un munte.
"Poate nu e gata de un sărut..poate nu vrea."se gândea Quinton întristat.
Ajunși în dreptul bălții,își cufundară doar picioarele în apa ce acum era roșie ca sângele și emana un miros plâcut de trandafiri.
În timp ce-și bălăngănea picioarele în lichidul roșiatic,Hixey se gândea la mica biluță ce emana toate aceste culori și miresme și-i veni o idee.
-Ce ar fi dacă..am plasa un fel de mașinărie în miniatură prin țeava către Abis,ca aceasta să trimită semnale..ca noi să putem să comunicăm cumva cu cei de acolo!
-Și..cum facem asta?Pot crea o astfel de mașinărie,dar necesită foarte multă energie pentru a transmite semnale.
-Dacă am transmite semnale audio,ci nu video,ar necesita o cantitate mai scăzută de energie.Am putea folosi generatorul școlii!
-Asta ar cauza o pană de curent.
-Pentru câteva secunde.Cel mult 20,până intră în funcțiune generatorul de rezervă.Am putea transmite semnale audio puternice.Ei vor auzi zgomotul și vom putea comunica cu ei.
-De când ai devenit așa deșteaptă?o tachină Quinton.
-Abia m-ai cunoscut.rânji Hixey.Ne trebuie un semnal audio puternic..ca un..piuiut sau..
-Sau muzică!se trezi Quinton.
-De unde muzică?
-În bibliotecă se află o colecție de casete vechi,iar în biroul directorului un casetofon.Am putea conecta casetofonul și mașinăria cu calculatorul ca muzica să se auda prin mașinărie.
-Și asta înseamna că trebuie să le furăm.
-Mă descurc!răsună o voce din spatele lor.
-Beatrix!Ai auzit tot?țipă Hixey.
-Vă pot ajuta,plus că am și eu pe cineva în Abis.Vă aduc ce vă trebuie.Ne vedem înainte de Ceremonie,în fața școlii.
-Ceremonia!E într-o oră!exclamă Quinton.N-am terminat de pregătit sala!spuse și o luă la fugă.
Acum Hixey stătea întinsă pe iarbă,uitându-se pe cer.Dintr-o dată,simți picături de apă căzând pe pielea ei palidă.Cineva arunca cu apă din lac în ea,aceasta ridicându-se rapid și observându-l pe Breeze.
-Ce vrei?Crezi că dacă mă stropești cu apă te face să pari interesant?
-Te-am văzut aici și voiam doar să-ți reamintesc că n-ai ce căuta aici.
-Ce-ar fi să te cari,Breeze?
-Și dacă n-o fac,ce?O să mă bați?întrebă el batjocoritor.
-Știi mă gândeam că spuneai de Kindra..că o..iubești?Mă întreb ce ar spune Achelle despre asta?Pare foarte atrasă de tine.
-Mă ameninți cumva?spuse vizibil iritat,făcând un pas mare spre Hixey,spațiul dintre ei fiind limitat.
-Cam așa ceva.răspunse ea cu o privire încrezătoare,împingându-l încet cu degetul,Breeze rămânând puțin șocat de atitudinea fetei.
Planul era pe cale să înceapă.Beatrix făcuse rost de cele necesare,iar cei 3 intrară în camera întunecată.
-Hixey,conectează tu casetofonul la calculator,iar eu merg să plasez mașinăria.
-Uite cheia.i-o înmână Hixey.
-Beatrix,tu mergi să conectezi firele astea la generatorul școlii.
-Ok.
Cei 2 se întoarseră fix înainte ca Ceremonia să înceapă.
-Tre' să ne grăbim!exclamă Beatrix.
-Totul e gata.Sper să meargă.suspină Hixey.
Se ținură de mână în timp ce Hixey apăsă butonul,apoi întunericul dăinui în întreaga Academie.Volumul era la maximum,însă liniștea era deplină,muzica auzindu-se doar în Abis.Așteptau ca cineva să descopere mica lor invenție.
-Se vede ceva!exclamă Hixey privind ecrnaul.Niște bocanci!
-Haide..ridică mașinăria din iarbă..șoptea Quinton.
Pe ecran se putea vedea un băiat șaten spre roșcat,ce se uita confuz la mașinărie.
-5 secunde,Hixey!strigă Beatrix.
-Du mașinăria asta la Kindra,Pierce sau Maverick.Vă vom contacta dinnou!țipă Hixey pentru a se asigura că este auzită de cei din Abis,urlând în microfonul conectat la calculator.
Apoi luminile se aprinseră dinnou,imaginea băiatului se stinse de pe ecran,iar cei 3 se aruncară pe jos,respirând sacadat și privindu-se cu speranță.
-Repede,la Ceremonie!exclamă Beatrix,fugind de lângă Hixey și Quinton,lăsând ușa larg deschisă.
-Cred că o să fie suspicioși dacă nu ajungem la timp..suspină Quinton,deconectând casetofonul care încă mergea și mașinăria de la calculator.
Hixey se îndreptă spre ușă,urmată de Quinton și spre surprinderea băiatului,o închise.Se întoarse spre el,privindu-l în ochii săi castanii,plini de emoție.
-Cred că pot aștepta.șopti Hixey,apropiindu-se de Quinton ce o privea fascinat.
Mâinile sale erau acum pe talia ei,iar buzele li se uniră într-un sărut prelungit,dulce și plin de emotie.
Stăteau lipiți de perete,iar inimile lor băteau în același ritm alert,muzica veche ce răsuna în jurul lor vrăjindu-i,de parcă timpul s-ar fi oprit.

Abis•
Ryker coborî încet din pat,încercând să n-o trezească pe fata ce-i sucise mințile.Se uita în continuu la ea în timp ce dormea,fascinat.
-Ăm,Ryker?se auzi vocea lui Trystan,care stătea acum în pragul ușii.
-Ce faci aici?întrebă el,apropiindu-se de Trystan.
-Ce faci Tu aici?spuse,privindu-l cu o urmă de gelozie,bănuind că Ryker își petrecuse noaptea împreună cu Kindra.
-Am venit să văd dacă s-a trezit.minți el,înaintând încet,dându-i de înțeles lui Trystan că trebuie să plece.
Acesta trecu pe lângă el,moment în care Trystan îl împinse încet în perete,privindu-l furios.
-Ai grijă,Trystan.îl amenință Ryker,eliberându-se din mâinile coechipierului său și coborând scările în grabă.
Trystan înaintă încet în camera Kindrei,admirând-o.Sa așeză pe marginea patului,iar aceasta,fiind cu spatele,îi vorbi:
-Neața' Ryker.spuse ea somnoroasă,fără a-și deschide ochii.
La auzul acelor cuvinte,Trystan ieși din cameră fără a mai scoate un singur sunet,moment în care Kindra se întorse,observând camera goală și ușa larg deschisă.
-Ce-am mai zis acum?se întrebă Kindra confuză.
Se îmbrăcă cu hainele ordonate în dulapul vechi din camera ei și coborî în viteză,dând de Ryker și Trystan,stând în 2 colțuri diferite ale camere,nescoțând un sunet.
-Neața' și ție,Kindra!spuse aceasta ironic,privindu-l pe Ryker.
Acesta se uita confuz,neștiind cum să răspundă,iar Trystan privi în pământ,evitând discuția celor 2.
În timp ce mâncau câteva fructe de pădure pentru a începe dimineața în forță,Trystan profită de altercația pe care o provocase între Ryker și Kindra.
-Mâine e o zi mare!Prima ta luptă, Kindra!Ți-ar prinde bine un antrenament,ce zici?Vrei să te ajut?propune Trystan zâmbind.
Aceasta privi spre Ryker.
-Cred ca Ryker nu s-ar supăra.Nu-i așa?spuse acesta,privindu-l pe Ryker cu un rânjet pe față.
-Da,sigur.Nu-mi pasă.minți acesta.
-Perfect!exclamă Trystan,mulțumit se reușita planului său.
-De fapt..eu și Ryker plănuisem dinainte acest antrenament.Te superi,Trystan?minți Kindra.
-Nu..sigur că nu..suspină acesta puțin șocat.
-Ar fi bine să începem!rânji Ryker.
Cei doi își luară costumele și se îndreptară spre lac pentru a-și începe antrenamentul,lăsând în urma lor multă gelozie.
Ajunși în dreptul lacul,cei doi se încălziră,iar Kindra își scoase cuțitul.Ryker se îndreptă încet spre ea,privind-o intens și luându-i cuțitul din mână,lăsând-o fără apărare.
-Hei!Nu-i corect!spuse Kindra puțin iritată.
Atunci aruncă cuțitul și-și încleștă pumnii.
-Haide,să văd ce știi!spuse Ryker chicotind.
Privindu-i zâmbetul,Kindra se gândi că ar putea fi planul său de a o sabota,așa că îi răspunse cu aceeași monedă.
Îi zâmbi și îl privi intens,apropiindu-se încet.Ryker își descleștă pumnii,vrăjit de farmecul Kindrei.Se apropiaseră atât de mult încât ochii le erau la același nivel.
Dintr-o dată Kindra se lăsă în jos,luând-o prin spatele său și sărindu-i în spate.
Acesta se trezi din transă,apucându-i mâinile și trântind-o în brațele sale.Aceasta se desprinse,picioarele atingându-i pâmântul,iar mâinile înfășurate în jurul gâtului lui Ryker.Acesta se dădu înapoi,abținându-se să se lase sedus de aceasta,dinnou.
-Pocnește-mă!
-Vrei să te alegi cu vânătăi?spuse aceasta zâmbind.
-Încearcă.
-Tu ai vurt-o!chicoti Kindra.
Aceasta se îndepărtă și începu să se rotească în jurul său,căutând momentul perfect să lovească.
Profitând de un moment de neatenție,aceasta atacă,însă pumnul ei trecu fix pe lângă capul lui Ryker.Acesta îi apucă brațul,rotind-o.Corpurile lor se lipiră,Kindra fiind cu spatele și buzele lui Ryker ajungând la nivelul gâtului ei,mâinile lui fiind încolăcite în jurul taliei ei.Aceștia respirau sacadat,stând în această poziție câteva minute,după care Kindra propuse o pauză.
-Ai obosit așa de repede?chicoti Ryker
-M-am gândit că aveai nevoie de un moment de respiro.
Acesta îi zâmbi chicotind.
În timp ce își recăpătau forțele,fură surprinși să audă muzică.Ryker profită de moment:
-Îmi acorzi acest dans?întrebă el încrezător.
-Desigur.răspunse aceasta surprinsă.
Mâinile li se împreunară cu emoție,capul Kindrei fiind acum pe pieptul său.
-Stai puțin.realiză Ryker.Aici nu e muzică.
Fugiră în direcția sunetelor și-l observară pe Trystan ținând în mână un obiect.
-Ce-a fost aia?întreabă Kindra.
-Ăm..o fată.A zis să duc asta la tine,Pierce sau Maverick.Vă vor contacta dinnou.
Apoi priviră medicamentele aruncate în iarbă și hârtiuța.
-Stai..ce caută Maverick aici?se întrebă Kindra

Sperăm că v-a plăcut și acest capitol!Nu uitați să ne lăsați ideile voastre în comentarii și dacă vă place povestea și vreți să continuăm,apăsați ⭐️⬇️!Vă iubim,supraviețuitori!❤️❤️
🙃Indi&Didi🙃

⚡️Distribuție⚡️
Lilși Collins-Hixey O'Connor
Cara Delevingne-Kindra Archer
Nash Grier-Ryker Cadwell
Dylan O'Brien-Edwin Quinton
Ryan Kelley-Trystan Abner
Margot Robbie-Beatrix Wilde
Paul Wesley-Breeze Carmichael

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum