Venise şi seara. Kindra încă păstrase liniştea în legătură cu lucrurile aflate. Gânduri apăsătoare îi rodeau sufletul, dar le făcea față.
Încă stătea lipită de bordură, reflectând. Simțea o disperare cumplită ce îi invada corpul. Rezista. Trebuia.Ryker îşi petrecuse orele înecat în băuturile oferite de către frăție. Capul îi căzuse fără vlagă pe masă, aşteptând pe cineva să îi umple paharul pe care îl golise cu doar câteva secunde înainte.
Simți o mână pe umăr, dar nu reacționă. Nu avea starea necesară să ofere explicații fără sens care ar fi putut fi interpretare în toate modurile posibile.
Paharul fu aşezat la loc pe masă. Îşi ridică privirea şi observă cum un lichid albastru aştepta în pahar. Îl duse la nas, iar dintr-o mişcare îl aruncă pe gât, simțindu-i deja efectul.Corpul îi era fierbinte, inima dansa într-un ritm amețitor. Ochii se jucau şi ei fiind înecați în alcool.
Băiatul îşi târî picioarele pe hol, îndrugând cuvinte fără sens. O văzu pe roşcată cum intră în compartimentul ei, iar acesta rânji satisfăcut, făcându-şi drum către uşa acesteia.*
Quinton derula filmarea de sute de ori. Analizând fiecare secvență, stăpânindu-şi fiecare impuls nesăbuit. Era destul de agitat, încă fiind nemulțumit de rezultate.
- Quinton! se auzi vocea lui Maggie din cealaltă parte a camerei. Ce e cu tine? țipă ea exasperată, luându-şi telefonul din mâinile lui.
- Ştiu că nu ar trebui să mă uit la filmare, dar mă gândesc...ce s-a întâmplat nu a fost bine. zise el punându-şi mâinile la piept. Cineva a vrut ca toate astea să se întâmple.
- Continuă. Rosti fata plină de interes, deja captivată de subiect.
- Mai mult ca sigur am fost drogați. M-am interesat, iar lucrurile făcute nu au avut cum să fie provocate de câteva pahare.
- Deci, ai vrut să vezi dacă am surprins pe cineva, zise ea gânditoare.
- Exact, tresări şatenul. Am foarte mulți recruți în minte. Şi presimt că a fost doar începutul, pentru că o să urmeze ceva rău.**
Kindra intrase în casa frăției, locul în care ar fi trebuit să îl găsească pe Francis. Observă o masă liberă, într-un colț mai întunecat. Aceasta îşi croi drum printre ceilalți tineri.
Se aşeză, observând la capătul mesei un pahar ce avea la fund o licoare albastră.
Luă paharul în mâini, privind cu atenție lichidul din interior. Făcu ochii mari atunci când observă nişte particule mici, albe, plutind. Duse băutura la nas, imediat îndepărtând-o. Acel miros înțepător, puternic îl putea recunoaşte dintre alte o mie. Gândul că cineva bău din acea "otravă" o fulgeră. Doar să fi pus gura şi tot corpul ar fi luat-o razna.
Trânti paharul, astfel spărgându-se, făcând pe toată lumea să-şi îndrepte privirea pentru câteva secunde spre ea.***
Ryker se năpusti asupra uşii compartimentului fără probleme. Corpul lui fiind într-o stare euforică, nesimțind pe moment durere.Hixey tresări văzându-l pe băiat în starea deplorabilă în care se afla. Se aproprie de el, dar făcu doi paşi înapoi , văzând că era "sedat" . Îşi muşcă buză destul de tare, încercând tacticos să meargă spre uşă. Brunetul, zâmbind, se aproprie de ea prinzând-o la perete. Acesta o asaltă cu săruturi sălbatice, pe care fata le detesta din plin. Încerca să iasă din mâinile acestuia, dar era puternic şi mult prea distras. Țipă tare, făcându-l pe Ryker destul de nervos. O luă de talie, împringând-o în pat, asaltând-o cu atingeri nepotrivite. Ochii lui albastri erau roşii plini de mânie şi ură. Tristețe şi dorință. Hixey închise ochii, strângându-i tare.
Uşa se auzi trântindu-se. Ryker fu aruncat în perete, lovindu-se destul de tare. Roşcata fu luată de două brațe puternice.
Quinton îl ținea pe brunet de umeri, dovedindu-l. Trystan o scoase pe Hixey din compartiment, aşezând-o pe mocheta holului.
- Trystan, ajută-l. Rosti Hixey, strângându-şi maxilarul cu putere.
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...