De data aceasta Hixey fu cea rănită,datorită segeții ce-i strâpunse piciorul.Se îndrepta spre infirmerie,puțin amețită,clătinându-se.Durerea din sufletul său o făcea să nu se gândească mai deloc la piciorul ce-i sângera.Episodul i se tot derula în minte,fără voia ei,făcând-o să se simtă de parca n-ar fi ieșit din arenă cu titlul de învingătoare.Asta pentru ca Pierce era o parte din ea,iar el n-a ieșit învingător.Intră cu pași domoli în infirmerie și se așeză pe pat.Auzea voci în jurul ei,însă nu distingea cuvintele.Privea pur și simplu în sus,cu o figură confuză,fără să clipească,deși lumina becului era fix deasupra ei.Următorul lucru pe care-l simți fu un ac în picior apoi o durere incredibilă.Se abținea să nu țipe,strângând marginile patului.Durerea se diminua treptat,până ajunse să dispară.După ce i se bandajă iar piciorul,ieși cu cea mai mare viteză din încăpere.Începu să alerge,simțind că mai avea puțin și ceda.Se prăbuși în dreptul unui copartiment și începu să plângă,urlând și dandu-se cu capul de perete.
Kindra se plimba pe holurile sediului cu un gol în inimă.Chiar se atașase de Pierce și avea încredere în el.A fost singurul care a îndrăznit să le spună câteva dintre secretele Abisului.Kindra tremură în momentul când se gândi la Abis.Ceva din acest loc o înspăimânta cumplit,dar în același timp o fascina teribil de mult.Încetă să se gândească la Abis,moment în care observă ceva.Era încăperea unde le adusese Pierce.Când îl văzuse pe Ryker Cadwell.Hotărî să intre și să cerceteze puțin înainte de ultima probă.Pe ecran se puteau vedea diferite stânci,însă totul foarte neclar,așa că selectă un alt fișier.Era o altă cameră de filmat.Răsfoi printre fișiere,până când unul îi atrase atenția.Era roșu,iar toate celelalte erau galbene.Îndată ce îl selectă,imaginea unei arene apăru pe ecran.Kindra se apropie și mai mult când observă că unul dintre concurenți era chiar Ryker,prins în mijlocul unei dispute. Era un băiat înalt,cu o statură atletică.Avea niște ochi de un albastru intens,iar o șuviță de păr îi cădea ușor peste ochi.Kidra auzi pași,așa că ieși repede din încăpere,riscând să fie văzută.Înainta rapid spre compartimentul ei,gândindu-se la Ryker în mijlocul arenei înconjurat de recruți.
-Conan?!strigă Kindra surprinsă.
-Hei,Kindra!răspunse el "entuziasmat".
-Ce faci aici?Nu ar fi trebuit să fii la probă?întreabă ea suspicioasă.
-Da,urmăm noi!Voiam să mă relaxez puțin înainte de probă..spuse el ezitând.
-Dar la prima probă?Cum te-ai descurcat?
-Ce?Acum ma interoghezi?spuse Conan pe un ton defensiv.
-Parcă eram prieteni,Conan.
-Încă suntem!strigă el,sărind de pe pat.
-Atunci spune-mi!Ce ascunzi?
-Nu..nu pot,Kindra..răspunse băiatul cu o privire pierdută.
-Dar poate te pot ajuta..
-N-am nevoie să mă compătimești.Sunt bine.spune și iese din compartiment ca o furtună,lăsând în urma lui confuzie.Cu greu,Hixey reuși să se ridice de pe jos,îndreptându-se spre compartiment.În timp ce mergea,fu surprinsă să o găsească pe Jasmine,fata ce-i provoca milă prin atitudinea ei.Aceasta era prinsă într-un sărut sălbatic cu unul dintre coechipierii ei.Hixey fu surprinsă de cei doi,așa că dădu să plece,însă Jasmine i-o luă înainte,tăindu-i calea.
-Văd că l-ai cunoscut pe Pierce.Sărută demențial!Oricum,văd că l-ai pierdut pe Pierce al tău..așa că stai departe de al meu.spuse Jasmine fără nicio reținere.
La auzul acestor vorbe,Hixey făcu un pas înainte,între cele două rămânând un spațiu de doar 2 centimetri.În a doua secundă,palma lui Hixey îi atinse obrazul fetei,lăsându-i o urmă roșie pe jumătate de față.
Acesta,nervoasă fiind,îi dădu un pumn în nas lui Hixey,astfel cele două luându-se la bătaie.Coechipierul lui Jasmine admira lupta fetelor,încurajându-și prietena.
Kindra,ce se îndrepta spre infirmerie pentru a o lua pe Hixey,fu surprinsă să o găsească pe acesta în mijlocul coridorului,cu Jasmie peste ea.Fugi spre cele două,despărțindu-le,apoi dându-i un pumn lui Jasmine.
În timp ce plecau,Kindra vru să afle ce s-a întâmplat.
-Ce-i cu tine?Nu-ți stă în fire să te bați!
-M-a enervat!răspunse Hixey,încă nervoasă.
-Tu te enervezi greu.Ce ți-a spus așa de personal?
-Nu mai contează..Unde mergem?
-Să-l vedem pe Conan.răspunse Kindra hotărâtă.
Ajunse în dreptul arenei,observară că echipa 16 tocmai părăsea arena.
-La fix!Hai să te văd,Conan.își spuse Kindra.
O voce se auzi în difuzoare.
-Mulțumim echipa 16 pentru participarea la cea de-a doua probă.Echipa 18!Puteți intra.
Nimeni în afară de Kindra nu părea să fi sesizat abaterea de la adevăr,nici măcar Hixey,care era pierdută în propriile ei gânduri.
-17!Au sărit echipa 17!
Mai mulți ochi s-au întors spre ea,confuzi.
-Echipa 17 tocmai a părăsit arena.spuse un supraveghetor,uitându-se sfidător la Kindra,profitând de neatenția echipei 16.
Kindra se așeză,privind în gol.
-E ceva la mijloc.spuse Hixey gânditoare.
-Conan nu a dat niciuna dintre probe!exclamă Kindra.
-Poate are ceva de-a face cu Amelie.Pierce spunea că Angela o favorizează.Poate că a aranjat toate astea pentru a ajunge direct în Academie!Și poate că Amelie a vrut ca și Conan să fie salvat și au aranjat lucrurile astfel încât Conan să pice în echipa 17!În locul lui Pierce!Pentru că...
-S-a îndrăgostit de el.continuă Kindra.Totul are sens acum!Locurile lui Conan și Pierce au fost inversate!
-Sunt doar speculații.
-Nu sunt!Totul se leagă!spuse Kindra convingătoare.
Au stat și au urmărit restul probelor,alcătuind strategii și discutând posibile alianțe,iar apoi s-au antrenat puțin,atât fizic cât și mintal.
Rămăseseră foarte puțini din cele 30 de echipe din primul tur.Mâine,următoarele 30 își vor da și ele probele.La final vor rămâne doar 4 echipe pentru Academie.2 din Abis și 2 din sediu.
O supraveghetoare veni și le injectă lui Hixey și Kindrei serul în vene.Le dădu echipamentul,de data aceasta un costum dintr-o singură piesă,mulat,pentru agilitate și ghiozdanul,mult mai mare și mai greu.
-Astăzi dați ultima probă.La sfârșitul ei,va rămâne o echipă din Abis și o echipă de la voi.Mult succes și aveți grijă cu cine vă aliați în luptă!le spuse ea,poftindu-le pe o ușă ce ducea undeva la subsol.
Hixey privi înapoi și observă că recruții erau îndrumați spre diferite uși,ceea ce însemna că proba va începe în același timp,dar din locuri diferite.
Mergeau și mergeu,îndrumate de supraveghetoare,coborând din ce în ce mai adânc.Între timp,cele două discutau:
-Cum de am putea noi avea vreo șansă împotriva echipelor din Abis?Ele nici măcar nu au avut nevoie să dea primele 2 probe!Au deja experiență!se întreba Hixey emoționată.
-Nu te mai gândi.O să fie bine.O să supraviețuim!spuse Kindra încurajând-o atât pe Hixey,cât și pe sine.
-Am ajuns.spuse femeia,stând în dreptul unui lift.
Cele două urcară în lift,ținându-se de mână.Deodată,liftul căzu cu o viteză incredibilă,Hixey și Kindra stând pe vine,acoperindu-se una pe cealaltă.O pocnitură se auzi,iar liftul se opri din cădere,semm că au ajuns.Cele două se ridicară,și priviră în față speriate.Nu puteau vedea nimic,deși ușa era din sticlă.Era acoperită de praf și pământ,acumulate în timpul căderii și avea și câteva spărturi.
Kindra încerca să deschidă ușile,trăgând de ele,însă nu funcționa,așa că o sparse cu piciorul.
Cele două pășiră printre cioburi și fură surprinse de faptul că se aflau într-o încăpere.După aranjamente,părea o cameră de hotel.
-Hei,Kindra!Uită-te la asta!spuse Hixey,în timp ce Kindra umbla printre niște cărți așezate pe o noptieră.E un oraș.adăugă,privind pe fereastră.
-HappyVille.spuse ea,citind un panou imens de undeva din mijlocul orașului părăsit.
-Mie nu mi se pare atât de fericit..spuse Hixey,privind clădirile abandonate și străzile murdare ce configurau un decor sumbru.
-Stai puțin..spuse Kindra,realizând că o carte de pe noptieră era intitulata astfel.A fost un oraș real!Cu oameni!spuse Kindra surprinsă,arătându-i lui Hixey cartea.
-A fost..șters..Cineva a stat în camera asta!Uite!exclamă Hixey,observând o valiză și un palton.
Cele două deschiseră valiza și analizară mormanul de acte dinăuntru.
-Mason Thetard.Om de știință.spuse Kindra,observând o carte de vizită.
Majoritatea documentelor prezentau lucruri despre electricitate și cutremure.
-Poate sunt niște invenții și pe aici!spuse Hixey,însă fu întreruptă de o voce,care răsuna pe străzile orașului,prin difuzoare.
-Proba a început.Acum,omorâți-vă dușmanii.spuse vocea fără milă.
-Hai să cautăm!continuă Hixey.
În timp ce Hixey vorbea despre invențiile incredibile ale savantului,Kindra privea pe geam.Odată ce difuzoarele s-au închis,lumini au apărut deasupra mai multor clădiri.Inclusiv a lor.Încetul cu încetul,lumini au început să se stingă.Kindra realiză că luminile reprezentau echipele.Și se stingeau.
-...și apoi am putea să o conectăm la panourile clădirilor,ca celelalte echipe..trăncănea Hixey despre modalitați de sabotaj.
-Hixey...o întrerupse Kindra.Ascunde-te.
O echipă de recruți tocmai intrau în clădirea lor.Dacă se ascundeau,era posibil ca recruții să creadă că au părăsit clădirea.
Au coborât scările șubrede ale hotelului,ajungând în sala de mese.
-Repede,sub mese!sugeră Hixey.
Acum stăteau ghemuite,așteptând ca atacatorii să plece.Puteau observa cum intră,pășind încet pe podeaua sălii.Când ajunseră în dreptul mesei sub care se ascundeau cele două prietene,Kindra scoase cuțitul pe care îl luase din ghiozdan înaine să fugă,însă totul s-a auzit puțin mai tare decât a intenționat.
Imediat ce unul dintre recruți întoarse masa,Kindra sări la gâtul lui,gata să-l omoare.Îl luă de gât și păși înapoi.
-Stați departe sau moare.îi amenință Kindra.
În a doua secundă,Hixey o puse la pământ pe coechipiera lor,gata să-i sucească gâtul.
Singurul rămas era un băiat,care acum se afla în cumpănă.
-Hei.Ușor.Vrem doar să ne aliem.spuse băiatul.
-Sigur.Dovedește.spuse Kindra suspicioasă.
-Ești sigură?
-Normal.răspunse Kindra confuză.
Imediat după,rolurile s-au schimbat,Kindra și Hixey ajungând să fie imobilizate de cei doi recruți.
-Poftim.Am fi putut face asta oricând.continuă băiatul.Mă numesc Maverick Valeska,iar ei sunt Breeze Carmichael și Achelle
Bancroft.Echipa 29.
Cei doi le eliberaseră pe fete,ajutându-le să se ridice.
-Sunt Kindra Archer.Ea e Hixey O'Connor.Echipa 14.
-Știm.V-am văzut probele și ne-ați impresionat.Am decis să vă rugăm să ne aliem.
-Cum ne-ați găsit?întrebă Hixey.
-Fiecare echipă are o listă în ghiozdan cu echipele și luminile clădirilor în care au fost repartizați.Sunteți lumina Albastră.spuse Maverick zămbind.Deci?
-Fie.Ne aliem.răspunse Hixey.
-Perfect!Acum haideți să facem rost de arme.spuse Breeze.
-Cum?întrebă Kindra.
-Am găsit această hartă în clădirea noastră.Un poligon se află în apropiere.Am putea găsi arme acolo.spuse Breeze,uitându-se în continuu la Kindra.
-Haideți odată!izbucni Achelle,care în tot acest timp se uita cu antipatie la cele două.
Era o fată slăbuță,avea ochii mari,verzui și buze cărnoase.Părul îi era castaniu,iar pielea măslinie.
Maverick avea un corp lucrat,iar pielea îi era ușor palidă.Ochii săi erau căprui,iar părul îi era maroniu spre blond.Breeze îi semăna lui Maverick,cu excepția ochilor ce îi erau albaștri ca cerul.
Ajunși la poligon,au luat câte arme au putut și au plecat să caute un adăpost.În timp ce treceau pe lângă un parc de distracții abandonat,le veni o idee.Adăpostul lor avea să fie în Roata cea Mare.Au urcat cu grijă,fiind riscul de a se dezmembra oricând.Hixey,Kindra și Achelle stăteau într-un compartiment,iar băieții în cel de deasupra.Priveau în depărtare,observând diferite lumini cum se sting.
-Au mai rămas echipele 6,11,27 și noi.Iar din abis în jur de 6 echipe.observă Achelle
-Am o idee!tresări Hixey.În camera de hotel!Există un generator.Am putea plasa mai multe piese în zonele unde se ascund echipe,apoi pornim generatorul și toata zona va fi electrocutată!
-E genial!spuse Maverick zâmbind și uitându-se spre Hixey cu o privire blândă.
-Atunci trebuie să coborâm să le luăm.spuse Kindra.
-Da,ne descurcăm noi două.aprobă Hixey.
-Vin și eu!spuseră Breeze și Maverick simultan.
-Rămân eu să păzesc adăpostul.se oferi Achelle.
-Să mergem!exclamă Breeze.
Umblau cu armele în mâini pe străzile orașului,gata să fie atacați.Ajunseră în fața hotelului.Când se așteptau mai puțin,sunete de pași se auziră în spatele lor.S-au întors în același timp,observând 3 băieți alergând spre ei,înarmați cu săbii și cuțite.Maverick începu să tragă cu arma,la fel și Breeze,dar fură surprinși că cele 2 puști erau lipsite de gloanțe.Au început să fugă,singura armă pe care o aveau fiind cuțitul Kindrei,pe care i-l dădu lui Maverick.Atacatorii îi prinseră din urmă.Erau lipsiți de apărare.Cei 3 proveneau din Abis,având X.uri brodate pe costum.Frica era în inimile tuturor.Aceștia îngenuncheaseră în fața celor 3,așteptându-se la ce-i mai rău.Un băiat pășise în față,uitându-se la Maverick,care dădu din cap.Era un semn.Hixey observase ce s-a întâmplat și își dădu seama că e ceva la mijloc.Maverick îi cunoștea.La fel și Breeze,care îi arunca priviri.În tot acest timp,Kindra privea în jur,căutând o cale de scăpare.Când se așteptă mai puțin,Kindra fu luată pe sus de unul dintre băieți.Maverick sări peste Breeze,ținându-l la pământ.Hixey începu să dea cu pumnii în atacator,iar Kindra se zbătea,dar degeaba.Băiatul o duse pe Kindra în fața tuturor,scoțând un cuțit.
În a doua secundă,Hixey se ridică de la pământ și se aruncă spre Kindra,urlând,însă fu oprită de un alt băiat.Aceasta se zbătea în brațele băiatului,țipând neîncetat și rugându-i să se oprească.
-Nu!Vă rog!Nu!urla Hixey.
Reuși să întindă o mână,apucând-o pe a Kindrei,care obosise a mai încerca să scape. Aceasta îi zâmbi prietenei sale cu lacrimi în ochi.
Cuțitul atinse gâtul Kindrei și alunecă ușor,lăsând-o pe aceasta fără suflare.Trupul ei căzu pe jos,formând în jurul său o baltă de sânge.
Băiatul o eliberă pe Hixey,cei 3 plecând de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.Hixey îngenunche îndurerată langă trupul Kindrei.
-Bestiilor!striga Hixey.
Începu să plângă,lacrimile curgând pe costumul Kindrei.
-Va fi bine!Va ajunge în Abis!striga Maverick
-Și dacă nu va reuși?Dacă n-am s-o mai văd niciodată?țipa Hixey
Odată în picioare,Breeze îi dădu un pumn lui Maverick,acesta căzând pe pământ.
-Ar fi trebuit să fie ea!Nu Kindra!Ea ar fi trebuit să moară!O iubeam pe Kindra!țipă Breeze.
Apoi se lăsă o liniște mormântală.Hixey fugi cât mai repede spre Roată,gândindu-se la o explicație.Trupul Kindrei urma să fie tratat și ea se va trezi în Abis,însă totul era mult prea dureros acum pentru Hixey.Și-a pierdut cea mai bună prietenă.Și-a pierdut sora.Totul a fost plănuit.Una dintre ele trebuia să moară.Puteau lua numai una.
În acea seară Hixey nu a putut dormi.A stat și s-a gândit la toate momentele frumoase petrecute împreună cu Kindra.Se știau de la grădiniță,iar acum,erau șanse să n-o mai vadă niciodată.I-a lăsat pe Maverick,Breeze și Achelle să facă planul.A fost un succes.Toate echipele au pierit,mai puțin cealaltă alianță a lui Maverick și a lui Breeze.Aceștia erau câștigătorii.Echipa 29 și echipa 012,cea din Abis.
Însă o uitaseră pe Hixey.Maverick se îndrăgostise și voia ca ea să ajungă în Academie.
-Acum ce?întreabă Achelle.Ai să mă omori pe mine?Numai 3 pot intra!Iar noi suntem 4!
În următorul moment,Maverick scoase cuțitul.
-Pe bune?După atata timp?Ne cunoaștem de 4 ani,Maverick!țipa Achelle.Mă omori pe mine..pentru ea?!
Și-și tăie gâtul.Maverick se sinucise.
Toți au rămas stană de piatră.Hixey nu avea cuvinte.Toți se uitau cu ură la ea.
Au fost luați din arenă.Totul se întâmplase atât de repede,iar Hixey era pur și simplu pierdută.Nu se simțea învingătoare.Nu era fericită.
Au ajuns înapoi în sediu.Primiră aplauze din partea supraveghetorilor și din partea recruților ce-și vor da probele mâine.
Pimul lucru pe care îl făcuse a fost să intre în încăperea camerelor de filmat.Pe ecran erau Kindra și Pierce,ce se uitau la camera de filmat și silabiseau "Te iubim,Hixey!".O lacrimă i se prelinse pe obraz și șopti în camera goală:
-Și eu.Hei, hei , hei! Sperăm că v-a plăcut!Lasati-ne comentarii cu ce va asteptati sa se intample in continuare! A da si...ce voiam sa zic...nu uitati sa apasati steluta de jos! Va iubim!
😋Indi&Didi😋⬆Distribuție:⬇
Cara Delevingne-Kindra Archer
Lily Collins-Hixey O'Connor
Cody Saintgnue-Conan Hall
Dave Franco-Maverick Valeska
Paul Wesley-Breeze Carmichael
Phoebe Tonkin-Achelle Bancroft
Arden Cho-Jasmine Carter
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...