Petrecerea fu ținută în camera lui Maggie și a Kindrei.S-au așezat pe podea,formând un cerc.Celor 6 li se alăuraseră și Max,Jonas,Beatrix și Sidney.
-Deci,sunteți gata?îi entuziasmă Ryker.
-Normal!sări Max.
Ryker apucă sticla și cu o mișcare a încheieturii o făcu să alunece încet pe suprafața parchetului,învârtindu-se.
Ochii tuturor urmăreau sticla emoținonați.Ritmul inimii le creștea din ce în ce mai rapid,pe măsură ce sticla încetinea.
Într-un final,capetele se opriră în direcția lui Hixey și a lui Trystan.
Urmară sunete din partea băieților,ce încercau să fie cât mai subtili,aruncându-i priviri acestuia.
Kindra rânji către cei doi și îi invită în debaraua întunecată.Hixey oftă zâmbind cu colțul gurii și se ridică obligată de ceilalți.
-Deci,prințesă,destinul ăsta..
-Prințesă?Clișeic.i-o întoarse aceasta.
-Bine,morcovel,e mai bine?o întrebă Trystan trecându-și limba pe deasupra buzelor.
-Mai bine..fomilă..spuse iszbucnind în râs.
-Ah,te bat,Ryker!spuse acesta dându-și ochii peste cap.
-Durule..chicoti roșcata.
-Mai dur de cât crezi.rânji acesta.
-Ești patetic,Trystan.Crezi că așa mă cucerești,sau ce?
-Nu cred.Sunt sigur.
-Cum așa?îl întrebă aceasta fixându-l cu privirea.Stăteau foarte aproape,în întuneric,privindu-se intens.
-O văd în ochii tăi.
Hixey își trecu încet mâna peste obrazul băiatului.
-Dar e întuneric.
Băiatul o strânse de talie,apropiind-o senzual.
-Însă ochii tăi tot strălucesc.
Frunțile li se uniră.Privirea lui Trystan o vrăjea pe roșcată,făcând-o să tânjească după atingerile acestuia.
Mâna fetei apucă gâtul băiatului,trăgându-i capul mai aproape.
Buzele tandre ale tinerei făcură contact cu ale lui Trystan,emanând emoție.
Fură captivi într-un dans al senzațiilor.
Mâinile băiatului mângâiau fiecare bucată de piele a fetei,pătrunzând pe sub hainele acesteia.
O apucă de fund,ridicând-o în brațele sale masive,pe care alunecau mâinile fetei.
Trystan îi dădu la o parte părul răvășit,dezvelindu-i gâtul înfierbântat.Începu să îi lase mici semne pe pielea ei caldă.
-Gata timpul!țipă Ryker de cealaltă parte a ușii.
Fix înainte să se deschidă ușa,Trystan îi dădu drumul fetei,care se dezechilibră,căzând pe podeaua rece.
-Ou mamă..Ryker îi privea pe cei doi,mai ales pe Hixey întinsă pe jos.
-Nu e ce crezi tu!Jur!țipă aceasta defensiv.
-Ok..îi răspunse Ryker nu foarte convins.Hixey se așeză înapoi în cerc,aruncându-i din când în când priviri lui Trystan.
Își ridică la loc tricoul căzut pe umăr și continuă.
-Eu învârt!se avântă aceasta.
Deciseră ca după fiecare rundă,să dea peste cap câte un pahar de băutură,pentru a încinge lucrurile.
De data aceasta,cu toții izbucniră în râs.Spre amuzamentul lor,sticla se oprise în drepul lui Max și lui Jonas.
-Haideți băieți!îi încurajă Kindra.
-Ah,cine m-a pus să merg la altă petrecere înainte?Sunt mort de beat!se plânse Jonas.
-Da!Nu cred că-i o idee bună..chicoti Max.
-Ei,haideți,nu o să se întâmple nimic!îi împunse Maggie.
-Fie!cedă Max.-Ai mai sărutat vreun băiat înainte?întrebă Jonas aerian.
-Nu!sări Max.Tu?
-Nu.Crezi că e vreo diferență?întrebă blondul începând să râdă isteric.
-Doar nu vrei să afli..nu?
-Pff nu dacă pui problema așa!Am chef să mă distrez.se scuză acesta.
-Frate,vrei să mă săruți sau ce?întrebă Max surprins.
-Mda,de ce nu.propuse Jonas inconștient.
-Dar o să..
-Doar..taci,Max.Îl trase mai aproape și-l sărută apăsat,închizând ochii.
Făcură schimb de atingeri și senzații,necunoscute până atunci.
-Băieți!îi anunță Hixey.
Aceștia se dezlipiră surprinși,rămânând silențioși.-Deci?Cum a fost?chicoti Quinton.
-Mai taci.se răsti Max.
-Nu ți-a plăcut?îl tachină brunetul,rânjind.
-Nu s-a întâmplat nimic,deșteptule.se scălămbăie Jonas.
-Da mă,glumeam,Doamne.
-Rândul meu!sări Maggie.
Înșfăcă sticla și o învârti rapid.Aceasta alunecă,oprindu-se în direcția Kindra-Quinton.
-UUU!țipă Maggie.
-Nu vreți să jucăm și altceva?tresări Hixey,încleștându-și maxilarul.
-Nu!țipară toți,mai puțin Ryker,privind-o tăios.
-Ok,ok..renunță ea.
Quinton o luă pe Kindra pe sus,închizând ușa în urma lor.
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...