Capitolul 21

31 10 3
                                    

După 5 luni
-Academie-

Hixey privea cerul senin.Se gândea la viața ei de dinainte.Când avea altfel de probleme,altfel de drame.
Soarele se reflecta în ochii ei maronii,făcându-i să lucească.
Hixey se schimbase.Cu mult.Acum era puternică,încrezătoare,gata să dea orice pentru prietenii ei.Nimic nu o putea opri din a lupta.
Pedeapsa aceasta o învățase să se bată,să supraviețuiască cu puțin,să gândească sub presiune.
Părul fetei își pierduse din acel roșu aprins,fiind acum ușor maroniu,până la nivelul bărbiei.
Schimbarea se putea citi în ochii fetei,în apariția sa,chiar și în atitudine.

-Hixey..o strigă Jonas din pragul ușii,făcând-o să tresară.
-Da.Ce e?întrebă acesta surprinsă.
-Trebuie să ne pregătim.Vino în camera principală.
Aceasta urcă scările,camera sa aflându-se la subsol.

În aceste 5 luni,cei 6 s-au adaptat,au făcut rost de resurse și au încercat să-și creeze propriul cămin.
Au dus lupte săptămânal,pentru a fi recompensați,fie cu arme,mâncare sau medicamente.
S-au antrenat zilnic,dezvoltându-și
Fiecare dintre ei avea acum în dosar 99 de lupte.Aceasta era ultima și cea mai importantă.Dacă până acum probele au fost sângeroase,aceasta le va testa inteligența.

Hixey păși în încăpere,unde grupul de prieteni făceau ultimele pregătiri.
Quinton ascuțea câteva cuțite,stând rezemat de canapeaua veche și murdară.Îi aruncă o privire scurtă lui Hixey când păși în cameră,apoi își continuă activitatea.

Lui Hixey îi lipseau atingerile și privirile seducătoare ce erau un obicei pentru Quinton.
Ceva în Hixey l-a făcut pe băiat să se îndepărteze,lăsând-o pe tănâra luptătoare cu inima frântă.
Înțelesese că s-au distanțat,însă gândul că acum Quinton o ignora total o făcea să sufere încetișor.

"Gata,Hixey.Nu te mai gândi la el."
Deși roșcata se distanțase de Quinton,se apropiase cu mult de Maggie,Max și Jonas.Se întelegeau de minune.Pe de altă parte,Sidney îi era antipatică,prin simplul ei fapt de a fi,însă încerca să o ignore.

-Uite Hixey,rucsacul tău.spuse Max,oferidu-i-l.
-Mersi.spuse aceasta zâmbind,puțin afectată de ignoranța lui Quinton.
-Sunteți gata?îi întrebă Maggie.
-Cu siguranță!îi răspunse Max.
-Da..spuse și Quinton nepăsător.
-Mda..adăugă și Hixey,privindu-l în continuare pe Quinton cu regret.
-Să mergem!le spuse Jonas.

Sidney și Quinton stăteau în spatele lor în drumul spre marea arenă.Aceasta îi vorbea,privindu-l cu ochi dulci,însă băiatul nu prezenta niciun interes,privind în pământ gânditor.
Max și Maggie erau extrem de emoționați,discutând non-stop despre posibila provocare ce-i așteaptă.
Jonas o privea pe Hixey ce părea incredibil de deprimată și încerca să o înveselească.
-Ei,haide,ce-i cu tine?Ești deșteaptă,pentru tine va fi floare la ureche.
-Da...
Hixey nu acorda atenție spuselor băiatului,proba fiind la capătul listei sale de probleme.Însă Jonas nu era fraier.Știa exact ce era în neregulă cu roșcata,însă evita subiectul.Pentru a o face pentru o secundă să uite de Quinton,o luă în cârcă și o învârti.Acesta fu luată prin surprindere și începu să râdă amuzată.
-Jonas!Lasă-mă!!strigă râzând.
Quinton îi privea serios,expirând domol.

Ajunși în fața marii arene,ce era folosită doar pentru probele finale,cei 6 fură întâmpinați de un supraveghetor.
-Veți face echipe de câte 3.
Jonas se alătură prietenilor săi cei mai buni,Max și Maggie,obligând-o pe Hixey să facă echipă cu Sidney și Quinton.

O luară pe intrări diferite,urându-și succes.
Hixey,Quinton și Sidney fură surprinși să dea peste o cameră cu mai multe uși.Hotărâră să se despartă,fiecare luând-o pe o ușă diferită.

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum