Capitolul 13

33 11 3
                                    

-Academie-
De dimineață,Hixey se trezi lângă Quinton,pe jumătate dezbrăcată,rânjind.Stătea în fund privind pe fereastră.Razele soarelui cădeau pe abdomenul lucrat al băiatului,făcând-o pe Hixey să se holbeze din ce în ce mai tare.
-Te văd.îi spuse acesta chicotind.
Aceasta roși,trântindu-se înapoi în pat,foarte aproape de Quinton,trăgând plapuma peste capetele lor.Se priveau în ochi zâmbind în timp ce picioarele le erau încolăcite.
După ceva minute de îmbrățișări,Quinton îi întinse mâinile iubitei sala,stând acum deasupra ei.O sărută ușor și tandru,coborând de-alungul gâtului,până la claviculă,apoi o privi în ochi zâmbind și continuă cu săruturile în jos pe abdomen.Aceasta chicotea,mușcându-și buzele și plimbându-și mâinile prin părul băiatului.
După ceva,timp cei doi hotărâră că ar fi bine să meargă la cursuri,Beatrix fiind plecată demult de dinainte ca cei doi să se fi trezit.
Hixey deschise compartimentul hainelor și scoase din acesta o rochie până la genunchi,neagră.
-Ar trebui să-ți iei constumul.Azi avem antrenament.Asta dacă nu vrei să te antrenezi în rochie.chicoti Quinton.
Aceasta îi aruncă o privire "dulce" și se schimbă în costum,la fel și Quinton.
În timp ce mergeau pe holuri,ținându-se de mână,se gândeau la toate momentele frumoase pe care aveau să le petreacă împreună în Academie,însă aceste gânduri minunate fură distruse de apariția lui Breeze și a lui Achelle,ce îi priveau cu dispreț,urmărindu-le fiecare mișcare.După ce trecuseră de ei,o voce răsună în spatele lor.
-Mă întreb ce ar zice Mave!țipă Achelle.
-N-ar fi prea încântat!adăugă Breeze râzând isteric.
Hixey îi ignoră,continuându-și drumul nepăsăroare.
-Ok..deci de Pierce și Kindra mi-ai zis..dar Maverick cine e?întrbă Quinton,nemaiputându-și abține curiozitatea
-E un prieten..nimic important.spuse Hixey încercând să evite subiectul.
-Părea important pentru ei..insistă el.
-Am fost în aceeași echipă..cumva.Este prietenul lor.
Quinton pricepu că e un subiect delicat,așă că hotărî să discute despre altceva.
-Una dintre Frățiile de aici are la subsol un întreg spațiu de care nu mulți știu.Confecționează diferite lucruri din substanțe,vopsele,tatuaje,băutură.
-Sună interesant.
-Am putea merge după antrenamente,propune el.
-Sigur.aprobă Hixey.
Ajunși în camera de antrenament,fata fu surprinsă să găsească fel și fel de aparate,care mai de care mai sofisticate.
-Cu ce începem?întrebă Quinton entuziasmat.
Hixey analiză camera,sărindu-i în ochi diferite bârne și bețe.
-Acolo!spuse,indicând obiectele.
-E destul de greu,dar fie,n-o să mă deranjeze să te văd străduindu-te să-ți menții echilibrul.
-Cred că mă descurc,spuse,pășind pe cea mai lată dintre bârne.
Merse până la capăt,pășind cu grijă.
-Vezi,nu-i așa de greu!
Quinton chicoti la auzul vorbelor.
-Chestia e că..tre' s-o faci cu capul în jos și să mergi cu mâinile,izbucnind în râs la reacția fetei.
Aceasta își încercă norocul,concentrându-se.Încet-încet ajunse până la capăt.
-Mai bine decât mă așteptam!spuse Quinton.Oricum,e cea mai ușoară bârnă!Stai să vezi când ajungi la bețe!Ești elastică,e bine!încercă acesta să-i facă un compliment,însă izbucni în râs,gândindu-se la un alt sens.Hai să vedem cât ești de agilă,spuse invitând-o spre un fel de pistă.
-Acum ce?Alerg.
-Bingo.
Acesta se încălzi puțin și începu să alerge extrem de repede,atletismul fiind una dintre vechile sale pasiuni.În timpul cursei,câteva obstacole se iviră pe neașteptate,din pereți.Hixey le observă și se feri la timp,de câteva ori împiedicându-se.
Aceasta ajunse la final,gâfâind,unde o aștepta Quinton cu un prosop în mână.
-Cam stângace,dar merge,ești agilă.Acum,să vedem cum stai cu forța.
-Te-ai transformat în critic peste noapte?întrebă Hixey retoric.
Ajunși în dreptul aparatelor de forță,se holbau la mașinăriile complicate.Hixey alese una dintre ele,în care trebuia să dărâme la pâmânt un fel de "sac umblător",însă aceasta nu reuși de nici o culoare să-l clintească.
-Nu se putea să le ai pe toate.îi spuse Quinton și o pupă pe frunte,tachinând-o.
Aceștia lucrară în continuare la aparatele de forță,sperând ca Hixey să capete ceva putere.
Extenuați,terminaseră antrenamentul și se pregătiră să viziteze subsolul Frăției 44.
Aceasta era o clădire puțin mai mare decât clădirile normale în care stăteau studenții,iar acoperișul ei era pictat cu toate culorile curcubeului.
La intrare stătea un băiat musculos,care le cerea tuturor codrul de acces către subsol,pe care nu mulți îl știau.Quinton îi șopti parola băiatului la ureche.
Pășeau pe holul principal al casei,îndreptându-se spre subsol.
-Care era parola?întrebă Hixey curioasă.
-Angela Vrăjitoare,îi răspunse acesta,ea rânjind.
Odată ce pășiră în subsol,fură uimiți.Erau lumini peste tot,fum,muzică,oameni distrându-se și încăperi ciudate.Majoritatea adolescenților erau beți.
-Cum se face că miroase a alcool?întrebă Hixey
-Nu știu.E prima oară când ajung în locul ăsta.
-Toate băuturile sunt făcute din plante.Se găsesc în sera Academiei.Se aseamăna cu alcoolul,au același efect și același gust,dar diferă puțin textura.îi informă o tipă din spatele lor.
-Interesant.răspunse Quinton,zâmbindu-i recunoscător.
-Vă pot ajuta să găsiți vreun loc?Știu totul pe aici.Sunt Maggie.
-Eu sunt Quinton.Ea e Hixey.Căutăm locul în care se fac tatuaje.
-Urcați la etaj și-l veți recunoaște când îl veți vedea.
-Mulțumim!răspunseră cei doi în sincron.
În timp ce se îndreptau spre locul respectiv,Hixey observă un salon ciudat plin de vopseluri.
-Quinton,alege-ți tu tatuajul.Vin după tine.spuse Hixey,intrând în salonul cu vopsele.
Peste ceva timp,fata dădu buzna în salonul de tatuaje,lăsându-l pe Quinton cu gura căscată.
Părul acesteia era roșu aprins și imprima încredere.
-Arată genial!țipă el entuziasmat de părul roșu,până la urmă al fetei.
Hixey îi mulțumi și privi tatuajul lui Quinton.Era o sferă colorată cu roșu aprins,cam ca părul ei.Era ceva reprezentativ pentru el.Ceva ce Hixey nu știa.
Aceasta decise să-și facă un tatuaj micuț pe mână,cu numărul 14,echipa sa.
Cei doi explorară întreg subsolul,discutând.
-Am realizat că nu te-am întrebat până acum cu cine ai fost în echipă.spuse Hixey.
-Îți spun dacă-mi explici care-i faza cu Maverick.
-Off ok.S-a sinucis pentru ca eu să intru în Academie.Eram 4 și unul trebuia să se sacrifice.E o poveste lungă.
-Băiatul din cameră,ce a ridicat aparatul.El e Trystan.M-am bucurat enorm când l-am văzut.Eram eu,el și Ryker.

-Abis-
Ryker se trezi cu noaptea în cap,pregătind tot ce este necesar ca Kindra să fie pregătită.Îi pregăti un costum curat și un cuțit ascuțit,apoi o trezi cu un sărut dulce.Aceasta nu îndrăznea să se trezească,trăgându-l pe Ryker înapoi în pat.După sărut lung și senzual,puterile Kindrei se regenerară.Se simțea pregătită.
-Știu că încă ți-e somn,însă trebuie să plecăm spre arenă.spuse Ryker șoptind,în timp ce o ridică din pat în stil mireasă.Kindra stătea cu capul rezemată de pieptul său,ascultându-i bătăile inimii.
Acesta o lăsă jos și părăsi camera,așteptând-o jos.Kindra își îmbrăcă costumul și se privi în oglindă,motivându-se.
-E doar prima probă Kindra.Va fi floare la ureche.
-Într-adevăr,nu ai de ce să fii îngrijorată.spuse Trystan stând în pragul ușii.
-Sper să fie cum zici tu.oftă,lăsându-și capul ușor în piept.
Trystan se apropie,luându-i bărbia între mâini,apoi îi ridică încet capul.
-Hei,unde e încrederea de mai devreme?
-Ma gândeam la ce era mai rău.Ai dreptate.E o nimica toată.Am ajus în Abis cu un scop.Să lupt.Și asta am să fac.
-Așa te vreau!spune Trystan,sărutând-o pe obraz.
Kindra de gândea la ce ar putea crede Ryker despre gesturile prietenului său,însă ea știa că Trystan este un prieten și nimic mai mult și poate că ar trebui să-i spună,fără a-i răni sentimentele.Dar nu acum.Nu în ziua probei.
Kindra părăsi camera,gata să coboare scările.
-Kindraaa!țipă Pierce.Azi dau și eu proba!Picăm împreună!!Aaa!Am atâtea emoții!
-O să fie bine,Pierce.Suntem câțiva începători contra unuia de rang 2.
-O faci să sune ușor.
-Pentru că e ușor!îl încuraja Kindra.
Cei 4 prieteni ajunseră în fața arenei.
-De aici vă descurcați voi.Eu și Ryker vom fi în public.Mult succes!le spuse Trystan,luând-o pe un coridor.
Ryker profită de absența lui Trystan și neatenția lui Pierce și o sărută pe Kindra tandru,șoptindu-i "Succes" apoi dispărând de-alungul coridorului.
Kindra și Pierce fură invitați lângă alți 3 luptători,oferindu-li-se câte un cuțit.Deși nu aveau voie cu alte arme,Kindra își ținea arma secretă ascunsă în batistă.
Intrară în arenă,publicul ce asista aplaudându-i.S-au asezat în cerc,în mijlocul lor fiind o tipă bine făcută,ce le părea destul de prietenoasă,însă Kindra îi putea citi răutatea din ochi.
Proba începuse.Kindra era singura fată,dar băieții nu o intimidau.Cu toții o subestimară pe fata din mijlocul lor.Imediat ce 2 băieți săriră asupra ei,acesta îi puse la pământ cu o lovitură de sabie,însă rările nu fură foarte adânci.Un alt băiat se năpustise asupra ei,reușind să-i provoace câteva răni.Kindra își făcu curaj să atace,sărind în spatele fetei și punând-o la pământ.De asemenea,cu ajutorul lamei ascunse îi provocă o tăietură adâncă de-alungul spatelui.Aceasta se năpusti asupra lui Pierce,și-l dezarmă,aruncându-i cuțitul pe pământ.Era gata să-l atace,când Kindra,cu cea mai mare viteză înaintă spre cei doi,aruncându-i cuțitul său lui Pierce.Acesta îl prinse într-o mână și-l folosi pentru a-i cauza o tăietură pe picior atacatoarei.Aceasta urlă de durere,căzând la pământ.Unul dintre ceilalți băieți se năpusti asupra ei și-o lăsă fără suflare.
Câteva sunete de artificii răsunară în arenă,declarându-i pe cei 5 învingători.
Ieșiră vicrorioși din arenă,predând armele.
-Kindra!Nu știu ce m-aș fi făcut fără tine!M-ai salvat!
-E ok,Pierce!Dacă te antrenezi bine,o să poți să faci față probelor și fară mine!îl încurajă ea.
Acesta o îmbrățișă cald,recunoscător că are măcar o prietenă să țină cu adevărat la el.Prețuia foarte mult prietenia,el neavând astfel de prieteni înainte.
-Apropo!M-am aliat cu niște tipi!Îi cheamă Maverick și Verna!Maverick e de treabă,dar o place pe Verna deci..n-am ce face.Pe ea trebuie să o suport.Mi-a zis că el a vrut să ajungă aici!Și că a avut un plan!Cât de nebun să fii?
La auzul acestor vorbe,Kindra rămase șocată,însă evită să-i povestească lui Pierce despre faza cu Hixey și Maverick.
-Mi-ar plăcea și mie să-l cunosc pe acest..Maverick.încheie ea.
În drum spre orăsel,Kindra îl ține de mână pe Ryker,povestindu-i diferite amintiri.
-Știi..te-ai descurcat bine azi.Meriți un premiu!îi spuse el.
-Și?La ce te-ai gândit?
-E,am eu ceva în minte,spuse privind-o pervers.
În timp ce vorbeau Kindra observă un detaliu pe încheierura lui Ryker.Era un tatuaj cu o sferă roșie.Sesiză că și Trystan îl avea.
Profitând de un moment de liniște îi întrebă:
-Ce semnifică tatuajul?
Apoi se lăsă o liniște mormântală.

Hei,supravietuitori!Sperăm că v-a plăcut și acest capitol!Vă mulțumim pentru susținere și nu uitați apăsați ⭐️ de mai jos⬇️⬇️,pentru că ne motivează.Vă iubim❤️

⬇️Distribuție⬇️
Lilly Collins-Hixey O'Connor
Cara Delevingne-Kindra Archer
Nash Grier-Ryker Cadwel
Dylan O'Brien-Edwin Quinton
Ryan Kelley-Trystan Abner
Jonathan Whitesell-Pierce Hughes

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum