Capitolul 5

51 13 3
                                    

Îndată ce ușile s-au deschis,emoțiile au început să crească în inimile celor 3.Pe chipurile lor se putea citi frică și confuzie.În fața lor se întindea un fel de pădure,în mijlocul căreia se afla un lac.Totul fusese proiectat de dinainte,copacii fiind reali,la fel și plantele.Deși erau în interiorul unei arene,totul părea veridic.Era ca și când se aflau într-o pădure adevărată,sau chiar mlaștină.Ușa s-a închis în spatele lor,iar imediat după,s-a auzit un zgomot scurt,înfundat și puternic,ca o explozie.Era semnul că proba a început.
Cei trei se uitau în jur,neștiind la ce să se aștepte.Dintr-o dată,3 lumini colorate au apărut deasupra mai multor zone din arenă,urmate de o voce.
-Kindra Archer-lumina roșie.Pierce Hughes-lumina verde.Hixey O'Connor-lumina albastra.
Au dedus că fiecare avea zona lui.S-au îmbrățișat,urându-și succes,iar Pierce a calmat-o pe Hixey,sărutând-o încet pe frunte și spunându-i:"Totul va fi bine".
Acum erau pe cont propriu.
Kindra se adâncea în pădure,unde vizibilitatea era redusa,datorita copacilor într-un număr din ce în ce mai mare.Deodată,un fum se lăsă încet,Kindra abia putând vedea drumul spre lumina roșie.Cu greu,a ajuns la locul marcat.În dreptul luminii,stătea întinsă pe jos o sabie.Avea mânerul auriu și era gravată.Odată ce o ridică de pe pământ,lumina se stinse,iar un scârțâit se auzi puternic în apropierea Kindrei."De unde metal într-o pădure?"se intrebă ea.

Hixey înainta cu pași domoli spre lumina albastră,undeva în capătul arenei,încercând să tragă de timp.Gândul că este singură o înspăimânta din ce în ce mai tare.Auzi și ea scârțâitul,dar merse mai departe.Ajungând în dreptul luminii. Aceasta se stinse instant.Nimic nu se întâmpla,așa că așteptă.

Lumina lui Pierce era la un minut distanță,în mijlocul lacului.Ajuns la mal,își lăsă ghiozdanul și bocancii pe pământ,păstrând doar un cuțit.Înotă până în punctul luminat,după care acesta se stinse.Un fior năprazinc ajunse în zona lacului,făcând ca apa să înghețe încet,de la margine către mijloc.Pierce începu să tremure,iar când observă că lacul începe să înghețe,hotărî să iasă,însă ceva îl oprea.Ceva de dedesubt.

După câteva secunde de la scârțâit,Kindra auzi foșnete.Ceva se mișca printre plante.Pentru o secundă,i se păru că distinge o umbră,așa că își înălță sabia,așteptând cu mare atenție,ca umbra să revină.La auzul câtorva foșnete,Kindra se întoarse cu o viteză fulgerătoare și înaintă,spunându-și că orice ar fi,e gata să-l înfrunte.Acest gând îi dădu fiori pe spate.Simți o prezență în stânga ei și o bestie ieși dintre tufișuri.Un fel de lup,dar cu mult mai mare și mai fioros.
-Ai ieșit din cușcă deci.spuse Kindra,încercând să se auto-motiveze.

-Și acum ce?strigă Hixey,convinsă că cineva se juca cu încrederea ei.Haideți odată!Arătați-mi ce puteți!spune,devenind din ce în ce mai speriată de ce putea urma.
O furtună.Dar nu orice furtună.Una mortală.Fulgere cădeau unul după altul,în continuu.În același timp,o ploaie torențială se dezlănțuia.Încet,copacii cădeau și încrederea lui Hixey scădea încetișor și dacă nu era suficient,pământul de sub ea se transforma în noroi,trăgând-o pe Hixey încet.Era imobilizată.
-Nisipuri mișcătoare.Perfect!izbucni Hixey,noroiul ajungând deja până la genunchi.

În zona lui Pierce începuse deja gerul.Furtuna de zăpadă era un cumplit dezastru natural,ales pentru proba lui Pierce.Acesta se zbătea să iasă din lac,înainte ca acesta să înghețe,însă ceva îl trăgea de dedesubt.Se scufundă în lac,observănd că era tras de niște plante cu spini.Privi în jos și sesiză o plantă carnivoră,de mărimea unei roți de TIR cum își folosea unul dintre brațe pentru a-l înghiți pe băiat.Acesta scoase repede cuțitul și începu să taie brațele,însă planta i-o luă înainte.

În următoarea secundă,bestia se năpusti asupra Kindrei,iar aceasta se strecură de sub ea,rănind-o în zona gâtului.Aceasta atacă din nou,lăsăndu-i Kindrei o mare urma de gheare pe spare și un tricou sfâșiat.Mânioasă,fata se năpusti asupra animalului,sabia ei alunecând pe pielea bestiei,lăsând o tăietură pe toracele acesteia.Animalul scoase un urlet și se aruncă din nou,de data aceasta făcând o rană adâncă pe gâtul fetei.Durerea nu era atât de intensă,datorită serului cu care a fost injectată,în caz că va ajunge în abis,însă cicatrici vor rămâne.Sătulă de atacurile fiarei,Kindra o înjunghie,sabia ei rămânând înfiptă în corpul bestiei.O scoate,își luă ghiozdanul și scotoci după bandaje.Și le înfășură în jurul rănilor și începu să meargă încet spre punctul de întâlnire,sperând că prietenii ei sunt teferi și încercând să uite tot ce tocmai se întâmplase.

Panicată,Hixey se gândea ce putea face în acel moment tensionat.Își dădu ghiozdanul jos din spate și scotoci după ceva util.Abia vedea printre picăturile de ploaie,iar noroiul îi ajunse deja la șolduri.Când văzu funia la fundul ghiozdanului,îi veni o idee:luă frânghia și o aruncă,încât aceasta se prinse de ramura unui copac.Încerca să se tragă din noroi,care îi ajunsese până la gât,mâinile și capul fiind încă descoperite.Frânghia era udă și îi aluneca din mâini,dar era tot ce putea face.Fulgerele din jurul ei erau cele ce o înspăimântau cel mai tare,fiind multe șanse să fie izbită.Cu greu,reuși să se elibereze până la genunchi,dar dintr-o dată,un fulger lovi pământul,trecând prin funie.Acesta se rupse,Hixey dezechilibrându-se și căzând cu totul înapoi în mlaștină,inclusiv fața.Din fericire,mâinile încă îi erau descoperite,iar acum se afla la marginea bălții de noroi.Se trase afară cu greu,folosindu-și mâinile.Apa încă șiroia,dând jos o parte din noroiul de pe Hixey.Furtuna se opri,iar Hixey răsuflă ușurată.Își luă ghiozdanul și porni spre punctul de întâlnire,cu frică,neștiind ce s-a întâmplat cu Pierce și Kindra.

Planta îi apucă brațul,iar acesta se răsuci,încercând să o taie,însă mâna îi era imobilizată.Ținea cuțitul strâns,pregătit să ajungă pe fundul lacului.Acum avea toate membrele prinse.Aștepta să fie tras spre plantă,salvând energie.Singurul lucru pe care îl putea face era să fie înghițit și să lupte pe dinăuntrul plantei.Odată captiv,planta începea sa se micșoreze,milioane de țepi marcându-i pielea.Își luă cuțitul și tăie planta în două,ieșind din ea cu grijă.Acum încheieturile,zona gleznelor,mâinile și fața îi sângerau datorită spinilor dinăuntrul și dinafara plantei .Deja rămânea fără aer,înotând încet către suprafață.Luase cu el un bolovan,pentru a-l ajuta să spargă gheața.Îl poziționă vertical și puse presiune pe bolovan,acesta cauzând o mică crăpătură.Cu ajutorul cuțitului o mări,formând o gaură de mărimea unui capac de sticlă.Își scoase buzele,luând o gură mare de aer.Cu o mână trase de gheață,aceasta spărgându-se suficient de mult ca să încapă.Merse cu grijă până la mal pe gheața alunecoasă,tremurând cumplit.Odată ajuns pe mal,ninsoarea încetă,iar soarele reveni pe "cer".

Primul ajunse Pierce,ce se uita îngrijorat după prietenele sale.
-Kindra!Kindra!o strigă el fericit.
-Pierce!Ai reușit!spune-mi tot!De ce ești ud și tremuri?
-Tu de ce sângerezi?
Aceștia au povestit tot,așteptând-o pe Hixey.
-Unde e?Ar fi trebuit să vină!se îngrijoră Kindra.
-Nu crezi că..?
-În niciun caz!
-Aia e..Hixey?întrebă Pierce surprins de înfățișare ei.
-Ce Dumnezeu are pe ea?
Ajunsă în dreptul lor,Hixey îi îmbrățișă liniștită și le povestise totul,la fel și ei.Abia atunci realizau că fuseseră urmăriți în tot acest timp de ceilalți recruți,prin geamul de sticlă.Porțile se deschiseră,aceștia pășind victorios.Ceilalți recruți îi aplaudau,unii impresionați,alții doar din obligație.
-Kindra Archer,vino cu mine.spuse o doamnă din spatele lor.
-Unde mă duceți?
-La infirmerie.răspunse femeia,amintindu-i Kindrei că niște simple bandaje n-o vor vindeca.Voi 2 puteți merge la baia de la parter.Mai ales tu,domnișoară.spuse,uitându-se la Hixey.
-Eu am nevoie de un duș fierbinte,neapărat.spuse Conan.Vii?
-Ți se pare că nu e necesar să fac o baie?întreabă Hixey chicotind.
-Așa e.râde și Pierce.Te-ai descurcat bine acolo.A fost destul de greu ce-ai făcut acolo.
-Mersi..spuse Hixey roșind.
Au vorbit tot drumul,vrute și nevrute.Între timp,Kindra se afla la infirmerie,puțin amețită.
-Ce o să-mi faceți?
-O să te tratăm,Archer.Acum închide ochii și relaxează-te.O să doară.

Pierce și Hixey ieșiră în același timp din băi,Hixey purtând un halat alb,ca de hotel,iar Pierce o pereche de pantaloni de training negri,găsiți într-un vestiar din baie.Obosiți,se sprijină de un perete și încep să discute.
-Mai știi,când ne-am cunoscut și m-ai îmbrățișat,ca să ma faci să mă simt mai bine?întreabă Pierce,uitându-se fix in ochii ei maronii,cu nuanțe de galben.
-Da..răspuse ea emoționată.
-Atunci m-am îndrăgostit de tine.Nimeni n-a mai făcut asta,vreodată.Ești specială și ador asta la tine:că-ți pasă de cei din jurul tău,mai mult de cât de tine.spuse și o sărută încet le buze,jucându-se cu părul ei ud.

Hey supraviețuitori!Sper ca vă place mica noastră cărticică! Aşteptăm sugeştii şi comentarii! Există o mică steluță acolo jos care ne motivează! O puteți apăsa dacă vreți⬇⬇
😋Indi&Didi😋

Distribuție:
Cara Delevingne-Kindra Archer
Lily Collins-Hixey O'Connor
Jonathan Whitesell-Pierce Hughes

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum