Quinton o privea șovăitor de pe marginea patului,ridicându-și privirea spre roșcata ce se apropia lasciv.Aceasta se poziționa încet în brațele băiatului,înconjurându-și picioarele în jurul taliei lui.Brunetul rânji cu colțul gurii,plimbându-și mâinile de-alungul spatelui ei,până la baza taliei,apoi o apucă de șolduri,învârtind-o,aceasta căzând lângă el pe pat.
-Ah,morcovel,mereu mi-ai plăcut.șopti acesta.
Aceasta chicoti zgomotos,plimbându-și arătătorul pe deasupra buzelor băiatului.
-Șșș..îl îndemnă roșcata,luându-i gâtul între mâini.
Îl sărută încetișor pe buze,încetinind sărut cu sărut,făcându-l să-și dorească cât mai mult.
Îl împinse senzal pe spate,plimbându-și mâinile pe abdomenul său,ridicânu-i tricoul.
Lăsă urme de ruj de-alungul spatelui său fierbinte.
Când Quinton era gata să se năpustească asupra ei,Hixey îl împinse,ridicându-se.
-Quinton dragă..se apropie ea.M-ai pierdut.replică aceasta,conștientă.Băutura nu o afectase încă,spre deosebire de Quinton,care era complet pierdut.
Brunetul o privea confuz.
Hixey se aranjă puțin în oglindă și se întoarse spre Quinton,băgându-i un bilețel în buzunar,fără ca acesta să-și dea seama.Îl scrisese înainte să intre în încăpere.
-Vii?întrebă aceasta,dând să deschidă ușa.•
Trystan și Kindra își ațintiră privirile spre ușă,dând să se ridice,cu mâinile pe coapse.
Băiatul își mușca buzele,puțin stresat.Era speriat de ce s-ar fi putut întâmpla.
Quinton o apucă de talie pe roșcată,care nu avu nici o reacție.Se așezară unul în fața ceilulalt.
Kindra și Trystan observară totul.
Roșcatul fierbea de mânie,încleștându-și pumnii.
Apucă sticla,trântind-o de pământ.În acel moment,Kindra se aplecă către Trystan,trăgându-l de gulerul cămășii.
Îl sărută sălbatic,nepăsându-i de privirile confuze ale celorlalți.
Beatrix se înfurie de-a dreptul,văzând că bruneta îl săruta pe "băiatul ei".
Se năpusti asupra lui Quinton,nelăsându-i timp să reacționeze.
Hixey observă momentul,lăsându-se dusă de val.Îi despărți nervoasă pe cei doi,uitând de momentul dintre Trystan și Kindra.
Roșcata o împinse cu putere pe Beatrix,făcând-o să cadă pe podeaua rece.
Blonda o trase pe Hixey după ea,trăgând-o după ea.Quinton le privea amuzat,după care se prăbuși pe canapea,amețit.
Între timp,Ryker și Maggie observară întregul episod,ce îi lasase mască.
Blonda își deschise telefonul,începând să filmeze momentul,amuzată.
Ryker încerca să le despartă pe cele două tinere,captive într-o luptă aprigă,strigând să se oprească,însă cele două nu păreau să conștientizeze ceva. Kindra si Trystan se desfăşurau pe canapea alături de o stică de vin.
Privind încurcătura în care se aflau prietenii lor,Max și Jonas discutau confuzi.
-Chiar voiam să pic în seara asta.destăinui Max.
-Hehe,ai pus ochii pe cineva?întrebă Jonas amuzat.
-Să știi că da.mărturisi acesta.
-Nu mai spune!Cine e pretendenta?
-Îți aduci aminte cu cine am picat data trecută?șovăi blondul.
-Nici măcar nu-mi aduc aminte cu cine am fost eu..d-apăi tu.recunoscu Jonas.
Max îl privi fix,realizând că băiatul pentru care își formase sentimente fusese beat.Sansele i se spulberaseră.
Jonas aștepta un răspuns.
-Auzi,ai băut?vru Max să știe.
-Normal.De ce?întrebă el confuz.
-Ca să profit.replică băiatul,privindu-l tăios.
Se apropie și-l sărută apăsat,iar blondul nu se împotrivi.
Cu toții erau prinși în câte o dilemă,care mai de care mai ciudată,de care aveau să se ocupe cândva.Asta era sigur.Totul fusese filmat.Totul.••
Băieții fură treziți de către supraveghetori,anunțându-i că trebuie să plece în camerele lor.
Somnoroși,apucară câte o fată pe sus,bălăngănindu-se.
Cu greu,ajunseră fiecare în compartimentul său,așteptând o nouă zii.
Kindra se trezi cu greu,privind cerul însorit,ce îi dădea o stare de spirit pozitivă.
-Hai,somnoroaso,trezește-te!îi spuse aceasta lui Maggie,aruncându-se peste ea.
-Uhh,Kindraaa!ripostă aceasta oftând.
-Haide,uite ce frumos e afara!spuse,zguduind-o de umeri.
Blonda se ridică pe șezut,zâmbind fals către Kindra.Privirea îi coborî pe gătul brunetei,plin de semne.Se smuci și o apucă de ceafă,făcând ochii mari.
-Ohoo!exclamă tânăra.
-Ce e?Ce s-a întâmplat?întrebă Kindra surprinsă.
-Se pare că cineva s-a distrat seara trecută.spuse,mușcându-și buza.
Bruneta stătu puțin pe gânduri,apoi realiză la ce s-ar fi putut referi Maggie.
Coborî din pat,întreptându-se spre oglindă.Observă semnele proeminente și zâmbi.
-Oh,Quinton..
CITEȘTI
More Than Survivors
Science FictionTotul începe să ia o întorsătură ciudată,iar o nouă cale se arată pentru cele două.Tot ce știau se năruie, iar din cenușă apare o nouă provocare.Deciziile luate au la bază consecințe tulburătoare care vor bifurca drumul parcurs îndemnare și curaj...