Capitolul 28

22 8 0
                                    

Quinton îşi roti ochii dintr-o parte în alta amețit. Mainile îi tremurau pe tava cu băuturi, gata să le scape. Parcă şi o durere de cap îl cuprinse.

- Ce ți-a luat atât? zise Kindra, trăgându-l lângă ea.
- Ştii tu, le-a luat mult tipilor de acolo.

Quinton ieşise primul din local, urmat de Maggie care observă neliniştea lui. Văzu cum la spatele blugilor, într-un buzunar atârna o hartiuță pe care o smulse.
- " Încă simt ceva pentru tine şi nu mi te pot scoate din minte. O parte din inima mea te vrea înapoi. Poate lucurile se vor repara, la nivel de prietenie. Vreau doar să ne purtăm normal. Ca înainte. -Hix " . Citi Mag , căscând gura. Cât de rău e asta Quinton.
- Maggie! Eu credeam că a fost Kindra. Nu ştiu decât că am vrut să ne jucăm şi am sfârşit pe canapea. Dimineață aveam zgârieturi şi urme de ruj rosu, rosti panicat, pe un ton plângăreț.
- Dacă acum te panichezi, stai să vezi filmulețul. Rosti, închizându-i gura şi scoase telefonul din buzunar.

Videoclipurile filmate la petrecere erau o mină de aur exploziv. Câte certuri avea să cauzeze. Dar până la urmă ar fi trăit în minciună şi s-ar fi tot repetat.
- E a doua oara, Mag! Şi tot cu Hixey! țipă şatenul nervos.
- Toți am avut o noapte nebună, nu doar tu, zise Maggie încercând să repare puțin situația.
- Nu înțelegi, Maggie. Hixey e fosta mea şi prietena cea mai bună a iubitei mele. Îți dai seama cât de rău e. Şi eram mort de beat, iar ideea a fost a mea.

*
Stăteau toți în compartimentul băieților, vorbind şi râzând.
- Sunt singura care a rămas cu un gol în minte după noaptea trecută? întrebă Kindra făcăndu-i pe ceilalți gânditori.
- Adevărul e că nu ştiu ce s-a întâmplat. Toate sunt răscolite, spuse şi Hixey care privea spre podea.
- Chiar aş vrea să ştiu. Mă simt aşa prost. Adăgă Jonas la final ,lăsându-se linişte.

Maggie butona în neştire telefonul, derulând fiecare scenă cu atenție, cu volumul oprit. Dar degetul îi alunecă pe buton, lăsând să se audă muzica din filmuleț.
- Petrecerea. sări Trystan. E melodia de aseară. Maggie ai filmat?
- Nu. Nu. Eu doar..ma uitam pe aici.
- Mag...ce e aia? spuse Kindra serioasă, apropriindu-se de locul unde stătea.
Hixey îi înşfăcă telefonul şi apăsă play.

După câteva minute de teroare, toți rămăseseră stană de piatră. Câte scene fierbinți între persoanele nepotrivite. La sfărşit, telefonul lui Maggie căzu pe podea, închizând filmarea.

Trystan o privea pe Hixey, iar Hixey pe el. Erau nervoşi amândoi, trişti, dezamăgiți. Toți erau aşa. Hixey vru să spună ceva să domolească situația.
Cel mai rău lucru fu că îşi aminti şi de momentul petrecut alături de Quinton în cameră. Era conştientă de momentul în care se sărutaseră. O voia. Jumătate din inima ei ar fi vrut-o şi atunci. Ea ştia doar de prietenia dintre Quinton şi Kindra, nu stadiul atât de avansat în care se aflau. Dacă a-l săruta pe Quinton fusese lucrul pe şi-l dorise cu ardoare, atunci se simți puțin mai bine.

Kindra abia se abținea să nu țipe şi să spargă ceva. Nu se controlase nici la petrecerea precedentă, nici la cea abia trecută. Lucrurile ajunseseră mult prea departe. Hixey nu ştia că bruneta şi Quinton erau împreună, iar asta o făcea să păstreze sentimentele pentru băiat. Pe fată o îngrozeau gândurile care îi acaparau încet şi tacticos mintea. Îşi masa încet tâmpla, încercând să îşi cameze impulsul nebunesc de a răbufni.

După câteva minute, se ridică de pe pat, făcându-i semn lui Quinton să stea în cameră.
Se aşeză pe o bordură, lăsând vântul să-i sufle şuvițele negre de pe față.
Simți o mână pe umăr, sperând să nu fie Quinton, pentru că nu putea alcătui o amărâtă de propoziție în acel moment, explicând situația.
- Ryker...hei, zise ea răsuflând uşurată fără să o vadă.
- Ce situație nu? Dar trebuia să se întâmple. Parcă se întâmplau lucruri prea...cuminți.
- Cuminți? zise ea zâmbind. Da, aşa e. Drame. Nu puteau lipsi, deci presupun că încearcă să recupereze timpul pierdut, cât nu au fost prezente în viețile noastre.
- Mă gândesc că e mai bine. Avem parte de acțiune.
- O spui acum, pentru că nu ai fost direct implicat. Hai să vorbim despre altceva, zise bruneta încruntandu-se.
- Bun. Cum mai eşti tu? Quinton.
Fata îşi ridică fața din palme, uitându-se la el, mirată.
- Nu cred că e momentul potrvit să vorbim despre asta. Zise ea.
- De spui asta? Am trecut amândoi peste, nu-i aşa?
- Aşa e. Doamne, dar nu mi se pare...nu vreau să o fac. Nu mă simt bine vorbind cu tine. Scuze. Zise întorcându-se spre aleea pe care venise observând o siluetă apropiindu-se.
- Gata , Ryker! Ora de consiliere s-a terminat. Rosti Quinton pe nerăsuflate, aruncându-i o privire tăioasă băiatului.

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum