Capitolul 17

26 11 2
                                    

-Academie-
Odată ce au aflat veștile,au pornit nedumeriți spre camera calculatoarelor,Beatrix dorindu-și ca ei să vadă cu ochii lor dezastrul.
Ajunși în dreptul ușii,fură sursprinși de faptul că ușa era..
-Încuiată?!strigă Beatrix furioasă.
-Cum așa?
-Am fost aici acum 2 minute!Și am lăsat-o deschisă..
-Dar ce s-a întâmplat?Spune-ne!o rugă Quentin nerăbdător.
-Un băiat s-a apropiat de cameră prea mult,încercând să o ia.În momentul în care a atins-o,s-a declanșat o capcană și un fel de fum purpuriu a ieșit de undeva.Presupun că era otrăvitor..întreaga față i-a albit și a inceput să tușeasca.Apoi sânge a început să îi curgă din ochi și din gură.A început să fugă,bălăgănindu-se.Nu cred că a reușit.Apoi camererele s-au stins.Toate.
-E..oribil..suspină Hixey terifiată.
-Dar de ce?Se întămplă ceva ciudat aici.spuse Maggie suspicioasă.
-Să ne gândim.propuse Sidney,tipa blondă.
-Nu stă nimeni în camera calculatoarelor.Este deschisă în permanență.Cineva trebuie să o fi uitat descuiată și așa a rămas..se gândi Quinton.
-Pentru că nu le pasă!Cred că Abisul este pur și simplu un coșmar cu care nu ar vrea nimeni să aibă de a face.Ei cred că nici măcar studenții ar putea fi interesați de un asemenea loc..deci:de ce să-l mai incuie?Oricum nimeni nu intră acolo,după părerea lor.E pur și simplu nepăsăre.Nici macăr curioși nu sunt să observe câteva dintre împrejurimile Abisului.Dar acum..cred că s-a întâmplat ceva de au închis totul.speculă Hixey.
-Cred că aș putea afla eu ceva.spuse un băiat dintre fondatori.Sunt Jonas.spuse și o salută pe roșcată.
-Hixey.răspunse zâmbind.Cum ne-ai putea ajuta?
-În biroul Angelei se află o serie de documente cu activități săptămânale.Cu siguranță voi găsi ceva pe acolo.
-Și cum vei intra în biroul ei?întrebă Hixey nedumerită.
-Cu talent.spuse el râzând și plecă,nedorind să-și dezvăluie metodele.
-Între timp,ne-am putea pregăti pentru pedeapsă.sugeră Meg.
-Eu vă păstrez secretul,promit.le spuse Beatrix,plecând.
-Bună idee.Să mergem!sări Quinton.
-Ăm..știți.Eu practic nu am făcut nimic să primesc pedeapsa..deci nu pot veni cu voi.
-Așa e!cum de am uitat?!exclamă Meg.Trebuie să facem cumva!
-Am eu o idee.spuse Sidney.Am putea falsifica un act de pedeapsă și să-l prezinți la intrare.Astfel,Angela nu va afla.
-Perfect!Quinton,Sideny,voi mergeți să faceți actul lui Hixey.Ea cu Max vor face pregătirile,iar eu voi merge să cercetez cate ceva despre zona de peseapsă.le spuse Meg.

Max era unul dintre fondatori.Pâna acum îi cunoscuse pe toți.El avea parul blond,asemea lui Jonas,însă privirea îi era mult mai blândă și misterioasă.
Se îndreptau spre una dintre debarale,cărând câte 2 ghiozdane încăpătoare.

-Prima oprire.anunță acesta.

În timp ce scormoneau printre produse de curățat după frânghii.
-Cum ați format acest grup?îl întrebă Hixey din senin.
-Păi eu,Meg și Jonas am câștigat proba și am ajuns aici.După ce ne-am împrientenit cu Quinton și Sidney ne-am hotărât să punem bazele unei astfel de comunități de "rebeli".
-Stai..Quinton și Sidney se cunoșteau?întrebă aceasta surprinsă.
-Ăm..da.Au fost împreună.
-Și acum au plecat..împreună?întrebă Hixey puțin geloasă,încercând să pară cat mai calmă.
-Da..nu mai e nimic între ei,stai liniștită.o înștiință Max.

Deși era surpină de noile vești,Hixey avea încredere în Quinton și stia că nu o va trăda.

-Iaa staai..îl placi așa-i?o întrebă Max rânjind.

Replica băiatului fu mai tăioasă ca lama unui cuțit.Tocmai ce realiza că Quinton nici măcar nu le pomenise celorlalți că erau împreună.

-Nimic pe-aici.schimbă ea subiectul.Să verificăm subsolul.
-Bună idee.fu Max de acord.

Ajunși într-una dintre camere,începură să sotocească printre zecile de cutii de pe rafturi,căutând frânghii.

-Aaa!țipă Max entuziasmat.
-Ce e?Ai găsit funie?întrebă Hixey cu sufletul la gură.
-Și mai bine!Cuțite!!
-Serios?!Dă-mi să văd!
Într-un cufăr vechi se aflau îngrămădite vreo 10 cuțite de luptă,în culori diferite,pline de praf.
-E minunat!Dar..acolo e într-adevăr periculos?se întrebă Hixey.
-Noi am aflat de acest loc datorită unui fost student.Jonas a găsit sub salteaua patului său o scrisoare ce vorbea despre acest loc.Sunt un fel de lupte și probe interesante de care trebuie să treci,iar dacă nu te descurci,te vor obliga să muncești în folosul comunității pentru a-și îndeplini pedeapsa.Totuși în scrisoare specifica clar că existe avantaje.Probabil experiența..

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum