Capitolul 24

22 9 0
                                    


Kindra deschise ochii cu greu, nerecunoscând  locul unde se afla. Se întoarse pe partea cealaltă a patului, simțind un aer cald venindu-i pe spate.
În momentul următor țipase, speriindu-l pe Trystan care urlase din toți plămânii. Amândoi se aflau în același pat, fără haine, holbându-se, neștiind cum ar fi mai inteligent şi mai mai puțin jenant să acționeze.
Bruneta se înfăşură cu cearșaful, mergând spre baie.
Se uita în oglindă şi observă figura unei fete fraiere, cu o expresie de tâmpă.

Hixey simțind o mână pe coapsa ei, se întoarse leneş. Deschise ochii, înghețând de uimire la vederea partenerului său de seara trecută. Quinton se trezise şi el în secunda următoare, trecându-și uşor brațul de pe corpul fetei.
Îşi petrecuseră seara împreună, mintea le era răvâşită , iar firul întâmplării era complet tăiat. Hixey îşi trase hainele pe ea, întrând în baie.
Îşi limpezi fața. Ochii îi erau roşii, cearcănele proeminente.
Începuse să râdă isteric, fiind prea depăşită de situație. Singurul lucru pe care putu să îl facă.

Toți patru stăteau la masă, aşteptând prânzul şi pe ceilalți doi. Kindra şi Trystan îşi aruncau priviri întrebătoare şi disperate, trâgându-şi eventual un cot pe sub masă. Roşcata şi Quinton se mai uitau unul la altu, dar îşi mutau privirile în următoarea secunda, ruşinați.

Aveau să lămurească atât de multe, dar pentru început, cel mai bun lucru ar fi fost să tacă pentru o perioadă. Fiind beți nici nu îşi aminteau ce făcuseră, nepunând sentimente în actele din seara anterioară.

-Neața tuturor! țipase Ryker, trezindu-i pe cei aflați la masă.
Maggie şi băiatul îşi făcuseră intrarea împreună. Blonda era puțin răvăşită, bălăngănindu-se de pe un picior pe altul. Se pare că nu doar ei avuseseră parte de o noapte mai...mai.
- Cum a fost seara voastră? întrebă Maggie aşezându-se lângă Quinton.
- Nimic important... la voi? zise Kindra alarmată, îndreptându-şi atenția către Hixey care oftă zgomotos.
- Ştii tu. Muzică, dans...altele.
- Da distracție...uop-uop. Spuse Quinton pocnindu-se peste față.
- Oke...dacă spuneți voi. Nu prea v-a priit noaptea văd.
Cei patru îşi scuturară capul în semn de "nu".
- Mă bucur că tu ai avut o noapte bună, dragă Ryker, bolborosi Trystan aruncându-i o privire ciudată .
- Da a fost superb...zise el, realizând după, apoi privind-o pe Kindra care spre surprinderea lui se uita la Quinton.
Bruneta observă că privirile erau ațintite asupra chipului ei.
-Ce-i? zise ea, crezând că se observaseră semnele de pe gât. Hix... cum e cu proiectul? spuse schimbând subiectul.
- L-am terminat, spre surprinderea mea. Hixey nu ducea nici ea lipsă de semne, aşa că încercă să le acopere cu părul, deşi erau prea proeminente, iar buzele îi ardeau. Voi? aduse vorba, lăsând privirea în jos.
Kindra înghiți în sec înainte să răspundă.
- Noi mai avem câteva chestii de pus la punct.
- Aşa e. O sa ne ocupăm azi, răspunse Quinton rânjind.

După masă, Trystan o trase pe Hixey într-un colț.
- Crezi că nu văd? Nu-s chiar chior. chicoti el, dându-i părul pe spate.
- Nici ale tale nu sunt mai mici, zise atingându-i pielea plină cu muşcături.
- Asta e...ne mai şi distrăm puțin, spuse apropriindu-se de roşcată. Eu pot să îți fac unele şi mai frumoase.
Hixey se aproprie de buzele lui la o distanță periculoasă.
- Ai vrea tu. Speră în continuare , mai ai de aşteptat, zise şi îl împinse cu degetul, muşcându-şi buza de jos.
- Până atunci mai vedem noi, Hixey. Ştiu că te simți atrasă de mine.
- Ai prins curaj văd. Bine...i-o întoarse fata, plecând şi lăsându-l singur.
Era chiar mândă de felul în care se jucase cu el, făcându-l să o dorească. Şi ea tânjea după atenția lui, dar nu voia să o arate. Jocul trebuia să fie complicat. Voia să se lase greu, trebuia să o facă.
Bine jucat de data asta.

-Şi ce ar trebui să facem aici...? întrebă Kindra privindu-l pe şaten.
- Pe cine ar trebui să omor pentru chestiile de pe gâtul tău? zise el dându-şi capul pe spate.
- Te-ai uitat în oglindă? răspunse bruneta muşcându-şi buza. Şi oricum Quinton...faza de ieri nu a fost ce crezi tu. Eu nu te plac în felul ăla, băiete. Mai ai de aşteptat.
Quinton îi aruncă o privire de om bătut şi fără să stea pe gânduri se năpusti prinzând-o într-un sărut sălbatic. Se dezbătea o bătălie pentru dominație. Quinton îşi înfinse degetele în fundul Kindrei, făcând-o să-l muşte de buză.Aceasta îşi plimba degetele prin părul lui, desenându-i cerculețe pe gât.  Se întinseră pe pat, Quinton dându-i tricoul jos, începând să o sărute pe abdomen. Bruneta atingea pătrățelele perfecte ale băiatului care erau unul dintre lucrurile care îi tăiau respirația.  Se sărutau pasional, atingându-se cu tandrețe.
Atmosfera era din ce în ce mai încinsă, atingându-se cotele maxime. Cei doi erau atât de absorbiți unul de celălalt, încât erau unul.

More Than SurvivorsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum