Şirket-3

94 25 4
                                    

Patron olmak mı zor? Yoksa çalışan olmak mı? Kararı size bırakıyorum.

Şirket haftalık toplantısını gerçekleştirir.

Alpat:Biz masrafları kısalım diyoruz. Burhan bey sürekli eleman alıyor. Hepsi de bayan. Fabrika oje kokuyor ya. Raporlara bakıyorum. İkiyüz bayan eleman almışsın. Bir tanede erkek. O da bizim kel ve göbekli Halis.
Halis:Yine konu dönüp dolaşıp bana geldi.
Alpat:Sana iki seçenek veriyorum. Ya yüz tane bayan elemanı çıkarırsın ya da Halis'i çıkarırsın.
Burhan:Hiç düşünmeye gerek yok. Halis'i çıkarıyorum.
Halis:Yazıklar olsun bacanak.
Burhan:Bakma bana öyle. Sende benim yerimde olsan kendini işten çıkarırdın bacanak.
Emrah:Aslında reklam yaparak ürünlerimizin satışını arttırabiliriz.
Alpat:Son zamanlarda duyduğum en iyi fikir. Emrah'ı göründe örnek alın biraz.
Emrah:Sattığımız ürünü ünlü bir yıldızla tanıtabiliriz. Misal Müslüm Gürses.
Halis:O ölmedi mi ya?
Alpat:Hadi gündemi takip etmiyon. Peki ne sattığımızdan haberin var mı?
Emrah:Hayır.
Alpat:Ya siz biliyormusunuz?
Burhan:Malesef patron.
Alpat:Bende diyorum neden ilerleyemiyoruz. Kovuyorum lan hepinizi.

Gördüğünüz gibi herşeyi berbat etti bizim bacanaklar. Meczup olsan bu kadar şamar yemezsin. Nedir bu çektikleri çile. Ertesi gün yine gittiler şirkete bile bile.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin