İlk Aşk

96 21 8
                                    

Kahramanlarımızı tanıttıktan sonra "Vay be. Ne çatlak adamlarmış" dediğinizi duyar gibiyim.
Peki bu adamlar hiç mi mutlu olamıyorlar?
Bu sorunun cevabı ise net. Mutlu olmak onlarında hakkı. Kronolojiye göre gidersek, ilk önce Halis evleniyor. Daha önce de bahsettiğim gibi üniversiteden beri aşık olduğu bir kız var. Bu ilişkiyi baltalamaya çalışan birde bacanakları.

Yer:Okul Kantini..

Halis:Sevgilimle mekana giriş yapıyoruz. Sevgilimle mekana giriş yaptık. Sevgilimle masaya oturmak üzereyiz. Sevgilimle masaya oturduk. Ha merak eden varsa söyleyeyim. Kendisi sevgilim oluyo.
Burhan:Her yer vıcık vıcık aşk koktu. Bu ne görgüsüzlük ya. Bırak kızın elini ey hayvan.
Halis:Sevgilimin yanında ayıp oluyo kanka.
Burhan:Sen çirkinsin oğlum. Ayıbı bilsen yüzünde maskeyle dolaşırsın. Seni gören öğrenci okuldan kaydını sildiriyo. Dersine giren hoca sırf seni görmemek için pencerelere bakarak ders işliyo. Hocanın biri camda yansımanı görmüş, müdürle konuşup camlara film taktırttı.
Halis:Bunlar burada anlatılacak şeyler mi? Yakıştıramadım sana.
Burhan:Bende seni bu kıza yakıştıramadım.
Halis:Fikrini soran mı oldu? Sussana.

2 Dakika Sonra..

Halis, çay almak için büfeye gider.

Burhan:Kızım sen körmüsün?
-Hayır. Neden öyle dedin ki?
Burhan:Sence bu Halis senin yanına yakışıyomu?
-Biz Halis'le uyumlu bir çiftiz.
Burhan:Uyum mu? Ne uyumu? Adam hem kel hem göbekli. Ayrıca kıllı. Totalde ise fantastik derecede çirkin.
-Mühim olan iç güzellik.
Burhan:Halis'in içide çirkin. Bunu ben söylemiyorum. Tomografisi söylüyor. Filmlerine baktım. Tam bir dehşet. 3.5 İMDB puanı vermişler. Hem sigara ve alkol kullanan bi adamın içi ne kadar güzel olabilir ki?
-Tavsiyen nedir?
Burhan:Sen en iyisi ayrıl bundan. Ayrıca git bi gözlerine baktır. Daha çirkini gelmez ama olsun sen yinede önlemini al.

2 Dakika Sonra..

Halis:Ne anlattın lan kıza?
Burhan:Her zaman ki şeyleri.
Halis:Aşkım dinleme sen bu cahılı.
Burhan:Beni dinlemesin de napsın? Ömür boyu senin çirkin sıfatına mı baksın?
Halis:Git oğlum yanımızdan. Dersine git sen. Bizi baş başa bırak sevgilimle.
Burhan:Tamam. Dersime gidiyorum ancak herşey konuştuğumuz gibi. Ayrıl bu çirkinden. Daha sonra çok geç olabilir.
Halis:Bak halen konuşuyo. Kış kış Burhan kış kış. Yallah Burhan yallah.

Bu daha serüvenin ilk aşamasıydı. Bilinmesi gereken bir şey varsa, o da aşkın birleştirici gücüydü.
Burhan bu hareketinden dolayı lanetlendi. Bacanaklarının mutlu bir aile olduğunu görecek ve bunu en son yaşayan kendisi olacaktı.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin