Düğün için bütün hazırlıklar yapıldı. Düğünün bütün masraflarını Alpat karşıladı. Karşılıksız değildi tabiki.
Alpat:Doğacak çocuğun isminin önüne 5 yıllığına Alpat getirelim. Sözleşmeyi uzatırım ancak çocuk senin gibi çirkin olmazsa yaparım bunu.
Halis:Tamam anlaştık.Bütün misafirler gelmişti. Herşey iyi gidiyordu. Taaki Düğün pastası gelene kadar.
Yer:Alpatım 2 Düğün Salonu..
Gelin:Bu düğün yatar Halis.
Halis:Aşkım dur gitme. Valla benimde haberim yoktu. Şimdi öğrendim.Burhan:Kaçalım bacanak. Hissediyorum sanki olay bize patlayacak gibi.
Emrah:Biz masumuz bacanak. Dansözü Alpat ayarladı. Yövmiyesinide o verdi. Bizlik bi mevzu yok.
Burhan:Hadi dansöz o düğün pastasının içinden çıktı anlarımda biz niye girdik içine ona anlam veremiyorum.
Emrah:Her zaman merak etmişimdir. Düğün pastasının içinde ne var diye.
Burhan:Ne varmış peki?
Emrah:Dansöz varmış.Bu olaydan sonra düğün iptal edildi. Halis günlerce uğraştıktan sonra kız tarafını ikna edebildi.
2.Düğünün kart dağıtma işlemi Emrah'a düşmüştü.
1 Hafta Sonra..
Yer:Alpatım 2 Düğün Salonu..Halis:Düğün vakti geldi ama kimse yok.
Gelin:Aşkım kartların dağıtıldığından eminmisin?
Halis:Sıkıntı da orada zaten. Emrah'a sordum dağıttım dedi. Güvenemiyorki insan.2 Saat Sonra..
Hiç kimse gelmedi. Bir akraba bile.
Kaynana:Düğünü iptal edelim damat. Kısmetse bir dahakine inşallah.
Halis:Durun. Biri geldi sanki.
Dilençi:Allah rızası için bi sadaka.Halis:Ben evlenemeyecek miyim ya? Hep bekar mı kalacam böyle?
O sırada Alpat arar.
Halis:Nerdesiniz ya? Düğün var ve ortada yoksunuz.
Alpat:Düğündeyiz zaten biz. Asıl sen yoksun.
Halis:Ne düğünü?
Alpat:Burhan'ın sünnet düğünü.
Halis:Ne saçmalıyon? Burhan zaten sünnetli.
Alpat:Bunu yarım saat önce söyleyeydin keşke. Ben tam altın taktım.
Halis:Ulan Emrah. Yine yaktın düğünümü. Helal Olsun..Hakkaten helal olsun. Benim bile aklıma gelmezdi bu. Sen neymişsin be bacanak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.