Öyle - Böyle (Nikah 1)

37 15 3
                                    

Nikah memuru beliye başkanıydı ancak o gün istifa ettiği haberi duyuldu. Onun yerine vekili gelmeliydi. Başkanın vekili ise multi milyoner Alpat'tı.

Yer: İşte Benim Stilim Yarışması

İvana:Deri pantolon yakışmamış. Ceket ve ayakkabı tercihini de deriden yana kullanmışsın, olmamış.
Alpat:Şu konuda anlaşalım. Deri elbiseyi herkes alamaz. Ben burada zenginliğime vurgu yapmak istedim. Bu konuda size katılmamakla beraber beğeniyle izliyoruz ailecek.
İvana:Saçlarınıda abartılı buluyorum.
Alpat:Şu an bende ki bütün limitini bitirdin İvana. Farkındamısın?
İvana:Bizimla değılsın.
Alpat:Ben sizinle değil, sadece seninle olmak istiyorum. Bunu kuliste de söyledim sana.

Nikahı kıyması beklenen Alpat, gelmek yerine tarz yarışmalarını tek tek dolaşmaktadır.

Çaresiz kalan Yunus, arkadaşlarından yardım ister.

Halis:Nerden bulacaz. Adam milyoner ama telefon kullanmıyor.
Emrah:Kendisi şu an televizyonda beyler. Cemil İpekçi ile tartışıyor.

Alpat:Seni at kuyruklu nankör seni. Babam sayesinde adam oldun. Cebine harçlık verdiği günleri ne çabuk unuttun?
Cemil:Tarz değilsin kardeşim. Bu kadar basit.
Alpat:Tarz değilsin derken hiç mi utanmadın? Yazıklar olsun sana.
Cemil:Tanımıyorum ben bu adamı. Valla tanımıyorum.
Alpat:İşine gelince tanıma zaten. Pis bıyıklı nankör şişko seni.

Güvenlik tarafından yayından alınan Alpat'ı bulmak, daha da zorlaşmıştı.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin