Öyle - Böyle (Boşanma 4)

47 12 5
                                    

Alpat'ın kirli işleri için tuttuğu Hüseyin, yeni görevini beklemekteydi.

Alpat:Aferin. İlk görevini başarıyla yerine getirdin. Seni televizyonda izlerken gururlandım.

Muhabir:Suriyeli Mültecileri Yunan Adalarına kaçak yollarla götürmeye çalıştığınız söyleniyor.
Hüseyin:Ne alaka kardeşim? Olayı çarpıtmayın lütfen. Baba tarafım Suriyeli. Akrabalarımla iki tur atıp geri dönecektik. Turistik bir geziydi o kadar.

Alpat:Valla gururlandım. Sende gençliğimi görüyorum.
Hüseyin:Sağol patron. Yeni görevimi sabırsızlıkla bekliyorum.
Alpat:Boşanmak isteyen bir çift var. Onların boşanmalarına engel olacaksın.
Hüseyin:Nasıl olacak o iş?
Alpat:Boşanma davasına girecek olan hakimi devre dışı bırakman gerekiyor.
Hüseyin:Hakimi devre dışı bırakırsak dava ya kim girecek?
Alpat:Sencee?

Yer: Adliye

Boşanma davasına sayılı saatler kalmıştı. Yunus'un avukatlığını bilinmeyen nedenlerden dolayı Emrah yapacaktı.

Sıkıntı şu ki Yunus'un eşi de savunma yapması için Halis'i tutmuştu. Hem tanık hem avukat rolünü üstlenen Halis'e büyük bir yük binmişti.

Adliye koridorlarında karşılaşan iki taraf, atışmaya çoktan başlamıştı bile.

-Karşılıklı boşanalım, hiç uzatma Yunus.
Emrah:Müvekkilim boşanmak istemiyor. Lütfen ikna çabalarını bırakın.
Halis:Hayır arkadaşım, bu evlilik yürümez. Uzatmayalım, tatlı tatlı anlaşalım.
Emrah:Ben seninle anlaşmamam. Sen çirkinsin.

Yer: Mahkeme Salonu

Davanın mübaşiri nikahlarının şahidi Hüseyin olmuştu.

Yunus:Kanka sen ne ara mübaşir oldun?
Hüseyin:Kpss den doksan çektim kanka.

Davanın hakimi ise Alpat'dı ve saçlarını tarayarak yerine oturdu.

-Aaa, bu bizim nikahımızı kıyan memur değil mi?
Alpat:İlk önce nikahlarını kıydım. Şimdi de boşuyorum. Kadere bak.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin