Dün Gece..
Emrah, mezarlıkta bulunan büyük çam ağacına sırtını dayadı ve 1000 adım saydı. Son adım attığı yeri kazmaya başladı.
Halis:Plan tam olarak şu. Bu sefil oğlu sefil, altınları çıkarttığı an hepsini kapıp kaçacam. Sende bu sefilin üzerine toprak at ki altınlarda hak iddaa etmesin.
Burhan:Emrah'ı mı öldürecez?
Halis:Biz değil sadece sen öldüreceksin.
Burhan:Banane lan, sen öldür. Hem altınları alıp kaçmayacağını nerden bileyim?
Halis:Bana hiç mi güvenmiyorsun bacanak?
Burhan:Ben çirkinlere güvenmem.Emrah, toplam 10 çukurdan sonra olduğu yere yığıldı. Kazdığı hiç biyerden define çıkmamıştı.
Halis:Bulamadı salak. Yarım haritayla iş yaparsa olacağı bu.
Burhan:Ben senle niye iş yapıyom ki? Haritanın diğer yarısı Emrah'ta. Gider onla iş yaparım daha iyi.
Halis:Gitme bacanak. Beni terk etme sakın.
Burhan:Bırak lan ayağımı. Bıraksana oğlum. Bana engel olamazsın. Gitcem.1 Saat Sonra..
Halis:Kolay gelsin bacanak.
Emrah:Kolaysa başına gelsin.
Halis:Hayırdır, ne eşip duruyon?
Emrah:Meyve sebze ekiyim diyorum köye. Fazla yeşillik göz çıkarmaz bence.
Halis:Senin yalanını siliyim hemi.
Emrah:Çok mu belli oldu?
Halis:Siz iki bacanak yalan söylemeyi beceremiyorsunuz. O işi bana bırakın siz. Ayrıca haritanın diğer yarısı bende. Ortak olursak defineyi bulabiliriz. Ne dersin bu işe?
Emrah:Allah derim.Çam ağacından 1000 adım köye. Köyden 2000 adım çam ağacının gerisine. Çam ağacının gerisinden 1000 adım köye.
Yer: Çam ağacı
Emrah:Hassiktir. Başından beri bu ağacın dibindeymiş altınlar.
Halis:Bırak konuşmayı da kazmaya başla.
Emrah:Madem ortağız. Beraber kazacaz.
Halis:Bende bel fıtığı var. L1 L2 L3 L4 L5. Hepsi birden bende mevcut.
Emrah:Sen kazmazsan bende buraya oturur türkü söylerim.
Halis:Sakın söyleme la. Karga sesinle köylüyü uyandıracan, altınlardan olucaz.
Emrah:Söylüyom.
Halis:Tamam la kazacam. Yeter ki söyleme.O sırada bir ihbar üzerine Jandarma köye gelir ve bacanakları elinde kürekle toprağı eşerken yakalar.
Halis:Ben masumum komutanım. Bütün suç bacanaklarımın.
Emrah:Ben uyur kazarım komutanım. Ne yaptığımı bilmiyorum. Elime kürek tutuşturmuş arkadaş.
Asker:Komutanım mezarların birinde üzerine yatmış bir adam bulduk. Elinde de kürek vardı.
Komutan:Onu da atın arabaya. Gidiyoruz hadi. Karakol da ifadelerini alırız bunların.Ertesi Gün..
Jandarma gider fakat bu sefer de polis ve belediye çalışanları gelir. Mezarlıkta bulunan büyük çam ağacının dibi köylünün gözü önünde kazılmaya başlanır.
Burhan:Ulan Halis. Kafama daşla vurdun, halen acıyor la.
Halis:Ben bişey yapmadım. Sen kendin çarptın daşa.
Burhan:Fırlatmayaydın çarpmazdım.
Emrah:O değilde ben bütün gece kazdım. Kollarım tutmuyor. Ona rağmen altınları kaptırdık. En çok da buna üzülüyom.
Burhan:Hakket ya la. Birbirimizden kaçırıyok diye altınlardan olduk.2 Saatlik büyük kazı sonrası ağacın dibinden hiç birşey çıkmamıştı.
Komser:Altınların burada olduğundan emin misin Muhtar?
Halis:Evet komserim. Bu ağacın altında olmalıydı.
Komserim:Ver bakayım haritayı bana.
Halis:Buyrun komserim.
Komserim:Dalga mı geçiyon benle Muhtar? Böyle harita mı olur?
Halis:Harita neden iki parça diye soruyorsan eğer, bu iki dingil cevap versin. Çünkü onlar yaptı. Benim bir suçum yok.
Komser:Onu demiyorum Muhtar. Harita dediğin saman kağıdından olur. Eski yazı olur. Yıpranmış olur. Bu kağıdın üzerinde bu yılın tarihi var. Ayrıca haritada bulunan çizim ilk okul öğrencisine ait. Çok kötü çizilmiş ağaçlar. Yani biri sizle dalga geçmiş.
Halis:Vallaha mı?Polis ve belediye çalışanları gider. İki dakika sonra da mezarlıkta ki çam ağacı devrilir.
Burhan:Köy halkı bize kötü kötü bakıyor. Sanki yiyecekmiş gibi.
Emrah:Kaçalım o zaman.
Halis:Aynen kaçalım.Köylünün dayağından muhtarlığa sığınarak kurtulan 3 bacanak, olaya anlam vermeye çalışıyorlardı.
Burhan:İlk okul bebesi.
Halis:Çok kötü çizilmiş ağaçlar.
Burhan:Dalga geçmiş bizimle.Bacanaklarının konuşması Emrah'ın aklındekileri bir araya getirdi ve şu cümleyi kurdu.
Emrah:Şimdi yaktım seni Batuhan.
İlk okula giden ve resim dersinden sürekli 1 alan Batuhan, karşısında babasını görünce odaya kaçar.
Emrah:Kapıyı aç lan, kapıyı aç. Dövmeyecem seni söz.
Batuhan:Dövmeyeceksin biliyorum. Direkt öldüreceksin.
Emrah:Merak etme. Acısız bir ölüm olacak senin ki.
Batuhan:Kıyma bana baba.
Emrah:Bende diyorum bu salak haritayı nasıl çözdü? Meğerse kendisi çizmiş.
Batuhan:Benim bi suçum yok valla. Bütün suç Alpat amcanın.
Emrah:O mu yaptırdı sana bunu?
Batuhan:Para teklif etti. Bende kabul ettim.
Emrah:Şimdi sıçtın Alpat. Bakalım kim alacak seni elimden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.