1 Hafta Sonra..
Halis, Emrah ve Burhan günler sonra durum değerlendirmesi için bir araya gelir.
Halis:Yunus beni aramıyor. Sizi hiç aradımı?
Burhan:Bizi de aramıyor. Kızı vermediler ya, tavır yapıyor.
Emrah:Kızın ailesi de çok abarttı ama. Alt tarafı oğulları dördüncü kattan kendini aşağı attı. Bunda büyütülecek ne var?
Burhan:Kadında zaten gizli kalp varmış.
Halis:Kızları da hamile değilmiş zaten. Evlenebilmek için yalan söylemiş.
Emrah:Ben zaten Yunus'dan bu kadar atılgan olmasını beklemiyordum.
Halis:O değilde, Burhan'ın karı olmadığını anlamadılar.
Burhan:Sanki sen anladın. Göğüslerime bakıyo diye gittun adamı dövdün.
Halis:Olayı kendine çekme lütfen. Ben adama gıcık olduğum için daldım.
Emrah:Hakkaten düşündümde hiç birisi bizim suçumuz değil. Biz sadece seçilmiş birer kurbanlarız. Bütün suç kız tarafında.Pes artık. Bu kadar da olmaz. Kendilerini bir de suçsuz çıkardılar ya. Başka da bir şey demiyorum.
2 Hafta Sonra..
Kendisini kızın ailesine affettiren Yunus, hiç zaman kaybetmeden nikah tarihini alır.
Nikaha davet edilmeyen Halis, Emrah ve Burhan, evde pes oynamaktadır.
Halis:Off ben çok sıkıldım bu oyundan.
Emrah:Beş gol yesem bende sıkılırdım.
Halis:Nikaha gidelim mi beyler?
Burhan:Çağrılmadığımız yere niye gidelim ki?
Halis:Bizim eve davetiye geldi aslında.
Burhan:Git o zaman.
Halis:Davetiyenin içinde "Sen gelme Halis" yazıyordu. Hanım çocuğuda alıp gitti.
Emrah:Merak etmeyin, Yunus bizi nikaha çağıracak.Yer: Nikah Salonu
Yunus daha önce söz verdiği gibi Hüseyin'i şahidi yapmıştı. Hüseyin ise bir jigolodur.
Yunus:Napıyo oğlum sen? Bizi rezil mi etcen?
Hüseyin:Ne var lan? Kartımı dağıtıyorum millete. Reklamda sınır tanımamak suç mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.