Vay Arkadaş.. Hadi biriniz yanlış yapıyor. Diğerleriniz ona neden uyuyor?
Yer:Ameliyat Odası..
Burhan:La bacanak. Hasta ziyaretine geldik. Bizi ameliyata aldılar.
Halis:Sen merak edip kapısını açmasaydın böyle olmazdı.
Doktor:Neşter
Emrah:Al hocam.
Doktor:Makas
Emrah:Tut hocam.
Doktor:Ben çok sıkıştım. Bi helaya gidip gelcem.
Emrah:Hocam hasta ne olacak?
Doktor:Kendi haline bırakın. Zamanla düzelir..2 dakika sonra..
Burhan:Doktor hastanın içini deşip açık bıraktı ya la.
Emrah:Elimdeki dalak acaba bu hastanın mı?
Halis:Dalak dalak konuşma. O elindeki karaciğer bacanak.
Burhan:Elinde ne işi var onun? Lütfen sakince aldığın yere bırak bacanak. Başımıza iş açma lütfen.
Emrak:Ne var yani? Merak ettik sadece.
Halis:Ben hiç merak edip bu elimdeki kalbi çıkarıyor muyum?
Burhan:Kurcalamayın oğlum. Elimizde kalır.
Halis:Elimde kaldı valla.
Burhan:Hastanın yumurtalıklarını benim gibi sıkıp patlatırsan elinde kalır tabii.
Emrah:Bilerek mi yaptın?
Burhan:Valla kazayla oldu.Ameliyat masasında yatan adama üzüldüm şimdi. Bu muzip bacanakların eline düşen kurtulamaz.
Yer:Ameliyat Odası..
Burhan:Bacanak.
Emrah:Efendim.
Burhan:Kalbin yeri nereydi?
Emrah:Ne bileyim? Halis çıkarttı. O koysun yerine.
Halis:Sen dalağa el atmasaydın hiç sıkıntı yoktu.
Burhan:Neyse. Biz parçaları adamın içine tıkalım. Onlar zamanla yerini bulur.2 Hafta Sonra..
Muhabir:Nasıl hissediyorsunuz?
Hasta:Çok kötüyüm. Kalbim dışında hiçbir organım düzgün çalışmıyo. Ağızdan işiyorum. Arkadan yiyorum. Muz ve salatalık gibi ince uzun şeyler. Çorba benim için bir hayal artık. Yumurtalıklar iptal. Üreyemiyorum. Onları bulcam. Dalağamı çıkaranıda, yumurtalıklarımı patlatanıda bulcam. Hepsine dava açacam. Sürüm sürüm süründürcem.Burhan:Ne doktorlar var be. Vicdansızlar. Ne istediniz lan adamdan?
Emrah:Birde bunlar aramızda dolaşıyorlar. Gerisini sen düşün.
Halis:Hipokrat bunları göreydi, intihar ederdi herhalde.Bak ya. Birde salağa yatıyorlar. Bence o hasta yaşadığına dua etsin. Koluyla bacağı da yer değişebilirdi.
2 Hafta Önce.. Yer:Ameliyat Odası..
Emrah:Bacanak.
Burhan:Efendim.
Emrah:Diyorumki hastanın bacağı ile kolunun yerlerini değiştirelim.
Burhan:Sebep.
Emrah:Daha enteresan olmaz mı? Ayağıyla kaşık tutup, eliyle yürüyebilir. Yeminle bize dua etcek.
Halis:Uğraşmayın lan adamla. Oyuncak bulmuş çocuklar gibisiniz resmen.
Emrah:Bu hasta niye gelmiş ki?
Burhan:Bademcik ameliyatı için.Sadece basit bir bademcik ameliyatı için gelen hastanın bütün iç organlarını dağıttılar. İyiki kafatasını açıp içinde ne var diye bakmadılar.
Bilmem Anlatabildim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.