Kız İsteme 1

85 20 11
                                    

Halis'in çabaları sonuç vermeye başlamıştı. Sevdiği kız ile evlenebilme ihtimali doğmuştu.

Peki bu nasıl olmuştu?

Halis'in aşçılık sektörüne adım atması. Yüksek geliri ve Emrah'ın Yunus ile birlikte yurt dışına gitmesi işleri kolaylaştırmıştı. Bu evliliği engelleyemeyen Burhan ise içkiye başlamış ancak eninde sonunda şu tezi kabul etmek zorunda kalmıştı.

"Halis'in sevgilisi kör. Başka bir açıklaması olamaz. Yoksa niye baksın bu çirkine?"

Emrah ise yurt dışından döndüğünde öğrendi kara haberi. Yıkılmıştı. O Halis ile bacanak olabilme ihtimalini sevmişti.

Kız istemeye gitmeden önceki akşam, Halis'in üzerinde bir korku hakimdi. Bunun sebebi ise arkadaşlarının kız isteme olayını baltalayacak güçte olmasıydı. Bir karar vermeliydi. Ya yola Burhan'la devam edecek. Ya da Emrah ile bilinmeze adım atacaktı. O Burhan'ı tercih etti ve Emrah'a haber vermeden yola çıktılar.

Yer:Arabanın İçi..

Burhan:Benim ne işim var la kız isteme merasiminde?
Halis:Sağdıç oldun ya bacanak.
Burhan:Solduç olurum ama sağdıç olmam. Lütfen o kelimeyi kullanmayalım. Yaşasın devrimcilik. Yaşasın halkların kardeşliği.
Halis:Kim o arka koltukta kütür kütür elma yiyen?
Emrah:Benim bacanak. Ağzım dolu konuşamıyorum.
Halis:Sen ne ara bindin la araca? Ben seni çağırdığımı hatırlamıyorum.
Burhan:Genç bekar adam. Onun da kız ortamlarına girmeye hakkı var.
Halis:Disko ya mı gidiyoz lan? Ne alakası var? Aile arasında bi olay. Sadece bu.

5 Dakika Sonra..

Halis:Aaa. Yolda para gördüm sanki.
Emrah:Hani nerede? Geçen ben düşürdüydüm. Durdur aracı paramı alcam.
Halis:Otobandayız duramam.
Emrah:O zaman bende atlarım.
Burhan:Hakkaten atladı ya la. Hemde araç 110 kilometre hız da giderken.
Halis:Oh be. Emrah'tan da kurtulduk. Artık rahat rahat kız isteyebiliriz?

Halis öyle sanıyordu. Ancak başlarından geçecek olayları kendileri bile tahmin edemezdi.
Kız istemeye çıktıkları bu yolda kaybolacaklar. Onlara ışık tutacak kişi ise...
Bende kalsın.
Takip eden öğrenir.

Cümleten Hayırlı Akşamlar..

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin