Merasim son hızıyla devam ediyordu. En son bir futbol maçına benzetmiştik bu olayı. Bu maçta daha neler neler var. Örneğin çizgiden çıkarılan bir top.
Gelin:Kahvelerde geldi.
Halis:Ben şunu alayım. Koyu olanı.
Yunus:O benim kahvem.
Halis:Sen içme ayı.20 Saniye Sonra..
Halis:Bu ne lan? Bok gibi olmuş.
Burhan:Sana yakışır herif.
Yunus:Adettendir. Damada tuzlu kahve içilir. Bunu kendin istedin, kader diyemezsin.Futbol demişken zamanı geçirmeye yönelik harektleri unutmamak gerek.
Kayınpeder:Oğlumuz tam olarak ne işle meşgul?
Burhan:Hiç bir iş yapmıyo. Bütün gün yatıyo.
Yunus:Babacığım, anneme bir şey söylermisin?
Halis:Oğlumuz pezevenk. Karı alıp satıyo.Hakkaten Halis'in böyle ciddi bir ortamda bunu söylediğini mi düşünüyorsunuz?
Doğru düşünmüşsünüz. Böyle ciddi bir ortamda bu lafı söyledi. O arada böyle şeyler yapar. Ama bu sefer içinden söyledi. Yunus bir şansı daha hakediyordu.
Maç uzadı ve gol sesi çıkmayınca penaltılara gitti.
Yunus:Baba artık iste kızı.
Halis:Allahın emri peygamberimizin kavliyle kızınız x şahsı... Kızın ismi ne lan?
Yunus:Bilmiyom ki. Ben ona hep gül yüzlüm derim.
Halis:Dalga mı geçiyon lan babayla?
Kayınpeder:Biz verdik kızı.
Burhan:Biz almıyoruz kızı.
Yunus:Niye almıyoz la?
Burhan:Çok cılız bişey bu. Karı dediğin benim gibi diri olur.
Halis:Bence evlenmelerinde bir engel yok. Babası olarak ben onay veriyorum.
Yunus:Aslan babacığım.
Burhan:Babası ne ki oğlu ne olsun?Penaltılar da ters köşe diye bir olay var. İşte bu bizim başımıza geldi.
Halis'in telefonu çalar. Arayan ise gerçek eşidir. Tam da yeriydi.
Halis:Aloo. Hanım ben toplantıdayım. Çocuk mu ağlıyo? Gelirken bezini alırım ben.
-Bu aileye kız mız verilmez. Baksana adamın iki tane eşi var.
Burhan:Gözün kör olmasın emi herif. Benim gibi karıyı nasıl aldatırsın? Hayvann.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.