Alpat'ın köye gelişi sessizlik içinde gerçekleşti. Köylüyü ayaklandırmak yapacakları en son hataydı.
Yer: Köy Kahvesi..
Alpat:Ula bu köylü seni niye sevmiyo?
Halis:Tipim bozukmuş. Öyle diyorlar.
Alpat:Ula sanki kendilerinin ki Cünet Arkın. İnsan bi aynaya bakar. Hiç ayna yok mu bu köyde?
Halis:Sanmıyorum.
Alpat:Hele şunun tipine bak. Kafası kel tavuğa dönmüş. Sıfatı çilli horozun götüne benziyor. Ben bu köyü satın alam, bu ihtiyarların hepsini kovarım köyden. Bunları görünce insanın ruhu kararıyor.
Halis:Şimdilik şüphe uyandırmayalım. Ben bunu köylüye yavaş yavaş işleyeyim bakalım. Sen iki ay sonra dönünce pavyonu işletmeye başlarız.
Alpat:Ben gidiyom. İki ay sonra döncem. O zamana kadar işleri hallet.Peki bu yenilikçi harekete köylü ne diyecekti? İnsanlar arazilerini dışardan gelen bir yatırımcıya satacakmıydı? Hepsi muammaydı.
Deneme 1..
Yer: Köy Kahvesi..
Ali Rıza Emmi, saçı başı ağarmış ihtiyar bir kişilikti. Gençliğinde hoyrat kullandığı cinsel organları onu çoktan terk etmişti. Ama halen o eski günlerini ve geçmiş zaman marifetlerini köy gençlerine anlatıp dururdu.
Halis bu pavyon işini ilk onunla paylaştı ve fikrini aldı.
Halis:Hey gidi Ali Rıza Emmi, nörüyon bakem?
Ali Rıza:Karı kızdan hallice.
Halis:Sakalların ağardı emme halen karı kız derdindesin.
Ali Rıza:Ne yapam? Seni mi becerem?
Halis:Tamam tamam kızma. Bak sana çok güzel bir haberim var.
Ali Rıza:Elimde ilaç var deme sakın. Yutmuyom artık bu numaraları.
Halis:Diyom ki köye pavyon açak. Karı kız getirek. Köy bi şenlensin.
Ali Rıza:Hakket yapan mı bunu?
Halis:Neden olmasın?
Ali Rıza:Olsun olsun. Ali Rıza Emmin bunu beğendi.
Halis:Mıhtar olunca köyü geliştirecem dediydimde inanmadıydın.
Ali Rıza:Aferin la çirkin oğlan. Tipinde bi ışık göremiyom emme zekan parlıyor.Köyün en sapığından aldığı gazla iyice böbürlenen Halis, gelecekten habersiz köyü ihtiras sahibi bir şahsa emanet etmeye hazırlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.