Muhtar Halis'in derin çabaları sonucu köyde ki arazilerin büyük bir bölümü satılmıştı.
Köyün arazilerini satın alan tavernacılar kralı Alpat ve oğlu Şişko Hüseyin, görkemli bir şekilde köye giriş yaptı.
Alpat:Bu nedir lo? Mercedesimin tekerleklerine tezek yapışmış. Alın şunları yolumdan.
Hüseyin:Babo babo, yolun ortasından hayvan geçiyor.
Alpat:O hayvan değil oğlum, ne yazık ki bi insan.
Hüseyin:Ben hiç bişey anlamadım babo. Kişniyor bu insan.
Alpat:Bu köyün çobanı oğlum. Sırtına geçirmiş koyun yününü kişniyor. Hayvanlarla takıla takıla hayvan olmuş.
Hüseyin:Köyü alınca bu tip insanları kovalım buralardan babo.
Alpat:Köyü tamamen ele geçirince yolları yaptıracam. Üzerinden de ücretsiz kimseyi geçirmicem. Yol geçen hanı mı la burası?Alpat'ın bu benmerkezci tavırları köyün sonunu getirmeye hazırdı.
Halis:Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz efendim.
Alpat:Tamam Mıhtar. Ayakkabımı yalamana gerek yok. Ben zaten evde cilalatıp getirmişem.
Halis:Olur mu efendim? Siz en iyilerini hakediyorsunuz.
Alpat:Sen onu bunu bırakta bana yeni arazilerimi göster, namissiz.
Halis:Bir günde gezmeyle biter mi efendim?
Alpat:Yürüyerek gezen kim? Sen beni hiç tanımamışsın. Balonla gezecez. Alamanyalardan getirttim.
Halis:Paranıza hayranım efendim. Pardon aklınıza diyecektim. Bu şirin şey de sizin oğlunuz mu? Hay maşallah, ne tatlı şey.
Hüseyin:Harvv.
Halis:Başını okşayım dedim de elimi ısırdı ya la. Aşısı tammıydı bunun?
Alpat:Acıkınca saldırganlaşıyor. Gudboy oğlum guudbooy.Arazileri dolaştıktan sonra konu döner dolaşır muhalif kesimin lideri Burhan'a gelir.
Alpat:Bana arazisini satmayan zırto nerdedir ule?
Halis:Kendisi benim bizzat bacanağam olmakla beraber çok da inatçıdır. Genetik yapısı bozuk herhalde.
Alpat:Beni ona götür gurban. Söyleyecek iki çift lafım var.2 Saat Sonra..
Burhan:İki dünya yan yana gelse yinede arazimi satmam.
Halis:O arazi zaten verimsiz.
Burhan:Satmıycam.
Halis:İlgilenmiyorsun bile.
Burhan:Satmıycam.
Halis:Köylü o araziyi tualet olarak kullanıyo.
Burhan:Satmıycam satmıycam. Benim değil mi satmıycam. Kuruyup gitsede satmıycam. İnat değil mi satmıycam. Hıh hıh satmıycam.
Halis:Evli barklı, çoluklu çocuklu adam. Yaptığı hareketlere bak.
Alpat:100.000 dolara ne dersin?
Burhan:Sattım gitti.
Alpat:Düşündüğümden de kolay oldu.
Burhan:Bi sıkıntı var. Ben tarlayı ortak almıştım.
Halis:Kimle?
Burhan:Sefil Emrah'la.Sefil Emrah'ın gelişi ile birlikte köyde kıyamet kopacak ve yer yerinden oynayacak. Süprizlere açık olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.