Alpat'ın bacanaklara karşı oynadığı büyük oyun ifşa olmuştu. Amaç, onları birbirine takmaktı. Birleşmeleri sonucunda kendisine karşı bir muhalefet doğacağını düşünüyordu.
Emrah:Bu kazmayı senin müsait yerine sokmayan ne olsun Alpat?
Burhan:Sen sok, bende dağılan parçaları kürekle toplayayım bacanak.
Halis:Size kolay gelsin beyler. Ben eve kaçıyorum.
Emrah:Nere gidiyon lan? Gel buraya. Bu hepimize karşı oynanmış bir oyun.
Burhan:Bugün sesini yükseltmezsen yarın çok geç olacak.
Halis:Asıl ben eve gitmezsen çok geç olacak. Kaç gündür eve uğramadım. Hanım beni eve almayacak bu gidişle.
Emrah:Yoksa Alpat'tan mı tırsıyon sen?
Burhan:Bu salak evini satmış ona. İki gram beyni vardı. Onu da para karşılığı yedi.
Halis:Tamam la geliyom. Kavga çıkarsa ayırırım o kadar. Beni karıştırmayın bu işe.Pavyon Kapısı..
Emrah:Hocam senin ne işin var burda?
Umut:Pavyona güvenlik olarak girdim. Ek iş yapıyorum.
Burhan:Vay arkadaş. İmam maaşı neyine yetmiyo?
Umut:Evde 5 tane hatun. Hangi birini doyurayım?
Halis:Sen imam olduğuna emin misin ya? Dini vasıfların hiç birisi yok sende.
Umut:Tanrım. Sen beni bu çirkin muhtar Halis'in şerrinden koru.
Halis:Tanrı dedi farkındasınız değil mi?
Emrah:Neyse ne? Bizene kardeşim adamın dini vasıflarından. Ahirette hesabını sen mi verecen Halis? Sen zaten günahkarsın. Tipin de meymenet olmayanın dininden ne hayır gelir?
Burhan:Bacanak haklı. Yıllardır aynı çirkinlik. Günahlarının dışa vurumu resmen.
Halis:Gömün beni iyice. Zaten elinizde kazma kürek de var. Hazır gelmişiniz. İyice gömün hemi.
Burhan:Bak yine acındırıyor kendini. Tipine soktuğum.
Emrah:Şu Alpat'ı bi halledelim sıra sanada gelecek Halis.
Umut:Beyler, damsız almıyoruz içeriye.
Emrah:Ben bu kazma ile çıkıyorum. İki günlük bir ilişkimiz var kendisiyle.
Burhan:Bende kürekle çıkıyorum.
Umut:Ya sen mıhtar?
Halis:Ben bişey bulamadım valla. Yanımda kürdan var. O olur mu?
Emrah:Al, sanada kazmanın sapını vereyim bacanak. Sap sap takılırsınız.Pavyona sinirli bir şekilde giriş yapan bacanaklar, karşılarında ki kızları görünce dökülürler.
Hale:Ben Hale.
Lale:Ben Lale.
Jale:Bende Jale.
Emrah:Tanıştırayım. Halis, Burhan, Emrah. Kısaca bütün mahalle.Alpat'ın planı tıkır tıkır işliyordu. Kızlar, bacanakların bütün sinirini alıp götürmüştü. Alkolünde bunda etkisi büyüktü.
Emrah:Biz niye gelmiştik la buraya?
Burhan:Hatırlamıyom ki.
Halis:Ben hatırlıyom ama söylemem.
Emrah:Amaaan. Söylemezsen söyleme. Çokta tın.
Halis:Tamam la söylüyom. Kızlar için gelmiştik. Jale için geldim ben.
Burhan:Ben galiba Lale'ye aşık oldum beyler.
Emrah:Ben garımı boşayıp Hale ile evlenmeyi düşünüyom.
Burha:Tebrik ediyom bacanak. Mantıklı karar.
Halis:O zaman bende Jale ile evleneyim, çifte düğün yaparık. Masrafı da az olur hem.
Burhan:Ben karımı seviyom beyler. Bu yüzden boşanamam. Ama üzerine kuma getirebilirim. Memnuniyetle karşılayacaktır.Yer: Muhtarın Evi (Altın Günü)
Hanife'nin aklından geçen;
Ula Burhan, sen nasıl adamsın? İnsan hiç evine uğramaz mı? Ailesini merak etmez mi? Pavyon köşelerinde sürtüyorsan ve gül gibi karını o oruspulara tercih ediyorsan Allah belanı versin hemi. Başka da diyecek sözüm yok sana.Yer: Pavyon
Burhan:Kulağım kaşındı. Biri beni mi andı acaba? Kulağıma üflesene Laleciğim. Kaşıntısı geçsin.
Lale:Bu kulağına mı üflüyorum aşkım?
Burhan:Aşkım mı dedin sen bana?
Lale:Evet aşkım.
Burhan:Senin aşkım diye o dillerini yerim. İzin verirsen sana bişey soracam.
Lale:Sor aşkım.
Burhan:Karımın kuması olur musun?Yer: Muhtarın Evi
Safiye:Kısırın güzel olmuş. Ellerine sağlık abla.
Hayriye:Helal olsun canım. Benim merak ettiğim bir konu var kızlar. Sizin herifleriniz nerde?
Hanife:Benim Burhan'ım çok çalışıyor bu aralar. İş güç koşturmaca hep.Yer: Pavyon
Burhan:Bugün köylüden acayip bir dayak yedim. Rica etsem o narin ellerinle sırtıma masaj yapar mısın Laleciğim?
Lale:Burasına mı?
Burhan:Biraz daha aşağısına.
Lale:Burası mı?
Burhan:Evet orası. Ohh. Çok iyi geldi. Bizim karı olsaydı kartlaşmış elleriyle her yanımı yolardı şimdi.Yer: Muhtarın Evi
Safiye:Aynen Emrah'da öyle. Başını kaldıracak vakti yok herifimin.
Yer: Pavyon
Emrah:Alamanyalara kadar gittim ama senin kadar güzel bir baayan görmedim Hale.
Hale:Teşekkür ederim güzel sözlerin için.
Emrah:Güzel olan sözler değil sensin Hale. Tam bir meleksin. Kanatsız bir melek desek yeridir yani.Yer: Muhtarın Evi
Hayriye:Sorması ayıp ama Emrah ne iş yapıyor? Ben en son gördüğümde elinde kazma kürek geziyordu.
Safiye:Ben sorduğumda harfiyat işine giriştim dediydi. Kazma kürekle başladı şimdilik ama bunun kepçe operatörlüğüne kadar yolu varmış. Bizim herif döner işinede böyle başlamıştı zaten. İlk başlarda yarım ekmek dönerin sadece ayranını satıyordu. Sonradan büyüdü.Yer: Pavyon
Emrah:Müsaden olursa sana önemli bir konu hakkında soru sormak istiyorum Hale.
Hale:Tabiki, müsade sizin.
Emrah:Benimle evlenir misin?Yer: Muhtarın Evi
Hayriye:Peki senin Burhan nerde?
Hanife:Tarlaya fii ekiyor.Yer: Pavyon
Burhan:Hadi gel yatağa geçelim aşkım.
Lale:Evlenmeden olmaz
Burhan:İmama soralım istersen.
Umut:Tadında bırakırsanız olur.
Burhan:Bak gördün mü? Diinen bir sakıncası yokmuş.
Lale:Karından boşanırsan olur. Başka türlü olmaz.Yer: Muhtarın Evi
Hayriye:Ben en son gördüğümde köylüyü peşine takmış kaçıyordu. Artık ne yaptıysa köylüye?
Hanife:Öyle diyon da abla, eniştem sanki çok mu düzgün bi adam?
Hayriye:Halis'im keldir göbeklidir ama iyi adamdır. Benden başkasına yan gözle bakmaz. Bakarsa oyarım zaten. Bunu iyi bildiği için korkar, yapamaz.Yer: Pavyon
Halis:Biraz dinlenelim Jale. Sabahtan beri sex. Bizimkisi de can yani.
Jale:Unutma. Köyü benim üzerime yapacaksın. Söz verdin. Yapmazsan bir daha yüzümü bile göremezsin.
Halis:Yapacam canım. Ben söz verdiysem yaparım. Bugüne kadar ne dedim de yapmadım?
Ali Rıza Emmi:Yol dedin, köprü dedin, baraj dedin. Hani nerde? Mıhtar olmadan önce verdiğin sözleri ne çabuk unuttun?
Halis:Sen ne ara odaya girdin ya? Kim soktu seni içeriye? Özel hayata saygı diye bişey kalmamış resmen. Şurda dost hayatı bile yaşatmıyorsunuz insana. Ali Rıza Emmi, çık dışarıya lütfen. Kız çıplak, ben çıplağım. Hiç mi utanmadın içeriye girerken. Güvenlik yok mu güvenlik?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
HumorHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.