Samsun'da bir binanın yapımı Halis ve bacanaklarına verilir. Böyle bir binanın ayakta durma ihtimali var mı?
Şok şok. Samsun'da 15 katlı boş bina bitiminden 2 gün sonra devrildi. Peki Suçlu kim?
Aranan Mütahit yurt dışına kaçarken yakalandı.
Emrah:Kaçma felan yok. Sabah sporuna çıkmıştım.
Muhabir:Mütahitliğini yaptığınız bina çöktü.
Emrah:Bizde anlamadık. Gayet sapasağlam duruyordu öyle. Rabbimin bir hikmeti işte.Mühendis günler sonra teslim oldu.
Burhan:Bina yıkılmadı. Tamamen basının uydurması. Oradan suçlu gibi mi görünüyorum?
Muhabir:Daire satın alan onlarca insan mağdur kaldı.
Burhan:Hepsi fotomontaj. Çekmeyin kardeşim. Özel hayata hiç saygınız da yok ya.Şok şok şok. 15 katlı binada asansör yokmuş.
Mimar Halis:Asansör gereksiz duruyordu. Onun yerine uzunlamasına akvaryum yaptık. İçinede köpek balığı koyduk.Şok şok şok. Binanın temelinde mezarlık varmış.
Emlakçı Hüseyin:2+1 ebeveyn banyolu.
Müşteri:Manzarası varmı binanın? Konumu nasıl?
Hüseyin:Konumu süper. Binanın bi ayağa toprağa bakıyor. Allah'a yakın bir konumda.Şok şok şok. Dairelerde tualet yok.
Bina sahibi Alpat:2 günde evin içine ediyorlar. Tualet koymayın kardeşim. Yerine kuaför odası yapın.Şok şok şok. Bina zaten eğikmiş.
2 gün önce..
Emrah:Süper bi eser oldu.
Burhan:Bina biraz yamuk mu duruyo?
Halis:O kadar yamukluk Pisa Kulesinde de var.
Emrah:Bakış açınıza bağlı. Misal ben yamuk bakınca düz görüyorum binayı.
Burhan:Sıkıntı olmaz değil mi?
Emrah:En fazla malzemeden çalınmış derler.Kısa bir sessizlik olur. Bu sessizlik şaşkınlıktandı.
Emrah:Ne bakıyonuz? Çalmadık mı?
Halis:Çalmadık bacanak. Çaldın.
Emrah:Ha ben çaldım. Ha siz. Ne fark eder?
Burhan:Bende diyorum bu bina niye yamuk.
Emrah:Mühendis sensin bacanak. Kısıtlı malzemeyle bina yapmak senin işin.
Halis:Şu çaldığın malzemelerin parasını geri ver de iade edelim.
Emrah:Yedim o parayı ben.
Halis:Geri ver lan.
Emrah:Karı kızla yedim.
Halis:Öldürürüm oğlum seni.
Burhan:Değmez bacanak. Elini kana bulama.
Emrah:Aynen bacanak. Değmez. Elini kanıma bulama.
Halis:Eldiven takarım.Şaşırdık mı? Tabiki hayır. Hangi işi doğru yaptılar ki? Binanın çökeceği en baştan belliydi. Ekip sağlam değil ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslan Bacanak #Wattys2020
ComédieHeyecanla okuyacağınız kısa bir güldürü. Samimiyet ve içtenliği bulacağınız Bacanaklarla uzun bir macera. Sıradışı hikayelerle eğleneceğiniz anlara hazırmısınız? Değilmisiniz? Ben beklerim sıkıntı yok.