Muhtar 2

59 13 3
                                    

Yer: Avukatlık Bürosu..

Seçimi kaybedeceğini anlayan Halis, iki gün kala şehre indi ve sandık başkanını buldu.

Sandık başkanı Erkan isimli bir avukattı ve ona rüşvet vermek hiç de kolay olmayacaktı. Halis odaya girdi ve Avukat Erkan Bey'in masasına değerli bir kağıt bıraktı.

Erkan:Bu da ne?
Halis:İlk defa mı görüyon? Bildiğin keş para. Bazı yörelerde many diyorlar. Genelde ingiliz köylerinde.
Erkan:Masamda ne işi var?
Halis:Bir davam var. Onu çözmeni istiyorum.
Erkan:Anlatın, dinliyorum sizi.
Halis:Kaygusuz köyünde ki seçime biz dört aday girecektik fakat ben ikisini kanıtsız ortadan kaldırdım. Temiz bir iş oldu. Cesetlerini de bulamadılar. Çünkü onları gömdüğüm yeri unuttum. Neyse konumuz bu değil. Sonuncusunu bi türlü öldüremedim.
Erkan:Neden?
Halis:Çelik yelekle geziyor namussuz.
Erkan:Kafasına sıksaydın.
Halis:Denedim fakat ölmedi. Dublör kullanıyor şerefsiz. Onu artık ben bile tanıyamıyorum.
Erkan:Normalde sizi tutuklatmam lazımdı ancak masaya koyduğunuz şey bana çok cazip geldi.
Halis:Daha fazlasını istermisin?
Erkan:Hiç fena olmaz aslında.
Halis:Nah alırsın. İş bitmeden para mara yok sana. Bana seçimi kazandır, al parayı.

Seçimi kazanan Halis, kara kara düşünüyordu. Verdiği vaatleri nasıl gerçekleştirebilirdi? Aklına bir fikir geldi. Askerlik arkadaşı Alpat bu iş için uygundu.

Ancak bir şeyin farkında değildi. Askerde tanıdığı Alpat, çok değişmişti ve eskisi gibi birisi değildi.

Ailesi bir trafik kazası sonucu vefat etti. Bütün miras tek çocuk olan Alpat'a kaldı. Genç yaşta zengin olan Alpat, eğlence sektörüne yatırım yaptı.

Nüfusu yüksek olan köylerden arazi alıp oralara eğlence mekanları açardı. Bu mekanlar, köy muhtarlarının kontrolünde işlerdi.

Alpat'ın işindeki başarıları onu görgüsüz, kaba ve bencil bir adam yapmıştı. Böyle olmayı seviyordu.

Halis'in bir telefonu ile Kaygusuz köyüne geldi. Bu köyün arazisini çok sevdi. İşte o an karar verdi.

Alpat:Bu köy benim olmalı. Tamamen ele geçirmeliyim. İşte o zaman babamın bir adım önüne geçebilirim.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin