Tokyo 2

51 14 0
                                    

Yorum yapmak istemiyorum. Adamlar kendilerini aştı zaten.

Yer:Kobayashi 2 Düğün Salonu..

Halis:Hadi yanlışlıkla Tokat diye Tokyo'dan bilet alırsın anlarım. O uçak yolculuğu yarım gün sürer ve ayıkmazsın anlarım. Yolcuları Capon'dur yine ayıkmazsın anlarım. Ama gidip bir Capon'la evlenmek nedir arkadaş?

Burhan:Bunlardan doğacak olan çocuk bize caponca sövecek ve bizde iyi bişey söylediğini varsayıp "Aferin oğlum. Ne güzel konuştun öyle." deyip onu tebrik etcez.
Halis:Babasına babba bile diyemeyecek. Tsubasa diyecek.
Burhan:Çekik gözlü olacak. Yamık yummuk bakcak bize.
Halis:O değilde Emrah bu kadını nikaha nasıl ikna etti? Kafamda deli sorular.
Burhan:Tokyo biletini yanlışlıkla değil de bilerek de almış olabilir. Belkide bu kadınla önceden tanıştı.
Halis:Bizi niye yanında getirdi o zaman?
Burhan:Şahitlik et diye.

Allah söyletti galiba. Bu sözün gerçek olabileceğini Burhan'da tahmin etmemişti galiba.

Halis:Kaçarsak bizi şahit yazmazlar demişmiydim?
Burhan:Bi bu eksikti. Elin Caponyasında Emrah'ın düğününe şahit olduk. Başımıza daha kötü ne gelebilirdi ki?

Tahmin Edeyim Alpat. İş için dört tane Japonya bileti aldı fakat üçünü hava limanında düşürdü. Bu nedenle çevirmeni ile Japon ortaklarını yanına alamadı. Bundan dolayı tek çıktığı Tokyo yolunda aslında Bacanaklarla aynı uçaktaydı. İş için görüşme yaptığı kişilerin dilinden anlamadığı için bir türlü anlaşamadı. Bu sebepten dolayı kendisini bir anda nikahın ortasında buldu.

Alpat:Sen Salih oğlu Emrah. Hiç bir baskı altında kalmadan. Kız tarafı kafana silah doğrultmadan Misuki kızı Akino'yu zevcen olarak kabul ediyor musun?
Emrah:Hayır.
Alpat:Bence bi düşün derim. Nede olsa Japon Mafyası kafana silah doğrultuyor.
Burhan:Bu Emrah benim bacanağam olamaz. Taş gibi Capon kızını bulmuş evlenmiyor. Allah'dan belasını mı istiyor acaba?
Halis:Bulmuş la zaten belasını. Baksana Japon Mafyasına bulaşmış. Zorla evlendiriyorlar adamı.
Emrah:Bu şartlar altında evlenemem.
Alpat:Neden kardeşim?
Emrah:Benim daha sigortalı işim bile yok. Ne yiyecez? Taş mı?
Mafya:Ashita kimasu. Watashitachi to issho ni kidō shimasu.
Emrah:Ne diyo?
Alpat:Yarın sabah gel mafyada işe başla diyo. Yol sigorta yemek. Hepsi varmış.
Emrah:Valla mı?
Atpat:Yani. Ben öyle anladım. Sövmüş de olabilirler.

Tokyo Final bölümü ile yakında sizlerle. Süprizlere açık olun.

Aslan Bacanak #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin