- 9 -

814 40 23
                                    

ג'ונגקוק הסתכל עליי, "אנחנו ביחד?" שאל. "כ..כן?" אמרתי בחשש והוא הצמיד אותי אליו לנשיקה שוב. " טוב, טוב להפרד." אמר ג'ין והכניס את ידיו ביני לבין ג'ונגקוק ודחף אותנו אחד מהשנייה. "אני כאן, תכבדו את הבוגר." אמר ג'ין ופרצתי בצחוק. "אני גדולה ממך, חוצפן!" אמרתי וג'ונגקוק פתח את עיניו. "באמת? גם יותר מהיונג? זה אומר שאת נונה של כולנו!" אמר ג'ונגקוק בהתלהבות. "היית חייבת להרוס, נכון?" אמר לי ג'ין בלחש. "ביאן!" אמרתי והרמתי את ידי נמוך למחילה. "אופה." אמרתי ואחזתי בזרועו של ג'ין. "ביאנה" הוספתי. "יא~ תפסיקי את זה." אמר ג'ונגקוק, וג'ין פרץ בצחוק. "היונג, היא החברה שלי!" הוא אמר והזיז את ידי מג'ין. "אייגו, קוקי שלנו מקנא." אמר ג'ין וצחק. "אל תקרא לי קוקי, רק לה מותר." ענה לו ג'ונגקוק. "אבוד לך, זה הולך לתפוס חזק." אמר ג'ין.

הזמנו עוד כמה משקאות והיינו די בראש, "אני כבר חוזרת." אמרתי וצעדתי לכיוון השירותים. "סליחה." אמרתי שנכנסתי בבן אדם גדול בדרך חזרה והוא עצר אותי. "אני סולח." הוא אמר "אפשר להזמין לך כוסית?" שאל. "מצטערת, אני כאן עם חברים." אמרתי כשניסיתי להשתחרר מהאחיזה החזקה שלו וכמעט נפלתי קדימה, ג'ונגקוק תפס אותי בדיוק בשנייה האחרונה. "את בסדר, בייבי?" הוא שאל בדאגה. "הו~ קראת לי בייבי!" אמרתי בהתלהבות. והוא צחקק , אוחז בידי והוביל אותי למקום שלנו. "אל תתן לה ללכת לבד יותר." אמר ג'ין לג'ונגקוק. "כן, אני לא אעשה זאת יותר. במיוחד לא היום, השמלה שלה בולטת יותר מדי, מה חשבת לעצמך היונג?" אמר ג'ונגקוק לג'ין. "האמת שלא חשבתי, השמלה הזו כל כך יפה עליה שפשוט אמרתי לה לבחור בה." אמר ולגם מהמשקה שלו. "טוב, שנזוז כבר? מאוחר." אמר ג'ין. "כן, בייבי, הולכים הביתה." אמר לי ג'ונגקוק. "בייבי." אמר שוב כדי למשוך את תשומת לבי. "אה~ סליחה, דיברתי עם מינהי, היא אמרה שהיא לא חוזרת היום הביתה, ג'ין אתה יכול לישון איתי?" שאלתי.

"לא!" ענו שניהם ביחד, גם ג'ונגקוק וגם ג'ין.
"טוב, טוב לא צריך אני אשן לבד, מעצבנים." אמרתי, "למה את מציעה לג'ין כשיש לך חבר!" אמר ג'ונגקוק. "טוב, אמ~ טוב, ג'ין הוא חבר שלי כבר כמה שנים, אז כאילו, לא יודעת." אמרתי, מובכת מהסיטואציה. "אני אשן איתך!" אמר ג'ונגקוק "תודה." אמרתי ושלחתי אליו חיוך. "אז הולכים?" שאלתי. "כן." ענו שניהם ביחד וצחקקתי מכך. "זה בסדר, תהני! ג'ונגקוק אמר שישאר איתי הלילה." עניתי להודעה של מינהי. "יא~~" היא שלחה לי כתגובה, "מישהי הולכת להתפרע הלילה ;)" הוסיפה.
"ממש לא, רק ישנים!" עניתי וסומק עלה בלחיי. "דאנבי, הכל בסדר?" שאל ג'ונגקוק כשראה איך פניי מאדימות. "כ..כן" אמרתי וצחקקתי. "תתפרעי, אחותי" הגיבה מינהי. "משוגעת" שלחתי לה כתגובה.

"טוב אני רעב, ואתם?" שאל ג'ין, "מתי אתה לא רעב?" אמר ג'ונגקוק. "נכון." הסכמתי איתו. "טוב, אז אני אוכל לבד." אמר ג'ין, "לא, אני רעב גם." אמר ג'ונגקוק. "גם אני." אמרתי וחיבקתי את ג'ין מאחורה, הנחתי את ראשי על גבו הרחב. "התגעגעתי לבישול שלך." אמרתי ונשארתי ככה כמה שניות, נהנת מהחבר היקר שלי. "טוב, איפה הנהג הזה?!" אמר ג'ונגקוק בקול קצת עצבני. הרפתי מג'ין והתקדמתי לעבר ג'ונגקוק. "קר לי." אמרתי וחיבקתי אותו, מתחממת מחום גופו. "עדיין קר?" שאל כשעטף אותי עם ידיו. "לא." אמרתי והנדתי את ראשי לשלילה. "תתרגל, כשהיא שיכורה היא מפגינה יותר אהבה." אמר ג'ין לג'ונגקוק. "אין לי בעיה עם זה." אמר ג'ונגקוק ונשק למצחי.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now