"אני אאחר" אמרתי בקול מתנשף מהמעשים שלו. "10 דקות, תני לי עוד 10 דקות איתך" הוא אמר ושיחק עם פטמותי, "לא לוקח לך 10 דקות לגמור" אמרתי. "נכון , אבל אני רוצה להרגיש אותך" הוא אמר ואחז בבטני. חודר אלי במהירות, "קוקי, בבקשה" אמרתי, והוא האט את הקצב, לקח אותי למיטה, והתיישב עליה, כשאני עדיין עליו. "יופי, עכשיו אני צריכה לתארגן" אמרתי והתנתקתי מגופו. "רעה אחת" הוא אמר כשהשארתי אותו לשבת עירום על המיטה, האיבר שלו עמד זקוף כל כך. הדבר היחיד שרציתי זה לקפוץ עליו ולהיות איתו כל היום.
"אני לא, אני צריכה עבודה" אמרתי. "אתה יכול להישאר כאן, אם אתה רוצה" אמרתי. "לא יכול אני צריך ללכת לחזרות, ולעוד מקום" הוא אמר. "סבבה" עניתי ושלפתי את החולצת סריג האדומה שלי. "בלי חזייה?" הוא שאל מופתע. "מה?" אמרתי והסתובבתי אליו. " הוא זינק מהמיטה ונעמד מולי. "אין מצב שאת יוצאת מהבית בלי חזייה" אמר וחפן את שדיי בידיו. "א...אני הרעה כאן" אמרתי בגניחה מהמגע של ידיו על החזה שלי. "הזיין שלי עדיין עומד, לי הולך לכאוב לא לך" הוא אמר ושחרר את שדיי ואחז במותניי. "אז כן את הרעה כאן" אמר ונישק את שפתיי בעדינות.
"יש הרבה דרכים שבהם אתה יכול להרגיע אותו אתה יודע.." אמרתי ושלחתי את ידי אל איברו, משפשפת אותו במהירות. "את לא רק רעה, את גם אכזרית" הוא אמר והרים אותי אליו, "את הולכת לאחר" הוא אמר ולקח אותי למיטה, צחקקתי בהנאה מהמעשים שלו. "לא, לא, לא" אמרתי בקול משועשע. "אין לא, את הבאת את זה על עצמך" הוא אמר, פיסק את רגלי, הרים קצת את ישבני ונעמד על ברכיו, חודר במהירות ובעוצמה. "כן~ כן~ כן~" גנחתי בעונג. אחזתי במצעים מרוב עונג ועצמתי את עיני. הרגשתי בגן עדן. "פאק אני חושב שבחיים לא נהנתי ככה בסקס" הוא גנח תוך כדי שהגביר את הקצב. "OMG" גנחתי כשהוא פגע באזור רגיש שלי, שאפילו אני לא ידעתי שקיים, הוא חייך בשובבות וחזר על הפעולה. "גאד קוקי אני קרובה" גנחתי לו כשהוא עשה את התנועה הזו שוב. "גם אני" הוא גנח, אחז במותני, חדר עמוק ושיחרר את הנוזל שלו בתוכי בזמן שגם אני הגעתי לאורגזמה שלי. הוא נשכב על גופי העירום. והתנשף במהירות. הרגשתי את הלב שלו פועם בעוצמה. התחלתי לשחק לו בשיער בזמן שהוא מאזן את הנשימות שלו לאט לאט.
"אני חושב שאני דלוק עליך" אמר ג'ונגקוק פתאום. "אתה מה?" אמרתי בהלם. "אבל אתה לא מכיר אותי, כאילו אתה כן אבל מבחינתך רק אתמול נפגשנו" אמרתי בהלם. "כן את צודקת אבל כל השבועיים האלה שהיית מחוסרת הכרה הייתי לצידך מלא, ואני לא יודע למה אני מרגיש שאת שונה, ועכשיו הסקס איתך רק מוכיח לי כמה את באמת שונה" הוא אמר. "רק בגלל שהסקס שלנו טוב ביחד אתה חושב שאתה בקטע שלי, בגלל הסקס?" שאלתי לא מבינה מה הוא רומז לי כאן. "ממש לא בגלל סקס!" הוא אמר עצבני מהחשיבה שלי. "הסקס איתך זה הבונוס, את לא מבינה, אני לא מכיר אותך אבל הרגשתי צורך להיות לידך כשהיית מאושפזת. אני לא מכיר אותך אבל כשהתעוררת וחיבקת אותי הלב שלי דפק כל כך מהר, חשבתי שאני הולך להתפוצץ, רציתי להעיף את כולם מהחדר ולהישאר איתך, להכיר אותך, מי את למה אני מרגיש שאת כל עולמי?" הוא אמר ואחז בפני.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...