״ג׳ונגקוק״ אמרתי והפנתי אליו את הטלפון, ״לפחות היית אומר לי״ אמרתי לו והסתכלתי על התמונות, מגלגלת למטה לתגובות, היו תגובות חיוביות וגם שליליות, כמובן לא חשבתי שזה יהיה אחרת. מסתכלת על התמונה שלנו, החיוך של ג׳ונגקוק היה כל כך עדין ושליו, ״אני אוהבת אותך״ הגבתי בעברית כאילו אני עוד מעריצה רגילה. סיימנו את הקפה והלכנו לחפש לי שימלה לחתונה של החברה הכי טובה שלי. הסתובבנו שעות בכל החנויות אך ללא הצלחה, ״אוף אני מיואשת״ אמרתי כשהתיישבנו לנוח, ״בוא נחפש לך יהיה לנו קל יותר״ אמרתי לו והוא אחז בידי . ״את לא רעבה לא אכלת כלום חוץ מקפה״ הוא אמר ״גם אתה לא״ עניתי, ״בוא נלך לאכול״ אמרתי והובלתי אותנו למקדונלס.
ג׳ונגקוק לקח המבורגר ענקי ואני אפילו את הצ׳יפס שהזמנתי לא הצלחתי לאכול, לא היה לי תיאבון, עסוקה יותר מידי במחשבות של אין לי פאקינג שימלה ! ג׳ונגקוק אכל בהנאה הוא היה כל כך מתוק שלא הצלחתי להחזיק את הצחוק שלי, ״אתה מתוק כל כך״ אמרתי וניגבתי את הקטשופ מהשפתיים שלו ומצצתי את האצבע שלי, ״פאק, בואי לא נעשה את זה יותר״ הוא אמר ופרצתי בצחוק, ״לא רוצה״ אמרתי מתגרה בו קצת, הוא הניח את ההמבורגר החזיר בסנטר שלי ונישק אותי באמצע הקניון, כל האנשים בהו בנו, וכמה אפילו צילמו אותנו, אבל הוא לא זז מימני למרות הכל. ״עכשיו אל תפריעי לי לאכול״ אמר קרוב לשפתיים שלי אחרי שהתנתק מהן, עיניי נשארו עצומות מהנשיקה המדהימה הזו שלו, השפתיים הממכרות שלו, ״אני אוהבת אותך״ לחשתי לו ״אני אוהב אותך יותר״ הוא ענה וקרץ לי.
כשהוא סיים לאכול הלכנו לחפש לו חליפה לחתונה של ג׳ימין ומינהי, נכנסנו לחנות חליפות לגברים, המוכר בירך אותנו בכניסה והוביל אותנו לאזור החליפות, ״צבע שחור קלאסי בבקשה״ אמרתי ״אה ועניבת פפיון״ הוספתי והוא הביא את מה שביקשתי לג׳ונגקוק, הוא נכנס לתא הלבשה ומדד אחרי כמה דקות הוא יצא, החליפה הייתה מושלמת עליו, כאילו נתפרה בדיוק בשבילו, הוא נעמד מול המראה וכיפתר את הסוף של החולצה שלו ואז סידר את עניבת הפפיון, בחנתי את גופו מכף רגל עד ראש, המכנס הבליט את הישבן החמוד שלו וכשהוא הסתובב אז את החבילה שמקדימה גם קצת הדגיש, החולצה הלבנה נמתחה על החזה שלו בצורה מושלמת והג׳קט הבליט את הכתפיים הרחבות שהוא פיתח לעצמו.
״איך?״ הוא שאל כשסיים לסדר את העניבת פפיון, ״מ..מ..מושלם״ עניתי קצת מגמגמת בהתחלה, הוא היה מושלם כל כך שזה היה כבר על גבול הבלתי אפשרי, אפילו המוכר היה שקוע ביופי שלו, ״מתי אתם מתחתנים?״ שאל המוכר ״אנחנו לא מתחתנים״ עניתי במהירות וצחקקתי מעט ״זה לכבוד חתונה של חברים קרובים שלנו״ עניתי שוב וג׳ונגקוק נכנס לתא הלבשה להחליף, ״אנחנו ניקח אותה״ אמר ג׳ונגקוק והגיש את החליפה למוכר. ״אמרתי לך שיהיה לנו קל יותר למצוא לך הכל יפה עליך פשוט״ אמרתי והחזקתי בידו המראה שלו בחליפה גרם לי לפרפרים בבטן. ״כן אה״ הוא אמר בצורה יבשה ומוזרה, ״הכל בסדר?״ שאלתי כשהגיב ככה ״כן״ אמר ושתק. הרפתי מידו והוא לא משך אותה בחזרה. הפלא שלי רטט להודעה ״דאנבי אני צריך אותך״ היה כתוב, ג׳ין, ״מה קרה?״ עניתי לו ״אני צריך שתבואי איתי לחפש בגדים לחתונה של ג׳ימין😫״ כתב וצחקתי לעצמי, ג׳ונגקוק אפילו לא התעניין, אז לא סיפרתי, ״אין בעיה מתי אתה פנוי?״ שאלתי ״עכשיו״ הוא ענה בהחלטיות.
״קוקי״ קראתי בשמו והוא המשיך ללכת כאילו הוא שקוע במשהו ״ג׳ונגקוק״ קראתי שוב ללא תגובה ״יא~ קוקי אני קוראת לך״ אמרתי שאחזתי בזרוע שלו ורק אז הוא הסתכל עלי, ״מה את רוצה?״ הוא אמר הרפתי את היד מימנו, ״ג׳ין רוצה שאני אלך איתו לקנות בגדים לחתונה של ג׳ימין ומינהי״ אמרתי והשפלתי את מבטי מרגישה כאילו הוא כועס עלי או משהו בסגנון ״מתי?״ הוא שאל ״עכשיו״ עניתי ״טוב אז אני הולך הביתה״ הוא אמר ״רגע מה? למה? תשאר איתנו!״ אמרתי ״מה יש לי לעשות איתכם?״ הוא אמר בקול קר פתאום. הסתכלתי עלי לא מבינה מה גרם לשינוי בהתנהגות שלו, אחזתי בזרוע שלו ומשכתי אותו למדרגות החירום, מקום ריק שאוכל לדבר איתו, שונאת שהוא מתנהג ככה, ״אוקי! דבר!״ אמרתי והרפתי מהיד שלו בעצבים, ״מה את רוצה שאני אגיד?״ הוא אמר והסתכל ישירות לתוך העיניים שלי, ״מה נכנס בך פתאום לפני שנייה נישקת אותי ואז אתה מתנהג מגעיל״ אמרתי מנסה להוציא מימנו מידע לגבי השינוי הפתאומי ביחס שלו, ״אני יכול לשאול אותך שאלה?״ הוא אמר פתאום, ״אמ..כן״ אמרתי מבולבלת קצת כי הטון דיבור שלו השתנה.
״אם הייתי מציע לך להתחתן איתי מה היית עונה?״ הוא שאל בקול מהסס טיפה, ״הייתי עונה כן בלי לחשוב פעמיים״ אמרתי לו והתקרבתי אליו, ״אבל, אתה עדיין צעיר אז למרות הכן הייתי מוכנה לחכות עד שתיהיה לפחות בן 24״ אמרתי והוא הסתכל עלי, ״אז למה זה הפריע לך שהוא חשב שאנחנו מתחתנים?״ הוא שאל פתאום ״מה? מי חשב ? מה?״ שאלתי מבולבלת , ״בחנות הוא שאל מתי אנחנו מתחתנים ואת במהירות ענית שזה לא אנחנו״ הוא אמר שוב באותו קול מהסס ״בגלל זה התעצבנת עלי״ אמרתי וצחקקתי, ״אוח קוקי שלי אני רק ציינתי עובדות, אני הכי רוצה להיות האישה שלך ושאתה תיהיה הגבר שלי, טיפשוני שלי״ אמרתי והסתכלתי לתוך עיניו ״אני שלך מהרגע הראשון שראיתי אותך תבין את זה כבר״ אמרתי לו והצמדתי את השפתיים שלי לשלו, מנשקת אותם באיטיות מתענגת על הטעם שלו, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר והתכוון לכל מילה ״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי בתגובה.
״אז..את רוצה להתחתן איתי?״ שאל.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...