ג'ונגקוק העביר את ידיו על פני, "בחיים שלי לא רציתי מישהי כמו שאני רוצה אותך עכשיו." הוא אמר וגרם לצמרמורת לעבור בגופי. הוא פתח את עיניו והסתכל ישירות לתוך עיניי, הרגשתי איך גופי נסחף לתוך ים של רגשות. רציתי להרגיש אותו בתוכי, רציתי שהוא ימלא אותי. "אני שלך." אמרתי לו, מביטה עמוק לתוך עיניו. הוא שלח יד אחת לגבי וביד השנייה אחז בפניי מקרב אותי לנשיקה מלאת רגש, המשיכה הזו גרמה לאיברי לשפשף את איברו הקשה.
"זה עינוי." הוא אמר לתוך שפתיי, ושלחתי את ידי לאיברו מוחצת אותו בעדינות בין אצבעותי. "זה עינוי גדול יותר." אמר ג'ונגקוק וזרק את ראשו אחורנית שחזרתי על הפעולה הזו, "רעה שכמותך." אמר ואחז בישבני, פלטתי גניחה מפי מהמגע החם של אצבעותיו על עורי. "תוריד אותם." אמרתי ושלחתי את ידי אל צווארו והתרוממתי טיפה מגופו כדי שיצליח להוריד את תחתוניו. "כרצונך." הוא אמר והחל למצוץ את שפתיי בזמן שמוריד מגופו את הבוקסר שלו. "אה~" גנחתי כשהרגשתי איך איברו קרוב לאיברי, מרגישה את הדם זורם בקצב הפוך מרוב בלבול חושים. הוא השכיב אותי על המיטה והמשיך לנשק את שפתיי, ירד לצווארי ואז לחזה שלי, מצץ את פטמותיי בהנאה, וביד אחת מחץ את החזה השני שלי.
"ג'ונגקוק, אני אוהבת אותך." אמרתי והוא התנתק מגופי בפתאומיות מסתכל לתוך עיניי, "אני אוהב אותך כמו שבחיים לא אהבתי." הוא אמר ונישק את שפתיי באהבה ובאותה שנייה חדר לתוכי. "אה~" פלטתי מפי, איברו היה גדול ועבה, זה הרגיש כל כך טוב, אחזתי בגבו כשהוא הכניס את איברו אליי והוציא, גנחתי בשקט, קולו המתנשף הדליק את גופי יותר ויותר, הצליל הזה שיוצא מפיו בגללי שימח אותי. הוא הוציא והכניס את איברו אליי, בצורה חלקה ומהירה, זזנו בתיאום מושלם.
"בואי." הוא אמר לי ומשך אותי אליו לישיבה כשגופי נמחץ על גופו, "תהיי מעלי." ביקש. "אני מתביישת." עניתי. "אני רוצה לראות אותך." אמר ונשק לשפתיי, לא הצלחתי לסרב, הוא הסתובב על גבו ואני מעליו, הנחתי את ידיי על החזה שלו והמשכנו לזוז במהירות, הוא קיפל את רגליו טיפה וזה גרם לאיברו להיכנס עמוק יותר לתוכי, שחררתי גניחה שלא חשבתי שהייתה בי.
"אל תעצרי את עצמך." הוא אמר "אני רוצה לשמוע אותך." הוסיף וקולי נשמע בבית, "עוד, עוד, עוד." גנחתי כשזזתי קדימה ואחורה עליו, "אין בעיה, יפה שלי." הוא אמר בגניחה וסיבב אותנו ככה שהוא מעליי עכשיו, מפסק את רגליי וחודר אלי בעוצמה, "פאק." גנחתי שהוא נגע בנקודה הרגישה שלי, " הנה היא, מצאתי." הוא אמר בהתלהבות. מגביר את הקצב ונוגע שוב ושוב בנקודה הרגישה שלי, "ק..קוקי, אני קרובה. " אמרתי "ג..גם אני." הוא גנח בעוצמה ושיחרר את הנוזל שלו בגופי, ואני גמרתי מיד אחריו, הוא נפל על גופי, מתנשף במהירות.
"לא שמנו קונדום!" הוא אמר פתאום , "טוב, היית צריך לחשוב על זה קודם." עניתי לו. "זה אומר שיהיה לנו בייביקוק?" אמר בהתלהבות, יצא מגופי ונשכב לידי מושך אותי אליו. "נראה לך? אני עם גלולות, רק תגידי לי שאין לך מחלות?" אמרתי והרמתי את ראשי אליו, "אני חולה אהבה והמחלה נקראת דאנבי, ככה שמצטער, לא יכול להגיד שאין לי מחלות." הוא אמר וצחקק מרוצה מהאמירה הזו. "יואו אתה יותר קיטשי משציפיתי." אמרתי ונישקתי את שפתיו בחום. "את הסקס הכי טוב שהיה לי." הוא אמר פתאום. "ואתה שלי." עניתי מבויישת. "אני אוהב אותך." אמר וחיבק אותי אליו קרוב יותר, "גם אני אוהבת אותך, ג'ון ג'ונגקוק." ונפלנו לשינה עמוקה.
בבוקר התעוררתי והוא לא היה במיטה, "גונגקוק?" קראתי. "אני כאן, בייבי." הוא אמר בקול מהמטבח. "מה אתה עושה?" אמרתי כשאני לבושה עם הפוך שלי. "תחזרי למיטה, לראשונה בחיי הכנתי ארוחת בוקר למישהי ובא לי להגיש לך אותה במיטה." הוא ענה בזמן שמזג מיץ תפוזים לכוס והניח אותה על מגש. "הו~ בייבי שלי." אמרתי והתקרבתי אליו מחבקת אותו מאחורה ומנשקת את גבו העירום. "נו, תחזרי למיטה." הוא אמר שוב, אבל אז הסתובב ונשק לשפתיי, "בוקר טוב אהובה שלי, עכשיו למיטה." אמר, סיבב את גופי ונתן לי מכה עדינה בטוסיק.
קפצתי על המיטה מאושר, מחכה שהוא יבוא אליי, כשצליל הודעה נשמע מהטלפון שלו, לקחתי את הטלפון מיד ומבלי לחשוב פעמיים נכנסתי להודעה. "אני מתגעגעת אליך, אני לא מפסיקה לחשוב עליך." קראתי, מי זאת? מה היא רוצה מהחבר שלי? לבי נצבט טיפה, ממשיכה לדפדף בהודעות. "בייבי, אני בדרך אליך, אל תרדמי." הוא כתב לה, לפני חודש. "אני אוהב אותך, בבקשה תתקשרי אליי כשתוכלי." ממשיכה לדפדף ורואה תמונה שלהם, "1000 ימים ביחד, אוהב אותך." אה~ זאת האקסית.
ג'ונגקוק נכנס לחדר עם מגש ועליו 2 כוסות קפה, 2 כוסות מיץ תפוזים, 2 צלחות עם חביתה וירקות, וצלחת עם צנימים מלחם קל. "בוקר טוב, בייבי שלי." הוא אמר בחיוך. "אין לך כינויים אחרים חוץ מבייבי?" שאלתי בעצבים והנחתי את הטלפון שלו על המיטה. "אני לא רעבה." אמרתי בעצבים קמתי מהמיטה לכיוון הארון והתחלתי להתלבש. "מה?" הוא אמר מופתע, לא מבין את התגובה שלי פתאום, "יש לך הודעה." אמרתי והלכתי לכיוון המקלחת. נועלת על עצמי ומתיישבת על האסלה הסגורה. "בייבי.." הוא אמר ודפק על דלת המקלחת, "אל תקרא לי ככה!" אמרתי מעבר לדלת ויצאתי מהמקלחת, למה אני צריכה לנעול את עצמי בבית שלי, חשבתי לעצמי וצעדתי לסלון. מתיישבת על הספה ופותחת את הטלויזיה. "מה קרה?" הוא שאל בזמן שהוא התיישב לצידי. "כלום." אמרתי ודיפדפתי בערוצי הטלויזיה בעצבים. בעיקרון על מה אני כועסת? על הודעות שהוא פעם שלח לה? מפגרת שכמותי! אבל למה הוא נתן לנו את אותו הכינוי? מעצבן! "אמרתי לך שיש לך הודעה, לך תענה להודעה." מנסה לרמוז לו. הוא הלך לחדר וחזר אליי עם הטלפון ביד. "את מקנאה?" הוא התיישב מולי וסיבב אותי אליו. "לא." אמרתי ושפתיי התכווצו מבלי שארצה בכך והוא פרץ בצחוק. "זה מצחיק אותך?" אמרתי בעצבים.
הוא משך אותי אליו, הצמיד את פניו אליי, "מאוד." אמר ונישק את שפתיי וצילם אותנו. "יא~" אמרתי ודחפתי אותו קצת ממני. "אני אוהב אותך." אמר וכתב הודעה. "מצטער, אני מאוהב." אמר ושלח לה בחזרה והוסיף את התמונה שלנו מתנשקים. "ג'ונגקוק אתה משוגע? אם היא תפרסם את זה?" אמרתי בדאגה. "שתפרסם, מותר לי לצאת עם בנות עכשיו." הוסיף ומשך אותי אליו לנשיקה שוב.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...