- 28 -

825 36 27
                                    

*פרק אחרון מנקודת מבט של מינהי*
מנהי שלי מקווה שאהבת את הפרקים ❤ 😉

"אוקי תתחילו קודם" אמרתי לדאנבי וג'ונגקוק, דאנבי זרקה ראשונה הפילה 9 אני זרקתי שנייה הפלתי גם 9, ג'ונגקוק עשה סטרייק וג'ימין הפיל 9. ככה המשכנו לשחק היה כיף לראות איך ג'ונגקוק מתאמץ לנצח וג'ימין מתאמץ להפסיד, זריקה אחרונה, התוצאה של דאנבי וג'ונגקוק ביחד הייתה 230 ושלי ושל ג'ימין 210 מה שאומר שהכל פתוח. ג'ונגקוק זרק, סטרייק, עוד זריקה, עוד סטרייק, ג'ימין חייך לעברם, "בייבי כנראה שכן ניהיה ביחד היום" הוא אמר וקרץ לעברי.

ג'ימין עשה סטרייק אחד ובזריקה השנייה לא הפיל כלום. הקבוצה של ג'ונגקוק ודאנבי ניצחה, "אוקי אז דאבל דייט?" אמרתי בעקבות התוצאה, שהייתה די צפוייה מראש. "לאן הולכים?" שאלו דאנבי וג'ונגקוק. "לשתות" ענינו אני וג'ימין ביחד וצחקנו. ג'ימין נהג ואני ישבתי לידו, מאחורה ישבו ג'ונגקוק ודאנבי, הם היו שקטים, הסתכלתי עליהם מהמראה דאנבי הייתה קצת מרוחקת וג'ונגקוק הסתכל עליה. "ג'ונגקוק נכון דאנבי לבושה יפה היום?" אמרתי והיא קפצה במקום "כן, יותר מידי" אמר ושלח את ידו אל ידה ואחז בה. "גם את לבושה יפה היום" אמר ג'ימין ושלח את ידו לרגלי, מלטף אותה ועולה מעלה, "אנחנו כאן" אמר ג'ונגקוק ועצרתי את ידו של ג'ימין מלהגיע לאן שרצתה. "עזוב אותם" אמרה דאנבי "תתעלם" היא אמרה שוב "או שתלמד מהחבר שלך" אמרתי בתגובה והשניים מאחורה הסמיקו ממש.

הגענו לפאב שלנו ג'ונתן חיבק את דאנבי לפני שהגיע אלי וג'ונגקוק עשה פרצוף, ג'ונגקוק לא זוכר את הפעם הקודמת שלנו כאן, "התגעגעתי אליך" אמרה דאנבי לג'ונתן וג'ונגקוק הלך לשבת בשולחן ליד ג'ימין בעצבים. "אופה~" קראתי בקול וחיבקתי אותו גם אני, צעדנו שלושתנו מחובקים ומצחקקים ביחד לשולחן שלנו. ג'ימין לא התרגש כי הוא ידע שג'ונתן לא בקטע של בנות אבל ג'ונגקוק לא זכר את הפגישה הקודמת שלהם, "תקראו לי אם אתן צריכות עוד משהו" אמר ג'ונתן אחרי שלקח את ההזמנה שלנו, "אין בעיה אופה תודה" אמרה דאנבי וחייכה לעברו.

"ג'ונגקוק הכל בסדר?" שאלתי כשראיתי את המבט העצבני שלו, זה הצחיק אותי, רציתי להתגרות בו עוד קצת, שיעשה כבר משהו, היה לו אומץ רק כשהיינו לבד, מול אנשים הוא נרתע, אז החלטתי לשים לזה סוף, ג'ונגקוק לא הגיב לדברי, "דאנבי את באה לרקוד, ראיתי מישהו שם ששם עליך עין" אמרתי "מה? מי?" היא שאלה כשהבינה מה אני מנסה לעשות, "ההוא ששם עם החולצה הלבנה" אמרתי ובפוקס הבחור הסתכל עלינו, תיזמון מושלם, רגע אולי הוא באמת שם עליה עין, דאנבי צחקה, היא קלטה את התזמון ומישום מה הוא חייך לעברה גם.

"בואי" אמרתי ומשכתי אותה לרחבת הריקודים, התחלנו לרקוד הבחור ההוא שלח הרבה מבטים לעבר החברה שלי, התלהבתי מיזה, "בא לך לגרום לג'ונגקוק לקנא קצת?" שאלתי אותה, "אני רוצה שהוא יעשה משהו כאילו הוא רק החזיק לי את היד באוטו וזה גם רק אחרי מה שאת אמרת לו, כאילו לנשק אותי ככה סתם זה בסדר ? להגיד לי שאני שלו זה בסדר? אבל לא לעשות עם זה כלום, אני רוצה שהוא יקנא כל כך שזה יגרום לו להגיב" היא אמרה לי בעצבים ואני צחקתי מהתגובה שלה, מכירה אותה יותר מידי טוב, "אוקי אז הבחור עם הלבן באמת בקטע שלך, פשוט תעשי לו עיניים ותרקדי איתו" אמרתי לה ובדיוק הוא התקרב אליה מאחורה, הציג את עצמו בפניינו, "נעים מאוד אני ג'יסו" הוא אמר כשבדיוק השתייה הגיעה לשולחן שלנו, אז הצעתי לו לבוא לשולחן שלנו, כמובן שהוא לא סירב, הוא היה בקטע של דאנבי.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now