- 27 -

572 42 13
                                    

הנהתי לדבריו והמשכתי לחפש בגדים, להוסוק שמתי מכנס שחור, חולצה לבנה וג'קט עם נצנצים עליו, כמעט כמו של ג'ימין, ככה המשכתי בתלבושות של שאר הבנים, כשהגעתי לנאמג'ון הוא בדיוק נכנס לחדר הלבשה, "נאמג'וני בוא רגע אני רוצה למדוד לך את החולצה הזו" אמרתי לו והוא נעמד למולי תוך מספר שניות, תוריד רגע את הג'קט הזה שלך אמרתי ופתחתי את הריצ'רץ' שלו, הוא נתן לי להוריד לו את זה בעצמי, "לפחות תתגמד קצת, אומנם אני לא נמוכה לידך אבל עדיין" אמרתי וצחקקתי כשהו התגרה בי יותר ונעמד על קצות האצבעות שלו, "יא~" אמרתי לו והפעלתי על הכתפיים שלו כוח כדי להוריד אותו מהגובה, הוא צחק והגומות המהפנטות שלו נחשפו.

"בבקשה" אמרתי וכאילו מילת הקסם הזו המיסה את ליבו, בשניות הוא חזר לגובהו הרגיל ואפילו טיפה פחות כדי להקל עלי. "תודה" אמרתי ושלחתי לעברו חיוך. החולצה הייתה קצת גדולה עליו אז לקחתי לו מידות כדי להציר לו אותה, כשהגעתי לחלק הקידמי הרגשתי את הנשימות שלו על האוזן שלי, "מגיע לכם מזל טוב" הוא לחש לי באוזן, ואני קפאתי במקום. "ג'ימיני מספר לנו הכל את יודעת" הוא אמר לי ואני הנהנתי "אני יודעת" אמרתי, ג'ימין היה מתייעץ עם הבנים על כל צעד שלו, ככה ידעתי שהוא בקטע שלי, בזכות ג'ין.

"את תיהיה מהממת בשימלת כלה" הוא הוסיף, הרמתי את מבטי אליו כדי להודות לו איך הפנים שלו היו כל כך קרובות לשלי ששחכתי מה רציתי להגיד ופשוט הסתכלתי לתוך עיניו. "נאמג'ון" אמרתי בזמן שהוא בחן את פני, "ג'ימיני שלנו זכה" הוא הוסיף והעביר את שיערי מאחורי אוזני, "תודה" אמרתי והתרחקתי מימנו. " תזהרי" הוא אמר בבהלה ומשך אותי אליו שנייה לפני שנפלתי על המכונת תפירה, "תראי לאן את הולכת" אמר כשאחז בי קרוב אליו. "ת..תודה, שוב" אמרתי לו והרגשתי ממש מובכת מהקירבה הזו אליו.

"בגלל שאתם מתחתנים, אני מרשה לעצמי להגיד לך את זה עכשיו" הוא אמר בזמן שהמשיך להחזיק בי, "הייתי דלוק עליך עוד מהפעם הראשונה שראיתי אותך" הוא אמר ושיחרר מגופי את האחיזה. "שאלתי את ג'ין עליך כי ראיתי שאתם מכירים עוד קודם, אבל כשהוא סיפר לי שאת בקטע של ג'ימין התרחקתי" הוא המשיך, "בפעם הראשונה שהגעת לדירה שלנו כחברה שלו רציתי לברוח משם, אבל ידעתי כמה זה חשוב לג'ימיני שאהיה שם" הוא אמר "אני מצטער שאני מפיל את זה עליך עכשיו אבל רק ככה אני אצליח להמשיך הלאה, אני לא מצטער לרגע שלא נלחמתי עליך כי את וג'ימין הזוג הכי יפה שראיתי ואתם גורמים אחד לשני כל כך הרבה אושר שרק מלראות אותכם ביחד אני מאושר." הוא אמר ודמעות החלו לרדת מעיניו. "נאמג'ון" אמרתי והתקרבתי לחבק אותו. "אתה בן אדם מדהים, תודה רבה לך על המילים האלו" אמרתי לו והידקתי את החיבוק שלי בו.

"עכשיו בוא נסדר אותך" אמרתי כשהשתחררתי מהחיבוק שלנו. ניגבתי את דמעותיו והמשכתי לסדר את החולצה שלו, מסמנת עוד קצת אזורים מקדימה וקצת בידיים כדי שהחולצה תישב עליו טוב ושולחת אותו לדרכו. "נונה" שמעתי קול מוכר, ג'ונגקוק, "ג'ונגקוק" אמרתי בתגובה וחייכתי לעברו."איזה כיף שאת עובדת איתנו" הוא אמר וחיבק אותי "מישהו כאן במצב רוח טוב" אמרתי כשהוא הפגין כלפי אהבה, מה שלא קורה, "יום האהבה היום ואני גונב לך את החבר בערב אז אני צריך לפצות אותך" הוא ענה והביא לי עוד חיבוק, "זה בסדר אני אהיה עם החברה הטובה שלי היום נחגוג את העבודה החדשה שלנו" הוספתי מתגרה בו.

"לאן אתן הולכות?" הוא שאל והתנתק מגופי, "לפאב נשב נשתה קצת" אמרתי בקול נינוח, יודעת שהוא מתחיל לקנא רק מהשאלה הקודמת,  "רק שתיכן?" שאל שוב "כן כמובן אתה לוקח את החבר שלי" אמרתי וחייכתי לעצמי, "בואי נתחלף, אני אקח את החברה שלך ואת תקחי את החבר שלי" הוא אמר ברצינות "נשמע מפתה ממש אבל כבר קבעתי איתה וידיד שלנו שמר לנו מקום" אמרתי לו, בכוונה הזכרתי ידיד. "איזה ידיד?" הוא אמר והתחיל לשחק עם הלשון שלו בתוך הפה, סימן שהוא מקנא. "ג'ונתן אתה לא מכיר" אמרתי במהירות. "ג'ונגקוק אם אתה כבר כאן בא לך למדוד משהו" אמרתי והבאתי לו למדוד את הג'קט האדום.

בדיוק דאנבי נכנסה לחדר הלבשה, "מינהי את כאן?" היא קרא "כן אני כאן, בואי" אמרתי בזמן ששלחתי את ג'ונגקוק להחליף בגדים. "תמדוד את הג'קט ואת החולצה הלבנה שלך אני רוצה לראות איך הם יושבים עליך" אמרתי בזמן שהוא נכנס לתא הלבשה. כשהוא יצא דאנבי הסתכלה עליו במבט מאוהב, היא אהבה שהוא לובש אדום, "ג'קט מהמם" היא אמרה לי, "שתדעי שהמלבישה הקודמת לא רצתה להשתמש בהם, מזל שאת כאן" אמרתי והסתכלי על ג'ונגקוק. "קוקי יפה לך אדום" היא אמר לעברו וחייכה אליו. "יפה לי הכל" הוא אמר וגרם לשניינו לצחוק.

"דאנבי מתי את מסיימת היום את זוכרת שב10 יוצאים" אמרתי לה שהסתכלתי על השעון שהראה כבר 8 בערב, הזמן עבר ממש מהר, "אני סיימתי בגלל זה באתי לכאן" היא ענתה, "מעולה ג'ונגקוק הוא האחרון שלי היום" אמרתי לה. "זהו תוריד הכל בסדר" אמרתי לעברו כששמתי לב שהוא מקשיב לנו יותר מידי, "לאן יוצאים?" שאלה דאנבי "לפאב של ג'ונתן, הוא שמר לנו מקומות" הוספתי ולא נתתי לה עוד פרטים, "יש התגעגעתי אליו" היא אמרה, מה שגרם לג'ונגקוק לשחק שוב עם לשונו. "אני יכול ללכת נכון?" אמר בעצבים והתקדם לעבר דאנבי, "את שלי!" הוא אמר ונישק אותה מבלי לחשוב פעמיים אפילו. "נונה בלי בנים היום" הוא אמר לי, נישק את דאנבי שוב ויצא מהחדר.

"את יודעת שהוא ניפרד מהמפגרת הזאת" אמרתי לעבר דאנבי שהייתה מובכת ממה שקרה עכשיו, "כן אני יודעת כולם דיברו על זה היום וצחקו עליה כמה פתטית היא יצאה" היא אמרה לי וחייכה קלות. "זה אומר שאתם ביחד?" שאלתי אותה "אני לא יודעת אני צריכה לדבר איתו על זה." היא אמרה ושיחקה עם האצבעות שלה טיפה. "לדעתי אתם ביחד אם הוא עשה כזה דבר" אמרתי וחייכתי לעברה. "הולכים לשתות היום חברה~" צעקתי לעברה בהתלהבות.

הגענו לדירה והתחלנו להתארגן, דאנבי לבשה חצאית שחורה עם סריג אדום ומגף שחור אני לבשתי שימלת סריג שחורה ומגף שחור. "מוכנה?" שאלתי אותה "כן" היא אמרה וירדנו למטה לתפוס מונית. אמרתי לנהג את הכתובת "רגע זה לא הכתובת של פרוסט" אמרה דאנבי כששמעה את הכתובת "נכון שינוי בתוכניות" אמרתי לה וחייכתי. "מה את מתכננת?" היא שאלה לחוצה. "אני, כלום אנחנו רק הולכות לשחק באולינג קודם" עניתי לה בתמימות. "אה סבבה" היא ענתה, כשהגענו לבאולינג גם ג'ימין וג'ונגקוק היו שם. "אה אתם גם כאן" אמרה דאנבי "איזה צירוף מקרים" היא אמרה והסתכלה עלי. ג'ונגקוק בהה בדאנבי. "ג'ונגקוק הכל טוב?" שאלתי כששמתי לב לכך, "כן" הוא אמר וחייך לעבר דאנבי. "אם אתם גם כאן בא לכם התערבות קטנה" אמרתי לעבר הבנים. "זורם" ענה ג'ימין.

"נתחלק לזוגות, ג'ונגקוק ודאנבי אני וג'ימין, אם אני וג'ימין מפסידים אנחנו יוצאים לדאבל דייט, אם אני וג'ימין מנצחים אני ודאנבי נמשיך בתוכניות שלנו כרגיל, מה דעתכם?" שאלתי אותם, "מקובל" ענה ג'ונגקוק במהירות. "אני רוצה להיות עם האישה שלי ביום האהבה" אמר ג'ונגקוק. "אז פשוט היית צריך להציע לי לפני מינהי" אמרה דאנבי לעברו, והוא לקח אותה אליו ונישק ברוך, "או~אתם כל כך חמודים" אמרנו ביחד אני וג'ימין.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now