- 12 -

945 38 22
                                    

"למה אתה כל כך סקסי כשאתה רטוב?" אמרתי שידיו אוחזות בגופי, נצמדתי אליו יותר מרגישה איך איברו חודר עמוק יותר לתוכי. "גאד~ ג'ונגקוק, אני כל כך רוצה אותך." אמרתי והסתכלתי על פניו המחוייכות מהסיטואציה שנכנסנו אליה. הוא שלח את ידיו לישבני והצמיד את פלג גופי התחתון אליו, אם חשבתי שמקודם הוא חדר עמוק עכשיו זה היה השיא. גנחתי בעוצמה מהתחושה הזו. "נעים לך?" הוא שאל "כ..כ..כן" אמרתי בקושי, מרגישה את הזרמים העוברים בגופי מהמעשה הזה שלו.

הוא הצמיד אותי לקיר, והחל להזיז את גופו קדימה ואחורה במהירות, המים זולגים על גופנו ואיברו של ג'ונגקוק חודר אליי בעוצמה, גנחתי ללא הפסקה וכך גם הוא. ג'ונגקוק הוריד אותי על רגליי וסיבב את גופי, כך שגבי מופנה אליו עכשיו, הוא כיפף את גופי מעט וחדר אליי מאחורה, הרגשתי איך רגליי רועדות מהחדירה החלקה הזו. "אני אוהב את זה, תמיד רציתי לנסות את זה." הוא התוודה. "הגשמת פנטזיה?" שאלתי ולבי הלם בעוצמה. "כן, הכל, גם במקלחת, גם התנוחה הזו, גם זה מצליח וזה נעים. ממש הגשמת פנטזיה!" אמר וגנח תוך כדי. "גם שלי, המקלחת." התוודתי.

"אני אוהב אותך." אמר פתאום וחדר עמוק, "אה~" גנחתי בקול מהתנועה הפתאומית שלו. "אני אוהב לשמוע אותך גונחת." אמר ושלח את ידו לשדיי ומחץ אותם בין ידיו. "היתרון בתנוחה הזו, אני יכול לגעת בך גם תוך כדי." אמר שירד לכיוון בטני והמשיך לאיברי. "ג'ונגקוק, רגע ר..ר..רגע." אמרתי אבל הוא כבר מחץ את השד השמאלי שלי וגרם לי לגנוח יותר. "אתה...ר...ר" באתי להגיד אבל הוא מחץ את השד שלי שוב, ופלטתי גניחה מרוב העונג, הידיים שלו המשיכו לטייל על גופי בזמן שהוא חודר אליי.

"ג'ונגקוק!" גנחתי את שמו בזמן שהוא נגע בנקודה הרגישה שלי, "א..אני." מנסה להגיד אבל לא מצליחה, רגליי רעדו מהמעשים שלו, זה הרגיש כל כך נכון וכל כך נעים. "אני גם." הוא אמר. "נוני שלי." קרא ושיחרר את הנוזל שלו בתוכי ואני מיד אחריו הגעתי לאורגזמה שלי, הוא אחז בי חזק כשהרגיש שרגליי רועדות מכל האקט. התנשפתי במהירות, מנסה לעכל את כל מה שהיה כאן, שניינו היינו בשקט, אני לא יודעת אם זה בגלל שזה היה טוב מדי או פשוט כי זה פשוט היה.

"את שקטה." הוא שבר את הדממה. "נהנת?" הוא שאל, כנראה הוא מרגיש כמוני. הסתובבתי אליו הסתכלתי לתוך עיניו , "אמרתי לך שאתה הסקס הכי טוב שהיה לי, נכון? אז עכשיו היה פשוט וואו." אמרתי והשפלתי את מבטי, 'איך את אומרת לו כזה דבר' חשבתי לעצמי וג'ונגקוק אחז בפניי והרים את ראשי אליו, "את היית וואו, כל כולך וואו אחד גדול!" אמר ונישק את שפתיי בעדינות. "ג'ונגקוק.." קראתי בשמו "קוקי." אמרתי. "בוא נצא לדייט." ביקשתי ועיניו זרחו מהבקשה שלי. "מחר, בשעה 8 אני בא לאסוף אותך, תיהיי מוכנה, ובבקשה בלי שמלה אדומה!" אמר ונישק את שפתיי שוב.

"סגור." אמרתי וצחקתי שדיבר על השמלה האדומה, "עכשיו, בוא נצא מכאן." אמרתי והוא הצמיד את גופי אליו, "אין בעיה." הוא אמר והרים אותי אליו, ישבני הפליק על בטנו ושניינו צחקנו ביחד. "משוגע אחד." אמרתי בזמן שצחקתי.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now