ג'ימין התעורר לפני, ונשאר לצידי, בדרך כלל בדירה שלי כשהוא מתעורר לפני הוא נכנס למקלחת, מכין לנו שוקו ולפעמים גם ארוחת בוקר נחמדה, לפעמים. הפעם לא, הרגשתי את הידיים שלו מלטפות לי את השיער והגוף שלו נצמד אלי יותר, מרגישה את הזיקפת בוקר שלו. הוא נשם אותי עמוק אליו, "אולי תתעוררי כבר" לחש לתוך שיערי. "את צריכה להתקלח" הוסיף, הזיז את שיערי מצווארי ושלח נשיקות קטנות לשם.
"אני קמה" אמרתי בקול ישנוני טיפה, מתענגת על המגע שלו על גופי. פתחתי את עיניי והסתובבתי לעברו, "בוקר טוב ג'ימיני שלי" אמרתי ונישקתי את שפתיו, הוא אחז במותני צמוד אליו. "בוקר טוב אהבה שלי" הוא אמר וחזר לנשק את שפתי, שלחתי את ידי לשיערו ושיחקתי בו בזמן שהוא החדיר את לשונו לפי. "יאללה קומי להתקלח" הוא אמר והפליק לי על הטוסיק, פלטתי צעקה קלה, לא ציפיתי לזה. "אני קמה, אני קמה" אמרתי ותפסתי בישבנו והצמדתי את גופו אלי.
"עכשיו את ממש לא הולכת, גברת" אמר ועלה מעלי, "נראה לך שאת מצמידה אותי אליך ככה ואז הולכת?!" אמר ושפשף את איברו הזקוף על איברי, "את יודעת מה, יש לי רעיון טוב יותר" אמר חייך אלי בשובבות והתרומם מעלי. "מה? מה עובר לך בראש פארק ג'ימין?" אמרתי והתרוממתי לישיבה אחרי שקם מימני. "אנחנו הולכים למקלחת" אמר וזרק לעברי חלוק. "אין מצב !" אמרתי לו בהחלטיות. "ההורים שלך, אח שלך, הם בבית השתגעת ! " אמרתי ונשארתי במיטה. "אחי הלך לעבודה, השעה כבר 10 בבוקר, וההורים שלי, שנייה אני בודק משהו, בדרך כלל בשעה כזו הם הולכים למועדון הכושר שלהם" אמר פתח את דלת החדר שלו וקרא בקול "אמא~, אבא~" וחיכה לתגובה כך עשה לפחות עוד 3 פעמים אך ללא מענה. "מקלחת?" אמר שוב כשעמד בכניסה לחדר וסגר על עצמו את החלוק שלו.
לבשתי על עצמי את החלוק והתקדמתי לעברו, "מקלחת" אמרתי וחייכתי לעברו, הוא משך אותי אליו ונישק את שפתי בחום. "כמה שאני מכור אליך" הוא אמר וחזר לנשק אותי, אני רק חייכתי למילים שאמר והצמדתי אותו קרוב יותר אלי. הוא התנתק משפתיי אחז בידי והוביל אותנו למקלחת. ג'ימין פתח את ברז המקלחת וסידר את המים, לא חמים מידי ולא קרים מידי, האדים החלו להצטבר במקלחת, הורדתי את החלוק מעלי וצעדתי לעבר הדוש. הוא רק הסתכל עלי, "אתה לא בא?" שאלתי כשקלטתי שהוא רק עומד מולי, "אני רוצה אבל את כל כך יפה, הטיפות מים שזולגות על הגוף שלך, כל כך יפה" הוא אמר ובחן את גופי, הלחיים שלי בערו מהמילים שלו.
סובבתי את גבי אליו ונתתי למים לרדת על שיערי ועל ישבני. "גאד" אמר ג'ימין כשלא הצליח להחזיק את עצמו יותר וניצמד אלי מאחורה. הרגשתי את איברו הזקוף נוגע בישבני, הוא הזיז את שיערי והחל לנשק את את צווארי, שולח את ידיו לשדיי ומוחץ אותם, תפסתי את איברו והתחלתי לשפשף אותו לאט לאט, גורמת לו להתנשף במהירות, הגברתי את קצב השפשפוף והוא התחיל לגנוח בקול. חייכתי לעצמי, אני אוהבת את הקול הזה שלו. ג'ימין הרפה יד אחת מהחזה שלי והחל לרדת לכיוון הבטן שלי, מלטף את גופי בצורה ממכרת כל כך, הוא המשיך לרדת עם אצבעותיו לכיוון איברי ונעצר עליו. פלטתי גניחה שלא חשבתי שהחזקתי.
"להמשיך?" שאל בקול מתגרה "כ..כ..כן" אמרתי בקול מתחנן והגברתי את קצב השפשפוף שלי על איברו, הוא שלח את אצבועותיו לאיברי, והחל לשחק בו, "פאק" אמרתי מהמגע שלו, "נעים לך?" שאל בקול מתנשף, "כן" עניתי ללא היסוס. הוא החדיר לתוכי אצבע אחת, מכניס ומוציא, ראשי נזרק אחורה מהמעשים שלו, "ג'ימין" גנחתי והוא סובב אותי אליו במהירות, הרים אותי אליו והצמיד אותי לקיר, "את כל כך סקסית ככה" הוא אמר ולקח את שפתי לנשיקה אגרסיבית, נושך את השפה התחתונה שלי. "איך ככה?" שאלתי מתגרה והחזרתי לו נשיכה בשפתיים העבות שלו. "רטובה, וחרמנית" הוא ענה והחדיר אלי את איברו שהספיק להתקשות מכל המעשים שלנו.
בתנועות מהירות וחדות הוא החדיר את איברו אלי והוציא, מחדיר ומוציא גורם לי לגנוח מעונג ללא הפסקה, מרגישה איך הגוף שלו מגיב לכל חדירה כזו, הלב שלי דפק במהירות, אחזתי בצווארו והצמדתי אותו אלי, "עוד..עוד..עוד" גנחתי לתוך אוזנו בזמן שהוא גרם לגופי להצטמרר מהחדירות החזקות שלו, הרגשתי איך אני קרובה אבל לא הצלחתי לדבר כלל, האיבר שלו פגע כל מקום רגיש שלי, שוב ושוב. "אני גומר" הוא אמר ושיחרר את הנוזל שלו בתוכי, אני הגעתי לארוגזמה שלי ביחד איתו. הוא נשאר בתוכי עוד כמה דקות, שניינו מתנשפים במהירות, זה היה חזק ומהיר. ג'ימין הרים את מבטו אלי, השיער שלו היה על העיניים שלו, רטוב כולו, מזיזה אותו בעדינות כדי לחשוף את הפנים של הגבר שאני כל כך אוהבת. מביטה עמוק לתוך עיניו. "אני אוהבת אותך פארק ג'ימין" אמרתי ונישקתי את שפתיו.
הוא הוריד אותי "אני אוהב אותך פארק מינהי" הוא אמר וחייך לעברי, "אני לא פא.." באתי להגיד והוא ירד על ברכיו ולקח את ידי בידו. "ג'ימין?" אמרתי בהלם. "הטבעת בחדר, אבל הסיטואציה מושלמת לזה, אז, יפה שלי, אהובה שלי, מינהי שלי, הייתי מאוהב פעם אבל לא ככה, את מיוחדת, את המיוחדת שלי, ואני רוצה להיות איתך כל חיי, להקים איתך משפחה, לעשות לך ילדים, לקרוא לך אישתי, להתעורר לצידך כל בוקר וללכת לישון לצידך כל לילה, אני רוצה להזדקן איתך אני פשוט רוצה להיות איתך כל חיי. אז מינהי שלי, התנשאי לי?" אמר והסתכל לתוך עיני.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...