״בא לך לעזוב את הטלפון ולנוח״ אמר ג׳ונגקוק ומשך אותי אליו, מצמיד את שפתיו בעדינות לשפתיי, ״בא לי, אבל גם בא לי עוד דברים״ עניתי בזמן ששלחתי את ידי סביב צווארו ומתמסרת לנשיקה העדינה שלו. ״אני לא הולך לזיין אותך כשרק הרגע השתחררת מבית חולים״ הוא אמר בצורה נחרצת ואני עשיתי פרצוף, ״אבל אני רוצה״ אמרתי ועשיתי את הפרצוף הכי חמוד שיש לי, ״גם אני רוצה, אבל את חלשה, אז אני מפחד״ הוא אמר והעביר את שיערי מאחורי האוזן שלי, מניח את ידו בעדינות על הלחי שלי, ומנשק ברכות את שפתיי, שוב ושוב.
״אני אוהבת אותך, ג׳ון ג׳ונגקוק״ אמרתי בלחישה לתוך פיו, ״אני אוהב אותך, ג׳ון דאנבי״ הוא אמר וגרם לעיניי להיפתח בתדהמה, התרחקתי מימנו טיפה, מנסה להבין מה הוא אמר כרגע, ״השם משפח...״ התחלתי להגיד והוא משך אותי אליו, ״אני יודע, אבל, יש לנו ילדה בדרך..״, ״ילד״ קטעתי את דבריו והוא גילגל עיניים, ״אני רוצה שתיהיה אישתי, אני רוצה להתעורר לצידך כל בוקר, לייבש את השיער שלך אחרי מקלחת, שנתעורר ביחד מהבכי של הילדים שלנו, אני רוצה אותך כשותפה שלי לחיים, אני רוצה שתיהיה אישתי״ הוא אמר והביט לתוך עיניי שהחלו להתמלא בדמעות, לא הספקתי לענות והוא הוציא טבעת זהב לבן עדינה, משובצת יהלומים עם יהלום אחד בולט באמצע, ״מתי..״ התחלתי להגיד והדמעות לפתע זלגו על פני, ״אהובה שלי, האם תסכימי להיות האישה שלי?״ הוא אמר בקול רועד וטיפה חושש, ״כן, כן, כן, כן ושוב פעם כן״ אמרתי ונישקתי את פניו בלי סוף.
בבוקר התעוררתי לפני ג׳ונגקוק, הוא היה נראה שליו כל כך, יד אחת שלו הייתה מונחת עלי ויד שנייה מתחת לראשי, ׳אין לי לאן לברוח, אני כלואה בגבר שנמצא מולי׳ חשבתי לעצמי וחייכיתי, ״אני גם לא רוצה לברוח״ אמרתי בקול. מעבירה את אצבעותי על הריסים הארוכים של הגבר שלי, מקשיבה לנשימותיו, מתענגת על הריח הטבעי שלו, ״קוקי שלי״ לחשתי קרוב אליו, ״קו..קי שלי״ אמרתי והדגשתי את הכינוי החמוד שלו, חיוך נפרש על פניו, החיוך שחשף את הגומה הקטנה שלו, ״בוקר טוב״ אמרתי בקול עדין שגרם לו למשוך את גופי אליו קרוב, ״אממממ״ הוא מילמל בקול חמוד שגרם לי לצחוק מרוב אושר, ״מה?״ אמרתי אליו בתגובה והוא רק הצמיד את שפתיו לשפתי, ברכות.
התארגנו וצעדנו לכיוון החברה, דילגתי על הקפה כי הרופא אמר להוריד אותו כרגע אז שתיתי מים פושרים וג׳ונגקוק התפנק על הקפה שלו, ״אני סקרנית לדעת מה היה אתמול בלילה עם טאהיונג וסאנהיי״ אמרתי וקיפצתי בהתרגשות ליד ג׳ונגקוק, ״מתערב איתך שטאהיונג לא עשה כלום!״ הוא אמר בביטחון, ״דווקא נראה לי שהוא כן אזר אומץ הפעם״ עניתי בקול מתגלה ונרגש, ״לא חושב״ הוא ענה והזיז את הראש שלו טיפה לצד, התנועת גוף הזו שהוא עושה כשהוא לא בטוח ב100% במשהו, מנצלת את זה, ״שנתערב קטני?״ אמרתי ונעצרתי בצד הגבוה יותר של המדרכה, ״אפשרי״ הוא ענה ומשך אותי אליו, ״כמה שאת סקסית ככה״ הוא אמר והכניס את ידו לעורפי, משחק בשיערי ומתגרה בשפתי עם שפתייו, מתקרב אליהם אבל לא מנשק, ״אתה חשב?״ אמרתי והעברתי את לשוני על השפתיים שלי שנגעו טיפה בשפתיים של ג׳ונגקוק, הוא פלט גניחה קלה בעקבות הנגיעה הזו, ״אז על מה מתערבים?״ שאלתי ״מה שבא לך!״ הוא אמר ולקח את השפה התחתונה של פי בין שפתייו ומצץ אותה קלות, ״סגור״ לחשתי לתוך פיו בזמן שהוא לקח את שפתיי לנשיקה שגרמה לזרמים לעבור בגופי, ״אתה לא יכול לנשק אותי ככה באמצע הרחוב״ אמרתי כשהתנתקנו מהנשיקה, ״אני יכול לעשות לך עוד הרבה דברים ברחוב״ הוא ענה בצורה מתגרה ושלח את ידייו לכיסים האחוריים שבמכנסיי והצמיד את גופי אליו, ״אני מצטער שאמרתי לך לא אתמול בלילה״ הוא אמר כמעט לוחש, מעביר בגופי גלי חום, ״יא~״ צעקתי עליו והוא פרץ בצחוק.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...