- 15 -

744 42 22
                                    

נשארתי רק עם תחתונים וחזייה על המיטה, מרגישה קצת מוזר כאילו עשיתי משהו לא בסדר. "קח." אמרתי ומסרתי לו את החולצה שלו, 'תודה' הוא אמר וקיפל אותה בעדינות, ג'ונגקוק היה מסודר ונקי, אהבתי את זה בו, אבל מה הקטע? התרוממתי מהמיטה ולקחתי את השמלה שלי שהייתה על הכיסא. "תורידי אותה." הוא אמר בקול עצבני. "תגיד לי, מה עובר עליך?" הסתובבתי אליו כבר עצבנית. "הבנתי שאת הבגד שלך אתה לא רוצה שאני אלבש, אבל את הבגד שלי? מה אתה רוצה, שאני אלך עירומה? מה נסגר איתך?" אמרתי והסתובבתי בחזרה ולבשתי את השמלה שלי. "אני הולכת הביתה." אמרתי ופניתי לכיוון הדלת.

ג'ונגקוק תפס בי והצמיד אותי אליו לחיבוק. "תורידי אותה..." אמר בקול עדין יותר. "למה?" שאלתי, "אתה לא יכול להגיד לי להוריד בגדים ולא להגיד לי למה." אמרתי וחיבקתי אותו בחזרה. "א..אני אני לא רוצה שתצאי ככה." הוא ענה. "מה זה ככה?" שאלתי, לא מבינה את כוונתו. "ככה, עם שמלה כזו ושכולם יראו אותך ככה, כאילו ליציאה סבבה אבל עכשיו אנחנו בבית שלי, וכל החברים שלי כאן, והשמלה שלך צמודה ושחורה וסקסית.. והחולצה שלי לבנה וקצת שקופה ועוד יותר סקסית.. אז תורידי." הוא אמר והניח את ראשו על כתפי, חופן את פניי, שהייתי בטוחה בתוכי שהיו סמוקות.

פרצתי בצחוק. "אז היית אומר! חשבתי שעשיתי משהו לא בסדר, חשבתי שאתה לא רוצה שאלבש את הבגדים שלך!" עניתי והתרחקתי ממנו קצת, רוצה לראות את פניו. "אז מה אתה מציע לי ללבוש?" שאלתי כשאחזתי בפניו. "אני אביא לך טרלינג שלי, ואז שניסע לדירה שלך את תכיני תיק עם כמה בגדים שלך שפשוט ישארו אצלי." הוא אמר בכזו פשטות. לבי דפק במהירות מהמשפט האחרון שלו. "בגדים שלי אצלך?" חזרתי על מה שהוא אמר. "כן, ככה אני לא אוכל לתת לך להסתובב בדירה שלי בחופשיות, יש כאן 7 בנים שחיים קבוע ואת המנהלים שלנו שנמצאים כאן הרבה, אז פשוט שיהיו לך כאן בגדים." הוא סיים את דבריו. "טוב, אהוב שלי." אמרתי והתרוממתי על קצות אצבעותי כדי לנשק אותו, הוא הרים אותי אליו, כרכתי את רגלי סביב גופו, שמלתי התגלגלה למעלה. "תורידי אותה, או שאני קורע אותה ממך." אמר שהרגיש איך השמלה עלתה מעלה. "אז תוריד אותי." אמרתי לשפתיו. "לא חושב." הוא ענה והוריד מגופי את השמלה במהירות.

"ג'ונגקוק! כולם מחכים לנו!" אמרתי כשהוא הצמיד אותי לקיר ונישק את צווארי, "שיחכו." הוא ענה והמשיך לנשק אותי, פתח את החזייה שלי וירד לנשק את שדיי. "א..אבל.." אמרתי בזמן שגנחתי מעונג, שפתיו מצצו את פטמתי בצורה נעימה כל כך. "ג'ונגקוק." אמר מישהו מהצד השני של הדלת. "מה?" הוא ענה אחרי שעזב את שדיי. "אתם באים?" שאל הבחור מהצד השני. פני הפכו אדומות. "כ..כן אנחנו באים." עניתי במהירות. "כמה דקות היונג, אם אתם רוצים, תאכלו, אנחנו כבר נגיע." הוא ענה אחרי ששלח לי מבט של- נראה לך שאני עוצר עכשיו-.

"קחו ת'זמן ג'ין היונג רק שם את האורז עכשיו להתבשל." אמר הבחור. "אוקיי, תודה היונג." אמר ג'ונגקוק והוביל אותי למיטה. "לא..לא..קוקי הם בבית." אמרתי אחרי שהוא הוריד את חולצתו. "פאק, אתה אכזרי" אמרתי שהוא נשכב עליי. "אני מקווה שאת יודעת לגנוח בשקט." הוא אמר מבסוט מעצמו. "אני מקווה שאתה לא תצעק את שמי תוך כדי." עניתי בהתגרות וכרכתי את רגליי סביבו והצמדתי את איברו שהספיק להזדקף לאיברי. "לא מבטיח כלום." הוא אמר ונישק את שפתי, מחדיר את לשונו לתוכי, וחשבתי שהטעם שלו זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now