ג'ונגקוק אחז בידי והוביל אותי למקלחת. החולצה שלו היתה קצת גדולה עלי ככה שהיא נראה כמו שימלה, משום מה הוא היה מרוצה מיזה, נכנסנו למקלחת הוא סגר את המושב של האסלה והושיב אותי עליו. הוא הוציא קשת ורודה, "ג'ין" אמרתי והוא צחק, "איך ידעת?" הוא שאל מצחקק "הוא חולה על ורוד לא ראיתי דברים כאלה, שמינהי הכירה בניינו לבשתי חולצה ורודה וגם הוא וזה הפריע לו, 'שלא יחשבו שאנחנו זוג' הוא אמר לי כל אותו היום." סיפרתי בהתלהבות.
ג'ונגקוק לא הפסיק לצחוק. הוא שם לי את הקשת על השיער, "בואי נתחיל" אמר והביא שרפשף קטן והתיישב מולי עם מטליות להסרת איפור, "אתה כל כך חמוד" אמרתי וצחקקתי שהוא ניקה את האיפור מפני בעדינות. "תעצמי עיניים" אמר ועצמתי, הוא נשק לשפתי והחל לנקות את העיני, "גם את חמודה עם החולצה שלי ככה" אמר וצחקתי מעט. "יש לה את הריח שלך, אני אוהבת את זה" אמרתי וצחקתי שוב. "מישהי כאן קצת בראש ואני אוהב את זה כל כך" אמר ג'ונגקוק והחל לדגדג אותי מעט. "די" אמרתי בקול חמוד בזמן שצחקתי וזזתי, "אני אחזיר לך" אמרתי קצת בקול, "שוש~" הוא אמר ושם את ידו על פי.
"ג..ם א...ת..ה" אמרתי והוצאתי לשון אבל הוא לא הוזיז את היד כמו נאמג'ון. "ק..ו...ק..י" אמרתי שנייה לפני שהוא הוריד את ידו, מבטנו ננעלו אחד על השני הרגשתי איך אני צוללת לעמקי נשמתו. חודרת לכל חדר בליבו. הרגשתי איך הוא פותח לי את הדלת לליבו מלווה אותי פנימה וסוגר את הדלת אחריו, אין לי לאן לברוח, "אני אוהבת אותך" אמרתי לו לתוך עיניו. בחיים לא אמרתי למישהו את המילים האלו ישירות לתוך העיניים. "גם אני אוהב אותך" הוא ענה כשהוא מביט לתוך עיני מתקרב טיפה ומנשק את שפתי ברוך, מעביר את אצבעותיו על שיערי. המגע שלו היה משכר יותר מכל אלכוהול ששתיתי, יותר נעים מכל בגד שלבשתי. רציתי להרגיש אותו ככה לנצח.
ג'ונגקוק התנתק משפתי וחזר לנקות את פני בשקט. נהנתי מהמגע שלו, הוא היה עדין כל כך. "זהו, סיימתי" הוא אמר והוריד את הקשת משערי. עיניי עדיין היו עצומות מהעדינות שהפגין. "נוני שלי" הוא לחש לאוזני והרים אותי בזרועותיו. "קוקי שלי" אמרתי והצמדתי את ראשי לחזה שלו. מקשיבה לפעימות ליבו. הוא הוביל אותנו לחדר שלו הניח אותי בעדינות על המיטה. "את כל כך יפה עם החולצה הזו." הוא אמר ונשכב לידי. צמצמתי את המרווחים בינינו והתחלתי לצייר מעגלים על החזה שלו. הרגשתי איך גופי זקוק למגע שלו, הנחתי את רגלי בין רגליו. ג'ונגקוק צחקק מהמעשה שלי, "את בטוחה שאת בת 24" הוא אמר בקול משועשע ומשך אותי אליו, עכשיו אני שוכבת עליו. "אני בת 24 בוודאות" אמרתי ונישקתי את שפתיו "אבל עם אופי של בת 3" הוא המשיך אותי ואחז בפני ונישק בעדינות, אני מאוהבת.
שלחתי את ידי מתחת לחולצתו. מלטפת בעדינות את צידי גופו, ירדתי מגופו ורק ראשי נשאר על הזרוע שלו, "לילה טוב אהובי שלי" אמרתי לו בזמן שהרגשתי איך עיניי נעצמות. מגע ידיו החם הורגש על גופי בזמן שעיני הפכו כבדות יותר ויותר. "לילה טוב אהובה שלי" הוא אמר בחזרה ואימץ אותי אליו קרוב יותר. הבוקר הגיע, ג'ונגקוק ישן בצורה מתוקה כל כך, הריסים הארוכים שלו בלטו בצורה מלאכית כשעיניו היו סגורות, השפתיים שלו בגוון ורדרד עדין, פתוחות מעט, מרגישה את קצב נשימותיו, הייתי בין זרועותיו חום גופו היה כל כך נעים, עצמתי חזרה את עיני לא רוצה לקום מהמיטה איתו אף פעם.
"בוקר טוב" אמר בחור שאני עדיין לא מכירה, פקחתי את עיניי באיטיות, "בוקר טוב" השבתי, ג'ונגקוק ישן. "את רוצה ארוחת בוקר?" שאל הבחור החמוד, "ג'ין היונג בישל." הוא אמר ושלח חיוך רחב לעברי. "כן אנחנו כמה דקות מגיעים" אמרתי והתרוממתי מהמיטה. הבחור בחן את גופי בקפידה. החולצה של ג'ונגקוק לא קצרה עלי אז למה הוא בוחן אותי ככה? "משהו לא בסדר?" שאלתי, "זאת חולצה של ג'ונגקוק נכון?" הוא שאל פתאום, "נכון" עניתי. "ואו!" הוא אמר בשנית, "למה ואו?" שאלתי, מה יש לבחור המוזר הזה, "ג'ונגקוק לא אוהב להשאיל את הבגדים שלו לאף אחד, את כנראה באמת מיוחדת." אמר הבחור "אני קים טאהיונג" הציג את עצמו, סוף סוף. "דאנבי" אמרתי וקדתי קלות. "ותודה" אמרתי וסומק עליה בלחיי. "אז תעירי אותו, אנחנו מחכים לכם" אמר טאהיונג ויצא מהחדר.
קפצתי על המיטה והתחלתי לנשק את ג'ונגקוק, "בוקר טוב קוקי שלי" אמרתי והמשכתי לנשק ירדתי לצוואר, לאוזניים נושכת קלות את התנוך שלו. חוזרת לפנים, מנשקת את העיניים שלו, הלחיים, האף, התקרבתי לשפתיים אבל נעצרתי, הוא התעורר קצב הנשימות שלו השתנה, "בוקר טוב" לחשתי קרוב לשפתיו, מתגרה בו קצת, מעבירה את לשוני על השפה התחתונה שלו, מרגישה איך קצב נשימותיו מגיב למעשים שלי. "בוקר טוב נוני שלי" הוא אמר והצמיד אותי אליו לנשיקה. "ישנת טוב?" שאל שהתנתק משפתיי, "הכי טוב שאפשר" עניתי ונישקתי במהירות את שפתיו, "ואתה?" שאלתי בסקרנות "קצת כאבה לי היד בגלל ראש של מישהי, אבל מהרגע שהפסקתי להרגיש את היד נרדמתי אחלה." הוא ענה וצחק "יא~ מגעיל אחד לא ישנה איתך יותר" אמרתי וזזתי מימנו, עושה פרצוף עצוב כועס טיפה. "את ישנה ר-ק איתי" אמר מדגיש את את השייכות שלי אליו והצמיד אותי לגופו מנשק את שפתי, "ישנתי מעולה" לחש לתוך שפתי.
"ג'ין הכין ארוחת בוקר" אמרתי ונישקתי את שפתיו שוב. "אז יאללה בואי" הוא אמר ומשך אותי אליו, שק קמח. "יא~ חברים שלך שם תוריד אותי לא נעים" אמרתי שנייה לפני שיצאנו מהחדר. " אתה מרים לי את החולצה" אמרתי שוב והוא נעצר. חזר למיטה והניח אותי עליה. "תודה" אמרתי בקול מתרגש והוא, השכיב אותי על המיטה במהירות, הוא עמד מול גופי השוכב על המיטה, מסתכל עלי. "תורידי את החולצה שלי" הוא אמר פתאום. "מה?" שאלתי לא מבינה, הטון שלו היה רציני. "תורידי את החולצה שלי" הוא אמר שוב. נזכרתי במה שטאהיונג אמר לפני כמה דקות, ג'ונגקוק לא אוהב להשאיל את הבגדים שלו לאף אחד. כנראה אני לא כזו מיוחדת כמו שטאהיונג חשב, חשבתי לעצמי. "מורידה" אמרתי והורדתי את החולצה שלו מגופי.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...