- 17 -

604 39 25
                                    

"אתה מה?" שאל ג'ימין בקול.
"אני אוהב אותה יותר מידי, אני הצעתי לה להתחתן איתי והיא סירבה לי, מה אני אמור לעשות?" ענה ג'ונגקוק. "אתה עשית מה?" אמר ג'ימין בהלם. "רגע, רגע, ג'ונגקוק מההתחלה, למה הצעת לה להתחתן איתך? ואיך עשית את זה?" שאל ג'ימין מנסה להבין. "היינו בדרך לדירה ודיברנו על זה שהיא עוד מעט עוזבת, ואז פשוט אמרתי לה בואי נתחתן, והיא התעצבנה שאני אומר את זה ככה, היא אמרה שהיא רוצה את זה עם המשפחה וזה..וכשהיינו בחוץ בשלג, החיוך שלה, הצחוק שלה, הבנתי שאני רוצה אותה בתוך חיי לנצח, אבל היא לא." אמר ג'ונגקוק. "אתה דפוק!" אמר ג'ימין והניח את השלט של הסוני שלו.

"דבר ראשון הצעת לה להתחתן איתך כדי שהיא לא תעזוב את קוריאה? מי עושה כזה דבר אם יתפסו אותכם? דבר שני אתה מודע לכך שאם תודיע על נישואים מה יקרה ללהקה שלנו, חשבת על זה? אני בטוח שהיא כן." אמר ג'ימין בקול תוקפני. "אתה צודק היא אמרה את זה גם" הגיב ג'ונגקוק בזמן שג'ימין נעצר לרגע. "יש ויזת עבודה תנסו לברר על זה, תשאל את באנג שיק היונג אם הוא צריך עובדים אולי היא תוכל לעבוד אצלנו בחברה וג'ונגקוק היא אוהב אותך, אני מבטיח לך את זה, אז למה להיפרד?" אמר ג'ימין. "כן היא אמרה גם על זה" הגיב שוב ג'ונגקוק.

"משוגע אחד תוציא את המחשבה הזו מהראש שלך, אתה לא הולך להיפרד מימנה" אמר ג'ימין בקול טיפה חזק. בדיוק לפני שבאתי אליהם לסלון. השתתקתי. לא ידעתי אם שמעתי נכון. המשכתי להקשיב לשיחה שלהם. מקווה ששמעתי לא טוב. "היונג" ג'ונגקוק אמר. "ג'ונגקוק, אתה לא יכול להיפרד מימנה" אמר ג'ימין ואימץ את ג'ונגקוק אליו. עיניי התמלאו דמעות. "מינהי אני עוד מעט חוזרת, אל תחכו לי." אמרתי לקחתי את המעיל ויצאתי במהירות מהדירה.

"רגע דאנבי~" היא צעקה, ג'ימין וג'ונגקוק קמו לעבר המטבח, "מה קרה?" שאל ג'ימין את מינהי, "אני לא יודעת היא הלכה לסלון ואז חזרה אמרה שהיא עוד מעט חוזרת ושלא נחכה לה ויצאה מהבית." אמרה מינהי בקול מופתע. "פאק" אמר ג'ונגקוק. "תרגע לא בטוח שהיא שמעה" אמר לו ג'ימין כשהבין את הסיטואציה. "לא שמעה מה?" אמרה מינהי והסתכלה על ג'ימין וג'ונגקוק עם מבט עצבני בעיניים. "מה היא יכלה לשמוע שיגרום לה לצאת ככה?" אמרה מינהי והרימה קצת את הקול "תדברו" אמרה בעצבים.
"שאני רוצה להיפרד מימנה" אמר ג'ונגקוק בלחש.
"אתה מה?" אמרה מינהי.
"רגע יפה שלי תקשיבי דקה זה לא מה שאת חושבת" אמר ג'ימין מנסה להגן על ג'ונגקוק.
"ג'ון ג'ונגקוק, אתה גועל נפש של בן אדם, גרמת לה להתאהב בך, ועכשיו אתה עוזב אותה? אני לא מאמינה שאתה עושה לה כזה דבר" אמרה מינהי והתרחקה מהבנים שעמדו מולה. "רגע בייבי זה לא מה שאת חושבת, באמת תני לי להסביר לך" אמר ג'ימין וצעד לעברה. "נונה אני אסביר לך אחר כך הכל" אמר ג'ונגקוק בזמן שלבש על עצמו מעיל "לאן אתה הולך?" שאל ג'ימין כשראה את ג'ונגקוק מתארגן. "אני הולך לחפש אותה, תראה מה הולך בחוץ, השלג לא מפסיק לרדת" ג'ונגקוק השיב ויצא מהדירה.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now