- 30 -

922 36 18
                                    

"לא, לא, לא, רגע, רגע, רגע.." אמרתי וצחקתי כשהוא סיבב אותי בכזו מהירות והתיישב עלי, איברו עמד זקוף שוב ונגע באיברי, "שום רגע" אמר והחל לנשק את ביטני, "די לא מדגדג שם" אמרתי וצחקתי כשהוא העביר את לשונו בצדי גופי, "מדגדג אותך" הוא אמר ויכלתי לשמוע בקולו את הפה שלו נמתח לחיוך מרוצה. "אה~אתה לא.." אמרתי כשהוא נשך אותי, "יא~ ג'ון ג'ונגקוק" אמרתי בעקבות המעשה שלו. "מה?" הוא שאל בצורה שובבה ונשך אותי בשנית, "לא רק לך מותר לאכול כאן" הוא אמר.

"טוב, טוב, טוב, אני לא אוכל אותך יותר" אמרתי במטרה שיפסיק, אבל הוא לא הפסיק, ממשיך לנשק ולנשוך את גופי העירום, כמעט. שולח את ידו לתחתונים שלי, תופס צד אחד עם הפה שלו וצד שני באצבעותיו ומוריד אותם באיטיות, "יש לך את זה ביותר מתעלל" אמרתי לו כשהוא סיים, סוף סוף, להוריד את התחתונים מגופי, הוא רק חייך אלי, כאילו הוא יודע כמה אני חלשה מול החיוך שלו.

"את משגעת אותי" הוא אמר כשאחז בצד אחד של גופי ונישק את הצד שני, לא מפספס אף נקודה, מנשק עם שפתיו העדינות את כל גופי. "אני רוצה אותך" אמרתי כשהוא החל לנשק את רגלי, מתקרב לאיברי ומעביר בוא את אצבעותיו, "קוקי~" גנחתי ללא שליטה כשהוא היה קרוב מידי לאיברי עם פניו, "קו..קוקי" גנחתי שוב כשאצבעותיו חדרו לתוכי, מרגישה זרמים בגופי בעקבות המעשים שלו, מחכה לרגע שהוא יחדור לתוכי כבר.

אבל הוא המשיך ללא כוונה לעצור, מחדיר ומוציא את אצבועתיו במהירות, "אתה כל כך רע" אמרתי בזמן שהוא המשיך במעשים שלו, "את התחלת" הוא אמר מרוצה מעצמו, "אני רוצה אותך בתוכי עכשיו" גנחתי והוא נעצר, הוא משך אותי אליו, הוריד מגופי את החזייה שלי והושיב אותי עליו מחבק את גופי קרוב לגופו, החזה שלי נמחץ על החזה שלו, "את לא יכולה להגיד לי מילים כאלה" הוא אמר והעביר את שיערי מאחורי אוזניי, חייכתי לעברו "אני רוצה אותך" אמרתי ונישקתי את שפתיו.

איברו נגע בישבני, התרוממתי טיפה, ג'ונגקוק אחז במותני מיקם את איברו על איברי ודחף אותי מטה, הוא החדיר את איברו אלי ואז השעין אותי על המיטה, רגלי כרוכות סביב גופו. הוא נישק את צווארי מעביר את לשונו עליו, מגיע לשפתיים שלי ולוקח את שפתיי לנשיקה מלאה ברוך ועדינות, "קוקי שלי" לחשתי לו שנייה אחרי שהתנתק משפתיי. הוא התחיל לזוז בצורה איטית, מנשק את שפתי תוך כדי, שלחתי את ידי לשיערו ושיחקתי איתו, כנראה זה הדליק אותו כי הגביר את הקצב והרפה משפתיי, הנשימות שלנו הפכו מהירות יותר ויותר ככל שהוא הגביר את קצב החדירה.

"עוד~עוד" גנחתי כשרציתי להרגיש אותו עמוק יותר, חזק יותר. הוא משך אותי אליו, אחז בגבי ובמהירות זז קדימה ואחורה חודר אלי עמוק כל כך, ראשי נזרק אחורה מעונג, "אני אוהבת אותך" גנחתי לו ודחפתי אותו על המיטה, עכשיו אני מעליו, הנחתי את ידי על החזה שלו, וזזתי במהירות קדימה ואחורה, נהנת מהגניחות שלו, "נוני שלי" הוא אמר וגרם ללב שלי להחסיר פעימה, הזיעה שהייתה על גופו, הדליקה אותי יותר ויותר, הוא שלח את ידיו לישבני ופיסק אותו בכל פעם שזזתי קדימה, "פאק" גנחתי מהמעשה הזה פוגע בכל נקודה רגישה בגופי.

"נעים לך?" שאל ואני רק הצלחתי להנהן עם הראש שלי, הגניחות שלנו הפכו מהירות וחזקות יותר שנינו היינו קרובים, רציתי להרגיש את גופו קרוב אלי והוא כנראה רצה את אותו הדבר כי הוא התרומם אלי ולקח אותי בין זרועותיו, מעביר את שיערי אחורה ואוחז בגבי, הגברנו עוד קצת את המהירות וכשהנוזל החם שלו התפשט בגופי הגעתי לאורגזמה שלי גם.

התנשפנו בכבדות, נשארנו בתנוחה הזו עוד קצת זמן, נהנתי להרגיש את הזיעה שלו על הגוף שלי, נהנתי מהנשיקות הקטנות שהוא פיזר על הצוואר שלי, נהנתי מהתחושה שלו עדיין בתוכי, רוצה להישאר ככה לנצח. העברתי את ידיי לאורך כל גבו, מלטפת באיטיות, מרגישה איך עורו מקבל צמרמורת מהמגע שלי, שולחת נשיקות קטנות לכתף שלו. "אני אוהב אותך" הוא אמר והצמיד את גופי אליו יותר. "אני כל כך אוהבת אותך" אמרתי בתגובה וחיבקתי אותו בחזרה.

"צריך ללכת לישון" הוא אמר "מה השעה?" שאלתי כי איבדתי כל תחושת זמן כשהייתי איתו. "4 לפנות בוקר" ג'ונגקוק ענה. "מחר יש לך חזרות?" שאלתי אותו " לא" הוא ענה "מחר יום ראשון" מזכיר לי שסופ"ש. חייכתי לעברו, "אז בא לך לבוא איתי מחר לחפש שימלה לחתונה של מינהי וג'ימין?" שאלתי ונישקתי את השפתיים הורדרדות שלו. "אני אשמח" הוא אמר ותפס בלחיים שלי בשתי ידיו ונישק את שפתי במהירות וללא הפסקה.

"לישון?" שאלתי שסיים לנשק אותי כל כך הרבה, "כן" ענה ונשכב עלי, "עכשיו אני אוכל לישון כמו שצריך" אמר כשהיה מעלי, "ואיך אני אמורה לישון כשאתה שוכב עלי ככה" אמרתי וצחקתי, "טוב אם את מתעקשת" הוא אמר וירד מגופי, "אבל אין סיכוי שאת מתרחקת מימני הלילה" הוא אמר ומשך אותי אליו לחיבוק במהירות, "קוקי, אנחנו ישנים במיטה אחת אין לי לאן לברוח, ואני גם לא רוצה לברוח" אמרתי וצמצמתי את המרחק בניינו. צמודה כל כך לחזה העירום שלו, לא הצלחתי להתאפק ופשוט נישקתי אותו. "סיבוב שני?" הוא אמר פתאום. "מה?" אמרתי כשלא הבנתי את הכוונה שלו. "סיבוב...שני" אמר ושלח את ידיו לגעת בישבני העירום. ג'ונגקוק הצמיד אותי אליו וגרם לי להרגיש את איברו מזדקף שוב. "יש לך כוח?" שאלתי כשראיתי שעיני כבר חצי עצומות, "בבוקר יהיה לי" אמר בקול ישנוני. "אז בבוקר נדבר" אמרתי לו אך הוא כבר הספיק להירדם.

הסתכלתי עליו ישן, הריסים הארוכות שלו, האף העגול שלו, השפתיים הקטנות שלו, השיער החלק שלו, הלחיים שלו, הנקודת חן שאני כל כך אוהבת, בחנתי את הבחור שמולי, שומרת בזכרוני את תווי הפנים שלו, איך אפשר לאהוב מישהו בעוצמה כזו, חשבתי לעצמי ושלחתי את ידי ללטף את פניו, מקרבת את שפתי לשפתיו. מנשקת בעדינות כדי לא להעיר אותו. "אני מאוהבת בך ג'ון ג'ונגקוק, תודה שנכנסת לחיי" אמרתי לבחור שישן מולי, הוא בתגובה רק משך אותי אליו קרוב יותר וככה נרדמתי.

בבוקר ג'ונגקוק התעורר לפני, מביט בי ישנה, מעביר את אצבעותיו על גבי מלטף מעלה מטה, מגיע לישבני ומלטף אותו גם, הוא התקרב לפניי ונישק את עיניי, עבר לאפי ואז ללחיים. "נוני שלי, אולי תתעוררי" הוא אמר בקול חמוד, ממשיך ללטף את גבי, "נוני קטנה שלי" הוא אמר שוב בקול עדין, רק שהפעם הוסיף נשיקות קטנות על פניי, "קומי אהובה שלי" אמר שוב. "לא רוצה" עניתי לו בקול ישנוני. הוא משך אותי אליו בעדינות, הנחתי את ראשי על החזה שלו, שומעת את ליבו דופק במהירות, מתחילה להרגיש את איברו מגיב למגע של גופי. זזתי טיפה לצדדים, גורמת לאיברו להתחכך בגופי, הוא נעמד בשניות.

"יא~" הוא אמר בעקבות המעשה שלי "מה נראה לך" הוא אמר וסיבב אותי למיטה ועלה מעלי. "מה.. אמרת סיבוב שני בבוקר" אמרתי וחייכתי לעברו.

너 때문에 ♡ בזכותךWhere stories live. Discover now