״זה משנה?״ עניתי לשאלתו של ג׳ונגקוק, ״לפי המבט שלך קודם הרוב לא תמכו, אני בטוחה שרק ג׳ימין ומינהי תמכו״ אמרתי, ״אבל בסדר ידעתי שזה מה שיקרה, כאילו זה די הגיוני, אני מבינה אותם, כאילו אני מבינה את הסיבה שלהם לסרב לזה״ המשכתי לדבר וליטפתי את ביטני. ״הי״ הוא אמר והרים את פני אליו, ״מי אמר שזה מה שהוחלט?״ אמר שוב, ״מי אמר לך שהם סירבו?״ הוסיף שוב והעביר את שיערי מאחורי אוזניי, ״לשמחתי כולם ממש תמכו בנו, רק שיונגי אמר שהוא לא מוכן שנגור כאן כי בטח יהיה הרבה בכי של תינוק וזה יפריע לו לישון אבל הוא לא אמר לא, ג׳ין כבר שלח לי תמונות של בגדים של תינוקות״ אמר ולקח במהירות את הטלפון שלו מהשידה והראה לי את הבגדים.
הסתכלתי עליו המומה, לא קולטת שאני הולכת להביא ילד משותף עם ג׳ונגקוק, ״רגע אז לא..״ אמרתי והוא עצר אותי בנשיקה ״לא״ הוא אמר ״אבא ישמור עליך״ אמר שוב ונישק את ביטני החשופה. ״תגדל ותיהיה בריא וחזק״ הוא אמר שוב וליטף את ביטני. ״אז מה בא לך יותר?״ שאלתי למרות שידעתי שהוא מעדיף קודם בן, ״אני רוצה בת״ הוא ענה ללא היסוס, ״מה מתי זה השתנה?״ שאלתי קצת מופתעת, ״מהרגע שראיתי את כל הדברים החמודים שאני יכול לקנות לה״ אמר בהתרגשות, ״שהיא תגדל אני אקח אותה לגן חיות, ונקנה אוזניים תואמות, ואני אקח אותה על הכתפיים שלי״ הוא אמר ״ואת תיהיה הנסיכה הקטנה של אבא״ הוסיף ונגע בבטני, ״אז יאללה בואי מהר״ אמר ונישק את בטני ועלה לשפתיי, שולח את לשונו לתוכי משחק עם לשונו בלשוני.
״לי לא אכפת״ אמרתי שהוא התנתק משפתיי ״רק הידיעה שזה שלנו כבר מרגשת אותי, ככה שלא משנה לי אם זה בן או בת״ אמרתי והעברתי את ידי בשיערו, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי בקול כמעט לוחש, ״עכשיו אפשר לישון״ הוא אמר ונישק את שפתי שוב, מצמיד את גופי אליו, ״עכשיו אפשר לישון״ אמרתי אחריו ממשיכה לשחק בשיערו, מרגישה איך הגוף שלו הופך כבד יותר ויותר ככל שהוא שוקע בשינה, אני אוהבת להסתכל עליו ישן, הוא נראה כמו תינוק קטן.
בבוקר התעוררתי אחריו ושמעתי את המים במקלחת זורמים, קמתי מהמיטה שמתי על עצמי חולצה ארוכה, מכנס קצר והלכתי למטבח, לוחצת על הכפתור של הקומקום, הולכת לכיוון המקלחת ודופקת על הדלת, ״אני יכולה להיכנס?״ שאלתי ״כן״ הוא ענה ונכנסתי. ״בוקר טוב״ אמרתי ופתחתי את הברז, שמה משחה על המברשת ומצחצחת שיניים, הוא סיים להתקלח שם על עצמו מגבת רק בחלק התחתון של גופו, ״בוקר טוב״ אמר והתקרב לגופי מחבק אותי מאחורה ונושק לצווארי, הסתכלתי עליו מהמראה במקלחת, בוהה בו, כמה שהוא יפה, מיוחד, עדין ורק שלי.
״למה קמת?״ הוא שאל בזמן שצחצחתי את שיניי, חייכתי לעברו לא עונה, ״תצחצחי תצחצחי״ הוא אמר בקול מצחקק, נישק את הלחי שלי ויצא מהמקלחת. הסתובבתי לראות אותו מתרחק מימני ״תפסיקי להסתכל לי על התחת״ הוא אמר ותפס בתחת שלו כאילו מסתיר אותו, ״זה שלי״ אמרתי שסיימתי לצחצח ושמעתי את הצחוק שלו מהחדר. הכנתי לשניינו נס קפה והלכתי לחדר להתארגן, יהיה מוזר עכשיו בעבודה, כולם יסתכלו עלי בטוח יהיו גם לחשושים, ״אתה בא לחברה היום?״ שאלתי אותו מנסה לנדף את המחשבות האלה מהראש שלי, ״כן יש לנו הקלטות וחזרות, את יודעת שאנחנו אמורים להתחיל סיבוב הופעות בקרוב״ הוא אמר ״אני יודעת אני מארגנת את זה אתה יודע״ השבתי לו, ״וזה הרבה טיסות״ הוא אמר שוב ״כן נכון״ אמרתי לא מבינה את הנקודה שלו, ״אולי תוותרי על זה?״ הוא אמר פתאום, ״נראה לך זה חלק מהעבודה שלי״ עניתי במהירות, מוציאה מהארון מכנס שחור וחולצה שחורה דקה, ״אבל מה אם יקרה משהו?״ הוא אמר והתיישב על המיטה, מביט בי מחליפה בגדים, ״לא יקרה כלום אנחנו נלך לרופא שבוע הבא, אני אקח ויטמינים, אני אקח את הויטמין הכי טוב שיש בעולם״ אמרתי ״טוב״ הוא אמר בקול לא הכי מרוצה, ״יש איתי את ויטקוק, הויטמין הכי חזק בעולם״ אמרתי והתיישבתי לידו במיטה, ״אל תדאג אני אשמור עלינו וכך גם אתה״ אמרתי ונישקתי את שפתיו, הוא חייך מאמירה שלי, ״אני אשמור עליכם״ הוא אמר בהתלהבות.סיימנו להתארגן שתינו את הנס שלנו והלכנו לחברה.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...