ג'יסו הסיע אותי הביתה, "את מוצאת חן בעיניי" אמר כשהגענו לכניסה לבניין שלי, "תודה" אמרתי והשפלתי את מבטי, "אני לא מוצא חן בעינייך?" הוא שאל "אתה חמוד באמת אבל.." התחלתי להגיד כשהדלת בצד שלי נפתחה, "צאי החוצה!" הוא אמר. "קוקי" אמרתי כשהוא עמד מולי ומול ג'יסו, "אמרתי שתצאי!" הוא אמר בקול תוקפני שוב. "ג'יסו אני אתקשר אליך מחר" אמרתי הוא התקרב לחבק אותי אבל התרחקתי מימנו, לא רציתי לגרום לו לציפיות.
"תודה על הטרמפ" אמרתי שסגרתי את דלת מכוניתו וצפיתי בו נוסע. "מה לעזאזל עובר עליך?" צעקתי לעבר ג'ונגקוק. הוא משך אותי אליו לחיבוק וכמעט גרם לשניינו ליפול. "אל תיגע בי" אמרתי ודחפתי אותו מימני. "אני לא מבינה אותך, כשאנחנו לבד אתה מתנהג כאילו אתה הכי אוהב אותי בעולם וכשאנחנו עם עוד אנשים אז אנחנו כלום" אמרתי לו בקול תוקפני ופגוע מנסה להבין למה הוא לא עשה כלום בפאב, הוא עמד מולי, הסתכל עלי, לא אומר מילה. "טוב אני נכנסת הביתה, רצוי שגם את תלך" אמרתי אחרי כמה דקות שהוא לא הגיב למילים שלי.
נכנסתי לבניין שלי והוא אחרי, "מה נראה לך שאתה עושה?" אמרתי לעברו שהוא נכנס יחד איתי למעלית. "הולך לבית שלי" הוא ענה. "אני מתקשרת לג'ין" אמרתי "שתיית יותר מידי היום" הוספתי והוצאתי את הפלאפון שלי מהתיק והתחלתי לחייג אליו, "את לא מתקשרת לאף אחד" הוא אמר וחטף את הפלאפון שלי מידי. "ג'ונגקוק" אמרתי כשהוא הצמיד אותי לקיר, "תפסיק" אמרתי שוב שהוא היה קרוב אלי, "אני לא מבין אותך" הוא אמר פתאום והתרחק מימני.
אני שתקתי, נותנת לו להמשיך לדבר, "לפני כמה שעות נישקתי אותך מול החברה הכי טובה שלך, אמרתי לך שאת רק שלי, היינו ביחד, נפרדתי מסולבי, אבל את עדיין לא רואה אותי כבן זוג שלך, מה אני צריך לעשות כדי שתביני שאני רוצה אותך רק לעצמי" הוא אמר, "השתדלתי כל כך לנצח בהתערבות כדי שאוכל להיות איתך ואת מחבקת גבר אחר, אומרת לו שהתגעגעת אליו, בחורים רוקדים איתך, את מחלקת את המספר שלך" הוא אמר ונתן בעיטה לקיר המעלית. הוא היה כל כך חמוד שהוא היה שיכור, לא יכלתי להחזיק את הצחוק ופשוט צחקתי בקול.
"את צוחקת?" הוא אמר ועשה פרצוף כועס, "למה את צוחקת? זה ממש לא מצחיק" הוא אמר וכיווץ את הגבות שלו. "זה כן, ג'ונתן בכלל לא בקטע של בנות, וג'יסו היה כדי לגרום לך לקנא, אבל אתה טיפשון, לא עצרת אותי, היית עסוק בכעס שלך שאפילו לא שמת לב לכמות הפעמים שהסתכלתי עליך" אמרתי והתקרבתי אליו. "אתה חמוד שאתה שיכור" אמרתי והחזקתי בפניו, הלחיים שלו היו אדמדמות מהאלכוהול. "איך למרות ששתית כל כך הרבה אני עדיין אוהבת את הריח שלך" אמרתי וחיבקתי אותו, הנחתי את ראשי על החזה שלו, מקשיבה לפעימות ליבו. "אל תעשי את זה שוב, את שלי" הוא אמר וחיבק אותי בחזרה חזק יותר. "אני שלך רק כשאין אנשים מסביב" אמרתי לעברו, בודקת מה תיהיה התגובה שלו. "את שלי וזה לא משנה איפה או עם מי אנחנו" הוא אמר. "קוקי אתה איידול אתה זוכר" אמרתי לו. "ואת חברה של האיידול הזה" הוא אמר בביטחון.
YOU ARE READING
너 때문에 ♡ בזכותך
Fanfiction❤❤❤❤ 19+ ❤❤❤❤ "דאנבי (Danbi)" הוא קרא בשמי דרך הטלפון "בואי ניפרד" הוא אמר בלי למצמץ בכלל, אחרי כמעט ארבע שנים של זוגיות. "מה אמרת?" שאלתי מופתעת " אתה רציני? בטלפון ? באמת ?" חשבתי שאני מכירה אותו הוא היה האהבה הכי גדולה שלי, כך חשבתי לפחות. "אם זה...